![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Orac" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > >> >> Jaaaaaaaaaaa, en dan worden we eindelijk met z'n allen wereldkampioen >> voetbal! >> >> >> > > Net zoals in 1974,78,82,86,90,94,98,02,04 en 06? > Zeventien miljoen coaches hebben jullie al, nu nog de ploeg vinden en het > komt voor de bakker. Gutgut, hou je niet van voetbal? Moet jij weten, ik zie het helemaal zitten: WK-voetbal 2010, de finale: Duitsland - Belderland 0- 2 JAAAAAAAAAAAA!!!! |
![]() |
#22 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .71... >> "Orac" <[email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >> >>> >>> Jaaaaaaaaaaa, en dan worden we eindelijk met z'n allen >>> wereldkampioen voetbal! >>> >>> >>> >> >> Net zoals in 1974,78,82,86,90,94,98,02,04 en 06? >> Zeventien miljoen coaches hebben jullie al, nu nog de ploeg vinden en >> het komt voor de bakker. > > Gutgut, hou je niet van voetbal? Toch wel hoor, vandaar mijn reactie. Komen niet in aanmerking: San Marco, Jack Van Gelder, Joeri Mulder (de pa was honderd keer beter - zowel verbaal als voetbaal - en nog steeds kind aan huis in Anderlecht) en ik wil Reitsma achter de desk. Moet jij weten, ik zie het helemaal > zitten: WK-voetbal 2010, de finale: Duitsland - Belderland 0- 2 > > JAAAAAAAAAAAA!!!! Ooit de uitleg van Gary Lineker gehoord? |
![]() |
#23 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Orac" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] .71... >>> "Orac" <[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>> >>>> >>>> Jaaaaaaaaaaa, en dan worden we eindelijk met z'n allen >>>> wereldkampioen voetbal! >>>> >>>> >>>> >>> >>> Net zoals in 1974,78,82,86,90,94,98,02,04 en 06? >>> Zeventien miljoen coaches hebben jullie al, nu nog de ploeg vinden en >>> het komt voor de bakker. >> >> Gutgut, hou je niet van voetbal? > > Toch wel hoor, vandaar mijn reactie. > Komen niet in aanmerking: San Marco, Jack Van Gelder, Joeri Mulder (de pa > was honderd keer beter - zowel verbaal als voetbaal - en nog steeds kind > aan huis in Anderlecht) en ik wil Reitsma achter de desk. Tja, paps was veel beter inderdaad. Ene W. van Moer was nog beter! > > > Moet jij weten, ik zie het helemaal >> zitten: WK-voetbal 2010, de finale: Duitsland - Belderland 0- 2 >> >> JAAAAAAAAAAAA!!!! > > Ooit de uitleg van Gary Lineker gehoord? Eh... |
![]() |
#24 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: >> >> Ooit de uitleg van Gary Lineker gehoord? > > Eh... "Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win." |
![]() |
#25 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "Orac" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >>> >>> Ooit de uitleg van Gary Lineker gehoord? >> >> Eh... > > "Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the > end, the Germans always win." Haha! Maar die tijd is wel voorbij. Vroeger was het inderdaad een frustratie met die moffen. Alleen daarom al moeten we de vuisten ineen slaan om ervoor te zorgen dat die tijd niet weer terugkomt. |
![]() |
#26 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Orac" <[email protected]>, die Wed, 30 Aug 2006
16:14:27 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >De echte Vlaming is een Nederlander! Kom terug op het nest! > Proest. -- Fusti |
![]() |
#27 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Wed,
30 Aug 2006 14:29:49 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Orac" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> De echte Vlaming is een Nederlander! Kom terug op het nest! >Klein foutje naar mijn mening. >De echte Vlaming was een Nederlander. Maar Mongolen kunne onmogelijk "echte Vlamingen" zijn. -- Fusti |
![]() |
#28 |
|
![]() Vitae forma vocatur "Keizer Barbarossa" <[email protected]>, die Wed,
30 Aug 2006 16:43:04 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Orac" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> De echte Vlaming is een Nederlander! Kom terug op het nest! >> > >Yep, op naar een Groot Nederland met 22 miljoen inwoners. Maak van Brussel >maar een stadstaat ala het Vaticaan. En geef Laken maar aan de Walen. Heb je keizerlijke troonaspiraties, of is je kakpot voldoende als troon om er de gazet te lezen terwijl je schijt? -- Fusti |
![]() |
#29 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Orac" <[email protected]>, die Wed, 30 Aug 2006 > 16:14:27 +0200, in littera <[email protected]> > in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>De echte Vlaming is een Nederlander! Kom terug op het nest! >> > Proest. Niks "proest" de echte Vlaming was een Nederlander. (btw is ook Oostenrijker geweest) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#30 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Ghingis Khan" <[email protected]>, die Wed, > 30 Aug 2006 14:29:49 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>"Orac" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected].. . >>> De echte Vlaming is een Nederlander! Kom terug op het nest! >>Klein foutje naar mijn mening. >>De echte Vlaming was een Nederlander. > > Maar Mongolen kunne onmogelijk "echte Vlamingen" zijn. Waar lees je dat fustje, waar beweer ik het tegenovergestelde ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |