![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De heilige verontwaardiging spelen bij wat provo's op een forum, maar zelf goed weten dat vele rechste boeken niet eens in omloop raken...
![]() |
#23 |
|
![]() Voorbeelden, GRAAG!
|
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Het dient toch eens te worden herhaald dat de groten strijd tegen het cordon sanitair bij voorbaat verloren is.
Het schriftelijk accoord, tussen verschillende democratische partijen, dat bekend staat onder die naam is namelijk na de naamsverandering van het VB opgedoekt. Den grooten strijd is er dus een tegen windmolens. 't is maar dat men het weet. In feite gaat het nu over enen strijd tusschen Leterme (ofte de NVA, door velen al NVB genoemd (nieuw Vlaamsch Blok)) en een paar burgemeesterkes van diensch kristelijke partij. BOEIEND! ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() De enige die het cordon kan doorbreken is de kiezer.
Als die massaal Vb stemt in schoten en men slechts op een paar zetels van de meerderheid komt dan is alles mogelijk... En idd in onze gemeente is er in de bibliotheek ook uitsluitend plaats voor PC lectuur van PC politici. Geen enkel boek van een VB'er of vlaams-nationalist. het evenwicht mag gerust hersteld worden. Laatst gewijzigd door ilfalco : 3 september 2006 om 12:45. |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Wil je nu aub eens eerlijk zijn? Eén secondje maar? Hoe kan de kiezer, of van mijn paart de Paus iets doorbreken dat niet bestaat? Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 september 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En vandeurzen wou zelfs dat zijn akdidaten een verkrlaing onderdtekenden om het cordon te respecteren. Mocht het cordon niet bestaan. SPA-spirit zou op zeer veel plaatsen uit de boot vallen. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() on-topic:
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar ik denk dat de druk op de lokale versies van VLD, CD&V en N-VA te groot zal zijn voor coalities met het VB. Het zal dus echt afwachten zijn of het Vlaams Belang daadwerkelijk ergens de volstrekte meerderheid haalt. |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is zeer concreet: Hou jij staande dat het cordon sanitaire, de schriftelijke afspraak tussen alle democratische partijen om geen coalities te vormen met het VB nog bestaat of geef je toe dat dit al jaren geleden is afgeschaft. Ik wacht niet op een ontwijkend antwoord: JA OF NEEN! Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 september 2006 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Hou jij staande dat het cordon sanitaire, de schriftelijke afspraak tussen alle democratische partijen om geen coalities te vormen met het VB nog bestaat of geef je toe dat dit al jaren geleden is afgeschaft. Alleen blijkt er een verbazend diepe stilte te vallen. Hoe zou dat komen ... Leugens (het bestaan van het CS poneren, dat al jaren is afgeschaft) kunnen zo groot zijn dat niemand ze nog ziet. Het sprookje van de kleren van de keizer is immer actueel. Alleen is er nu naast het ventje dat roept "de keizer heeft geen kleren aan" nu nog één dat roept: "gij zijt blind zekers brulaap?"... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 september 2006 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
JA De PC bevelen zelfs hun lokale afdelingen om een samenwerking met het Vlaams Belang aan te gaan, op straffe van aansluiting DE partijvoorzitters zweren bij een totaal CS tegen het Vlaams Belang De
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Hou jij staande dat het cordon sanitaire, de schriftelijke afspraak tussen alle democratische partijen om geen coalities te vormen met het VB nog bestaat of geef je toe dat dit al jaren geleden is afgeschaft. Je gaat nu rond de pot draaien: ze zweren erbij...MAAR HET IS ER NIET MEER! Men gedraagt zich ook anders: Je kan het moeilijk een peuleschil noemen dat de toekomstige minister president ALS EERSTE het VB heeft uitgenodigd bij het vormen van een regering!!!! Dit zou, bij het verder bestaan van het CS hebben betekent dat Leterme met niemand nog een coalitie had kunnen vormen en dat hij in zijn eigen partij de boeken kon dichtdoen. Een leugen die vaak genoeg herhaald wordt, wordt de officiele waarheid, zegde Adolf Hitler. Maar hij had, heeft en zal ongelijk hebben. Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 september 2006 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Spa-spirit leeft enkel nog indien het CS standhoudt.
Ofwel ben jij van deze wereld, ofwel ben jij...... ja dat zal het zijn. |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Waarom antwoordt je niet op de volgende vraag: Hou jij staande dat het cordon sanitaire, de schriftelijke afspraak tussen alle democratische partijen om geen coalities te vormen met het VB nog bestaat of geef je toe dat dit al jaren geleden is afgeschaft. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"De ondertekende geschriften van Geysels blijven onverhinderd van kracht op het Vlaams Belang, behoudens deze partij blijk geeft van PC aanpassing' aldus de partijvoorzitters bij de oprichting van het Vlaams Belang. Van afschaffing heb ik totaal geen weet. Help me even en zeg me waar er een uitspraak of geschrift van afschaffing van het CS gegeven is. NU FEREMANS , ONMIDDELLIJK ![]()
![]() |
#39 |
|
![]() Alle boeken van uitgeverij egmond bvb.
En waar vind ik 'a throne in Brussels'?
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En welke post kreeg joske "stalin" gysels nu ook weer onlangs... |
|
![]() |