![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 30 Aug 2006 17:13:33 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > > >>Tja, bij gebrek aan vl.radio en vl.tv moet de Vlaming het doen met >>be.radio en be.tv > > niks on topic...hij vervuilt nieusgroepen en dat wordt hem niet in > dank afgenomen. > Stemmingmakerij. Feiten jongen, feiten ... En die haal je niet aan. Koen |
|
|
#22 |
|
|
"Paul" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> > >> Het rekenhof en de VRT zijn dus racisten ? >> > > Heb je ook interessante vragen ? > Aan paranoia-toestanden doe ik liever niet mee. > Ik stel er eentje terug : Is Jurgen Verstrepen een racist ? Ja Verstrepen is een racist, want iedereen welke niet tot de PoCo club behoort is een racist. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#23 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Paul" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >> >>> Het rekenhof en de VRT zijn dus racisten ? >>> >> >> Heb je ook interessante vragen ? >> Aan paranoia-toestanden doe ik liever niet mee. >> Ik stel er eentje terug : Is Jurgen Verstrepen een racist ? > > Ja Verstrepen is een racist, want iedereen welke niet tot > de PoCo club behoort is een racist. > > -- > Ghingis Khan Simpele uitleg, maar nagels met koppen. Het besmeuren van al wie niet tot hun clubje behoort is tegenwoordig hun voornaamste activiteit. En elke dag krijgen ze er meer leden bij. Zie Leterme met zijn voorakkoorden. Dat er dubbel zoveel leden vertrekken die niets moeten weten van dit laag bij de gronds gedoe, dat gaan we maar niet vertellen. Koen |
|
|
#24 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Dat er dubbel zoveel leden vertrekken die niets moeten weten van dit laag > bij de gronds gedoe, dat gaan we maar niet vertellen. > > Koen > Ah nee, want dan zou je liegen. Het is weer een druk winkeldagje in Kortemark. |
|
|
#25 |
|
|
On Thu, 31 Aug 2006 01:09:57 +0200, "Koen Godderis"
<koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: >Feiten jongen, feiten ... > >En die haal je niet aan. je doet al maanden niks andes... hoeveel fetien moet je hebben.. laat die mensen gerust en post in be.politics. >Koen > |
|
|
#26 |
|
|
"nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 31 Aug 2006 01:09:57 +0200, "Koen Godderis" > <koen.godderis@weg||mobistarmail.be> wrote: > > >>Feiten jongen, feiten ... >> >>En die haal je niet aan. > > > je doet al maanden niks andes... > hoeveel fetien moet je hebben.. > laat die mensen gerust en post in be.politics. > > >>Koen >> > Dat doe ik ook. Dus, klep dicht. Koen |