![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo? Hoeveel Europese permanente bemanningsleden zijn er al geweest op ISS? België heeft trouwens netjes 15 miljoen Euro mogen betalen voor de vlucht van Frank de Winne (aan Rossiavakosmos).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar waar de NASA haar geld liever gespendeerd ziet worden in het onderzoek naar de mogelijkheden en de initiatie ervan de ruimte verder te exploreren en in latere fase te exploiteren, zeg maar gerust koloniseren, en alvast een stapje voor te zijn inzake het controleren doet ESA weer totaal ander onderzoek ander onderzoek, helemeel niet zo spectaculair, dat vaak zelfs niks met de ruimtevaart te maken heeft, maar waarbij men bv wel die speciale omstandigheden nodig heeft Laatst gewijzigd door praha : 5 september 2006 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat 110 miljoen dollar voor ontwikkelingshulp? Ook peanuts?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de ruimtevaart nodig en zeer nuttig. Alle wat ze ermee uitgevonden hebben...daar verdienen ze ook heel veel mee terug. Maar blijkbaar denken sommigen daar niet aan wanneer amerika weer een sateliet afschiet.
Laatst gewijzigd door illwill : 5 september 2006 om 17:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krisskrass of kros wat je naam ook weer mogen zijn, dit zijn nu de negatievelingen die ik bedoel cé, ze komen langzaam maar zeker weer boven water.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hola hola rustig maar, ik wou even maar feiten geven, ik zoek geen problemen.
Je hebt een punt dat er heel wat toepassingen zijn uit voortgekomen, communicatie voorop. Maar op dit moment wordt dat wel door de bedrijven betaald aan ruimtevaartbedrijven als Boeing en Arianespace. Ik ben van mening dat de onbemande ruimtevaart zeker de moeite waard is, maar het huidige bemande ruimtevaartprogramma van de NASA zeer veel geld kost en betrekkelijk weinig oplevert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die jij bedoeld, of waar jij op doelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerlijk gezegd hou ik mer er niet meer intensief mee bezig ( vroeger wel ) en ben slechts geïntresseerd als er wat nieuws gerealiseerd is op vlak van fundamenteel onderzoek of een technologische doorbraak : zoals dit dus en kijk alvast uit naar lisa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en het alsnog uitblijven van enige negatieve reactie bevestigd dat ? Citaat:
inderdaad zijn er mensen die zo redeneren en niet verder dan hunne neus lang is willen kijken maar die gaan niet alleen iets hebben tegen 'verspild' geld als dat door de vs zou gebeuren btw je bent er zo zeker van.... geef me eens een concreet voorbeeld van wie zich ooit uitsprak tegen een amerikaans project en natuurlijk dien je ook te vermelden over welk soort project dit ging dan kunnen we het die mens eens op de man of vrouw af vragen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al moet je daar verdomd voorzichtig mee zijn het is appelen met peren vergelijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het is een middel zoietske zoals ik mijn auto beschouw : een middel om van punt A naar B te geraken ... geen doel op zich... in tegenstelling tot anderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Punt is dat als je feiten geeft je ook alle feiten moet geven. Ik heb geen idee hoeveel miljarden telecommunicatie per jaar alleen al opleverd maar ik geloof wel dat ze daar al een heel grote schuld mee aflossen. Een ruimtesonde die foto' maakt van mars levert volgens mij ook niet veel geld op.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zich in een andere topic negatief hebben uitgelaten over het geld dat de VS eraan spendeert en nu hunne mond houden over de 110 miljoen
Laatst gewijzigd door illwill : 5 september 2006 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tenzij misschien weer op langere termijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() anders... het kan echt niet zo moeilijk zijn of zoveel tijd in beslag nemen... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kriskras je bent er blijkbaar gloeiend bij ![]() Citaat:
|
||