Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2006, 09:50   #21
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
Ben nog zelfstandige geweest dus weet goe genoeg wat de staat mij dat heeft gekost. Als dan als zelfstandige stopt en je zaak verkoopt wordt je zelfs een tweede keer afgestraft, eerst door de banken en daarna door de BTW.

Je kan eerst aan de bank een boete betalen omdat je je lening vroegtijdig afbetaald (is dat eerlijk???) en daarna kan je nog eens een boeten betalen aan de dienst BTW omdat je vroegtijdig je lening hebt afgesloten en omdat je je zaak hebt verkocht. Waar zit de winst dan die je deed met de verkoop van je zaak denk je??? Bij de banken en de staat he. Dus op die manier heb ik ook nog enkel miljoenen van de staat te goed. Maar klaag ik erover, neen he. Want dat is nu eenmaal de Belgische staat en regelgeving he.
OK je hebt je handeltje verkocht.
En waar zijn nu die eigen benen waar je zo hoog van opgeeft?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 16:47   #22
bk232214
Gouverneur

Standaard zware

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
Tja ford en opel zullen binnen afzienbare tijd inderdaad ook verdwijnen maar let op mijn woorden, volvo ook en misschien nog sneller dan de meesten nog denken. Ze doen nu heel zware investeringen in het bedrijf bij Volvo wat toen dertijd ook een schijnmaneuver was bij Renault. Dit leidde uiteindelijk tot de sluiting van Renault Vilvoorde.
zware investeringen kunnen zij aftrekken van de belastingen en zo hun winst vergroten
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2006, 12:49   #23
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Dekoster
Ten tweede sta ik in alles wat ik doe voor mijzelf in en sta dan ook op eigen benen.
Ok je verkocht je zaak maar daarmee kreeg ik nog geen kijk op die eigen benen waar je zo hoog me oploopt.

Ik vind het dan ook voorlopig niet de moeite waard om ernaar te fluiten.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be