![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Ezekiel 25:17]
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest vind ik het eigenlijk niet zo'n denderende film. De eerste helft is leuk, maar dan zakt het verhaal in (met als dieptepunt de politieagent-verkrachter). En Tarantino acteert miserabel. Ik prefereer Jackie Brown, maar De Niro is dan ook één van mijn favoriete acteurs. PS: Heeft er iemand een idee 1. hoe Butch in de taxi dat T-shirt over zijn hoofd krijgt terwijl hij een sigaret in zijn hand heeft? 2. waar Jules zijn pistool laat wanneer hij aan Ringo de koffer toont/hoe hij het nadien zo snel tevoorschijn kan halen?
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Net de film nog eens bekeken, hier antwoordjes:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind Pulp Fiction echt wel geniaal(vooral het stuk over de Foot Masage en het per ongeluk doodschieten van iemand zodanig dat heel de auto vol hersens hangt), ik vind het een van de beste films die ik ooit heb gezien. Kill Bill vond ik ook wel sterk maar die film begon op bepaalde momenten toch echt wel te vervelen. De eerste keer is het leuk als er is een been afvliegt maar na 200 benen, 50 armen, 25 hoofden heb ik het wel gehad.
Any way the wind blows vond ik van de recente films die ik gezien heb echt geweldig goed, heel ontspannend, grappig en schitterende muziek (ik ben dan ook een fan van QOTSA ![]() De Zaak Alzheimer vond ik ook erg goed maar dat is dan weer een typische detective-film, wel erg goed gespeeld en er zat heel wat emotie in. De volgende film die ik ga zien zal hoogstwaarschijnlijk Elephant worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gouden palm winnaar!
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- ik heb de film niet op video, ik kan het dus niet nagaan. Jij hebt dat wel gedaan, en waarom zou ik je niet geloven? - waar hou ik me eigenlijk mee bezig ? ![]() Citaat:
Citaat:
Anyway: zie hoger
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |