![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Amedee Van Gasse (localhost)" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Thu, 31 Aug 2006 20:21:05 +0200, schreef PP: > >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "PP" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Achterban volgt Leterme niet >>>>> >>>>> >>>> Waar heb je die rommel weer gevonden daar geloof ik niets van. Mocht er >>>> al >>>> eentje aan denken dan zijn de gevolgen bekend een one way ticket naar >>>> de >>>> volksbedriegers. >>>> Begin beter maar al te oefenen voor het festival volgende week op het >>>> tromgeroffel van Beck Dicht. >>>> >>> >>> Ik oefen mij in het bolletjes rood maken. >>> Volgende zwarte zondag is in aantocht. >>> >>> >> Dan verwacht ik lange files die zondag aan de kieshokjes als alle >> behangstemmers hun bolletje willen rood maken. > > In sinnekloas is het niet meer met bollekes, wij stemmen hier > elektronisch. Dat zal wel in heel Vlaanderen het geval zijn zeker dat elektronisch stemmen. Maar als de mongool zijn bolletjes wil rood kleuren krijgt hij van mij zijn zin. |
![]() |
#22 |
|
![]() "Amedee Van Gasse (localhost)" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Thu, 31 Aug 2006 19:05:25 +0200, schreef PP: > >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Achterban volgt Leterme niet > > Deze achterban wel hoor. Deze achterban ook. |
![]() |
#23 |
|
![]() "PP" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Doe geen moeite hij is druk bezig bolletjes aan het kleuren in zijn > kleurboek. Je hebt het niet zo erg begrepen op de representatieve democratie, blijkbaar? Berlo |