![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() hoe kan die uitvinding van prof zonnebloem nu ooit afgeraken?
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze doen meestal niets. Ze krijgen staatsgelden en steken die in Wallonie... petit détail! Vive la Belgique, de nieuwe VB slogan. De transferten van Vlaanderen naar Wallonie? Eén adres: VB inc. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#25 |
|
![]() Wedden dat de stoemerikken nu allerleid zever gaan zetten om deze ZEER VERVELENDE topic te verdrinken?
We kennen dit forum al ZOOO lang: geen antwoord op: verdrinken. Hehehehehe |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]Man who sink into woman's arms soon have arms in woman's sink[/SIZE]
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 6 september 2006 om 12:12. |
|||
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Zou deze "onthulling" geen artikel waard zijn op de frontpage van de morgen?
whooeehaaa |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Je lult steeds maar raak. 2. Je kan nooit een deftige discussie aangaan zonder te gaan schelden (op voorhand al afgeschreven bij mij, omdat ik mensen als jij als van een heel zeer laag niveau beschouw. men hoeft niet extreem geletterd te zijn om op deftige en beleefde manier je mening te zeggen.) 3. Je bent blinder als een mol die bovenop nog eens lijdt aan staar. 4. Je bent asociaal, onverdraagzaam, en uiterst intolerant tgo uw medemens, net hetzelfste als wat jij anderen verwijt. 5. Doe zo verder, jij bent de ultieme propaganda machine voor het VB. Een betere reclame vinden ze nooit. 6. Als u niet ophoudt met mij een VB-er te noemen, zal ik mij voor het eerst verplicht zien om uw wens uit te doen komen, en er alleen al uit symphatie en uit respect voor het feit dat enkel uw mening telt, er voor stemmen. Enkel en alleen omdat jij dan eindelijk over dat feit al niet meer hoeft te liegen/gissen. Dan zeg je op zen minst toch al iets dat klopt. 7. Mensen zoals u, kunnen niets deftig/zinnigs bijdragen tot eender welk debat dankzij de beroemde oogklepjes en het niet echt fatsoenlijk verstaan van het woordje 'dialoog'. (Waarmee ik niet in twijfel wil trekken dat u op andere manieren wel bekwaam kan zijn om iets productiefs te betekenen voor de maatschappij.) (BTW eric, ik fleem bij wie ik wil. Jaloers ? Pick a number, get in line, er zijn veel wachtende voor u, en dat zal zo blijven.) Laatst gewijzigd door Duupje : 6 september 2006 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Op zulke momenten vraag ik me toch af of mijn vertrouwen in het verstand van de gemiddelde Belg toch niet misplaatst is... *zucht*
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Er is nu eenmaal niets te discussieëren, jij ziet spoken.
|
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nou breek mijn klomp ![]() |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
||
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't zal moeten lukken met dat kapsel van mij, tussen 5 en 6mm!!! 't was "Silly"...omdat je zoveel mogelijk gek uit de hoek moet komen.
En van Aalst zijnde, is het alle dagen een beetje Karnaval !!!
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 6 september 2006 om 12:20. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens uiterst tolerant, enkel niet voor mensen die niet kunnen praten zonder schelden en zich niet in de standpunten van anderen kunnen inleven zonder ze belachelijk te moeten maken. Volgens mij moet u in het leven zo'n verwend brulaapje zijn dat op zen Repelsteeltjes gaat staan stampvoeten als hij zijn zin niet heeft gekregen. En waarin verschilt u dan net met het VB ? |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schatteke, IK ben gewoon goe eens ik op dreef kom.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
De Engelsen stuurden zelf een echte Lord met manieren én een paraplu die naar zijn naam is genoemd naar Hitler. Dit is één manier om hen aan te pakken. Ik wil die schoften dit niet gunnen. Voor mij is er één grote uitzondering op liefde, verdraagzaamheid, tolerantie en dat is haat tegen medemensen. Dit forum is een broedplaats van figuren die in het normale leven ofwel onbeduidend zijn ofwel helemaal niet. Je zou schrikken indien je weet wie hier allemaal anoniem zit te stoken. Ik gun deze mensen geen respect, ik behandel ze als de stronten die ze zijn, en dat is mijn volste recht. De crapuleuze houding, de scheldpartijen die zij houden tegen heel grote groepen brave mensen verdient fameus tegenwoord. Hun leugens dienen te worden ontbloot, hun ego dient te worden aangepakt, vooraleer ze beginnen denken dat ze "normaal" zijn. Tolerantie en goede manieren tegenover schoften heeft een naam: colaboratie. Indien je op dit forum een rol appart wil gaan spelen, een soor madame bucket, doe dan maar. Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 september 2006 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het forumgenie Feremans het woord 'onderaanneming' niet begrijpt. Kan iemand het hem uitleggen? Bij voorkeur op niveau van 4-jarigen.
|
![]() |