![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hehe ja, ik zou het me niet te veel afvragen wanneer je onder hallucinerende drugs bent
![]()
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() das mss nog het verstandigste.
![]() Ikzelf gebruik het ook niet echt. (tenzij je een jointje er bij rekent). Het is en blijft riskant
![]() |
#24 |
|
![]() Nope, 'k moet al diene bazaar niet hebben. Alcohol drink ik amper trouwens. Dat smaakt zo slecht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vaker nachtmerries. Bah.
Zo van die dingen waarin een monster of zo je achterna zit en waar je in een vacuüm lijkt te lopen. Bah bah bah... Gelukkig heb ik die niet te vaak. Maar soms wel. Kan iemand de handleiding tot luciede dromen aanreiken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() 't Is dat de mensen nogal raar opkijken als je 'n fruitsapje besteld terwijl iedereen rond je ne guiness besteld hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ik bestel soms ook op cafe op een zaterdagavond ne chocomelk of ne fristi ![]() Ge moet drinken wat ge graag drinkt, en niet aantrekken wat de andere ervan denken of drinken omdat je er wilt bijhoren...
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() ik slaapwandel soms. Ik haal dan soms de raarste stoten uit. (Mijn moeder vertelde me dat vroeger altijd de volgende morgen)
Zo heb ik ooit eens op ons tapijt liggen pissen terijwl ik slaapwandelde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde ook van andere slaapwandelaars... die liepen zichzelf te verwonderen door tegen muren op te lopen. Enfin... jij doet het goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Oh, da weet ik hoor, 't is gewoon de situatie zelf die nogal hilarisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elke rare situatie even checken of je niet droomt, na een week of 2 is dat gewoonte geworden en ga je dat in je droom automatisch ook doen. In het begin ga je dan vaak wakker worden, maar de kunst bestaat erin tijdens je droom gewoon te blijven doen waar je mee bezig was op het moment dat je beseft dat je droomt. Niet abrupt iets anders gaan doen ofzo want dan word je wakker. Het beste werkt het bij mij als ik 's morgens te vroeg wakker ben geworden en daarna terug indommel. In de beste gevallen kan je dan gewoon beginnen te dromen wat je wil. Denk aan bv. een lekkere blondine terwijl je wakker ligt en op het ogenblik dat je dan terug in slaap valt gaat het verhaal over die blonde gewoon in je droom verder. Al verandert die bij jou dan waarschijnlijk in een monster...
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Is ook gelijkaardig aan astrale projectie. Het verschil met lucide dromen zit em in het feit dat de wereld rondom je zelfstandig is, m.a.w je creert het zelf niet.
Je kan ook astrale projectie doen waarbij je niet naar de astrale gebieden gaat, maar gewoon zweeft buiten je lichaam. In principe zou je dan kunnen je buren bespieden enzo, maar dit type van projectie is veel moeilijker bewust te bewerkstelligen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet aan de uitvlucht van het slaapwandelen gedacht toen. Goe gezien Duvelke! ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik heb ook eens eens gelijkaardige droom gehad. Maar bij mij waren het reuze aardappelen. Ze waren paars van kleur en hadden en armen en benen. Ze hadden ook een bijl in hun handen waarmee ze de deur waarachter ik mij en de kameraden (zij kwamen ook voor in mijn droom) verschansten kapot hakten. We waren aan het schreeuwen en omhelsden elkaar van de schrik. Net toen ze in de kamer binnen geraakten, verplaatste de scene zich naar buiten, naar een steeg naast mijn huis. We stonden daar opeens, midden in de nacht in een donkere steeg... daar hield mijn droom, of beter gezegd mijn nachtmerrie op. Ik moet toen ongeveer 6 jaar oud geweest zijn. Maar nog steeds herinner ik het mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik heb onlangs nog een rare lucide-achtige droom gehad. Ik werd wakker sochtends maar wou nog uitslapen en geraakte maar moeilijk weer in slaap. Toen werd ik weer wakker en stond ik op (maar het licht werkte niet in mijn kamer, ik dacht, tiens, mijn licht is kapot). Het is pas toen ik aan het ontbijt zat dat ik besefte dat ik droomde. Toen stopte de droom en weer werd ik wakker, denkende dat ik nu echt wakker was, en weer besefte ik na een tijdje dat ik droomde , en stopte de droom.
Dit heeft zich zo'n 4 keer herhaald tot ik de 5de keer echt doorhad dat ik droomde. Toen dacht ik van ik hoef me niet aan de weten van de fysica te houden want ik zit in een droom en ik probeerde te vliegen en door muren te lopen en dit lukte, ik sprong uit het venster maar ik zakte door de grond! Er onder was alleen een zwarte leegte en de onderkant van de grond in mijn droom had hokjespartoon als van een hologram. Toen ben ik weer naar boven gevlogen en heb nog een beetje rondgetoert. Toen ik echt wakker werd heb ik toch eens mijn licht aangestoken, en hij werkte. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() ik heb afgelopen nacht iets heel raars gedroomd. het was, wat men noemt een lucide droom want ik was mij ervan bewust dat het een droom was.
Mijn droom ging als volgt: er breekt een wereldwijde atoomoorlog uit en de hele wereld is om zeep. En dan komt er zo'n zwarte militaire jet vliegen op een lage hoogte over een totaal verwoeste stad. Via radiocontact geeft de piloot een beschrijving door van de situatie. Hij vertelt hoe alles kapot is. Hij vermeld ook dat er beneden toortsen branden en dat hij niet weet wie ze aangestoken heeft. Plots ziet hij een man staan, midden in de ruines, en die man is bewegingsloos, hij kijkt niet eens op als die jet voorbij vliegt. De piloot wordt opgewonden en vertelt natuurlijk via de radio dat hij een man gezien heeft. En dan haalt hij een manuever uit om te draien om opnieuw naar die man toe te kunnen vliegen. Plots doemt een hoge flatgebouw op en dreigt de jet ertegen aan te knallen. En plots kom ik tussenbeide en stuur die jet veilig weg. Het rare is dat ik zelf niet opeens de piloot werd ofzo. Ik stond er als een buitenstaander gewoon mee te volgen, zoals je bv. naar film kijkt. Ik stuurde die jet precies op een telepathische manier. En dan werd ik wakker. Wat ik ook onthouden heb van die droom, en wat ik ook heel onbegrijpelijk vind: die piloot zei in zijn radio dat de man die hij gezien had dierlijk was. Ik vind dat raar want dat was niet zo. die man stond er gewoon, bewegingsloos. Er was niks dierlijks aan. Heeft iemand mss een idee waarom hij die man dierlijk noemt? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 15 januari 2009 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |