![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie openingspost : De Vlaamse Eenheid is een Wetterse alliantie van het Vlaams Belang, een aantal ex-N-VA'ers en een handvol onafhankelijken.
Laatst gewijzigd door Pietje : 31 augustus 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;1939945]
Citaat:
Als ik zelf ooit een poetsvrouw of een verpleegster nodig zou hebben, en die blijken een hoofddoek te dragen, ga ik daar niet over klagen, ZOLANG DIE HUN WERK GOED DOEN. Doen ze hun werk niet, dan kunnen ze gaan. Maar niet vanwege die hoofddoek, wel vanwege hun onbekwaamheid. Anderzijds, als zo'n poetsvrouw of verpleegster poedelnaakt zouden opduiken, en hun werk niet goed doen, zou ik natuurlijk wel een paar minuutjes langer wachten vooraleer ze buiten te gooien, maar ze zouden er toch ook aan geloven ! Zo rijk ben ik nu ook weer niet, en zal ik wel nooit worden ook. Ik heb alleszins gezonder verstand dan u zult willen toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het misschien niet even kunnen dat die band er zelf niet is mee opgezet om voor een "VB-minded" - groepering op te treden ?
Laatst gewijzigd door Pietje : 31 augustus 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hoeft niet eens meer een 'VB-manifestatie' te zijn waar The Strangers hun boterham verdienen. Een muziekgroepje van kus mijn kl**** weigert nu ook al voor een beginnend partijtje van Vlaamgezinden op te treden in een uithoek van Vlaanderen.
Als een compleet onbekend muziekgroepje al in de politiek correcte molen meedraait dan betekent dat alleen dat de linkse indoctrinatiemachine buitensporige resultaten heeft behaald. Hééééééééél gezond moet ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() [quote=Pietje;1939961] Heb de foto's zitten bekijken " waar VB 'ers niet graag aan worden herinnerd". Prachtige collectie moet ik zeggen. Daar stond er ook ééntje tussen van een blokbuster, kunt ge van die gasten eens geen foto reportage tonen. Kwestie van van uw eerlijkheidsgevoel te toetsen of zijn er geen foto's van gemaakt, allemaal te druk bezig met stenen te werpen in het rond te slaan met stokken heldhaftige te zijn tegenover bejaarden, wel zouden daar geen foto's van bestaan zou spijtig zijn, een gat in onze cultuur. En een goede raad, gemaskerd op betogingen rond lopen is nu ook niet direct bevorderlijk voor een gezonde geest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als artiest moet je trouwens al goed op je kop gevallen zijn om hand- en spandiensten te gaan leveren voor een partij waarvan enkele 'grote namen' (bij gebrek aan 'grote geesten') menen als manager te moeten gaan optreden door te bepalen op welke concerten andere artiesten zich maar beter NIET vertonen en dus eigenlijk aan broodroof willen gaan doen.
Remember 0110. WAT EEN STELLETJE ZIELEPOTEN !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou U niet beter opgelucht zijn dat u dat 'toch maar een muziekgroepje van kus mijn kl****' niet moet aanhoren? Het is trouwens helemaal niet voor een 'beginnend partijtje van Vlaamgezinden' dat ze zouden moeten optreden, en het is ook niet echt in een uithoek van Vlaanderen, maar bon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Vlaamse eenheid' is een Wetterse alliantie die georganiseerd door een N-VA-er, namelijk Robert Tondeleir. Het is GEEN initiatief van het VB maar van Robert en van niemand anders.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als 't VeeBee aan de macht komt, moeten de artiesten gratis voor de Partij komen spelen, ofwat?
laat die mensen toch zelf beslissen |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De openingspost spreekt van "een alliantie vh VB en enkele NV-A-ers..."
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze foto is vooral jouw grote leider in vol ornaat.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. 'wij zeggen wat u denkt' en 'dus zullen wij wel in uw plaats beslissen ook' zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een optreden dat werd afgelast omdat de Nacht van Wetteren een organisatie van 'Vlaamse Eenheid' is. Van Vlaamse Eenheid is geweten er ook een aantal Vlaams Belangers op de lijst staan. Dat is blijkbaar al voldoende om er niet voor te willen optreden.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |