Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 6 september 2006, 11:52   #21
born2bewild
Banneling

Standaard

hoe kan die uitvinding van prof zonnebloem nu ooit afgeraken?
born2bewild is offline  
Oud 6 september 2006, 11:53   #22
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
tsjonge toch dat ze er een uitzenidng van telefacts aan wijden...

Het VB heeft die besteld bij een vlaming die dat in ondernnaneming doorgegeven heeft aan een brusselaar en die laat dat in wallonie maken.

En wonder boven wonder....LETERME zijn affiches komen ook van daar. Dat konden we evrnemen op rtbf.

het strafst van al is dat zij die op zulke zielige manier het VB iets verwijten ... de eersten zijn om een vlaamse drukker onder druk te zetten mocht hij de affiches van het VB maken. Remeber de strangers of de doelopbouwwerker etc.

De schrik en het gebrek aan argumenten moet wel heel groot zijn bij de poco's...
jaja, minimaliseren die troep...
Ze doen meestal niets. Ze krijgen staatsgelden en steken die in Wallonie... petit détail!
Vive la Belgique, de nieuwe VB slogan.
De transferten van Vlaanderen naar Wallonie? Eén adres: VB inc.
ericferemans is offline  
Oud 6 september 2006, 11:54   #23
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Allé, niets meer serieus op te zeggen, mekaar gaan flemen?
Chicks rule: is dat een niewe partij voor kiekens of een feministenclubje van het VB?
Ferre, als je zelfs een lekker kipje niet weet te appreciëren..
Oud 6 september 2006, 11:58   #24
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
hoe kan die uitvinding van prof zonnebloem nu ooit afgeraken?
Vraag het eens aan Ferre Castafiore, zijn aria begint stilaan vals te klinken doordat zijn cd blijft hangen .
Oud 6 september 2006, 11:59   #25
ericferemans

Standaard

Wedden dat de stoemerikken nu allerleid zever gaan zetten om deze ZEER VERVELENDE topic te verdrinken?
We kennen dit forum al ZOOO lang: geen antwoord op: verdrinken.
Hehehehehe
ericferemans is offline  
Oud 6 september 2006, 12:02   #26
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Het zal nog niet zijn ! Gezegd door een echte 'chick' !
maar toch deze bedenking :
[SIZE=4]Man who sink into woman's arms soon have arms in woman's sink[/SIZE]
Oud 6 september 2006, 12:03   #27
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
En ik heb dit voorjaar mijn zwembad laten steken door een Waalse firma omdat de Vlaamse die ik aangeschreven heb TE TAM waren om langs te komen...Big F**** Deal.... Wie gaat daar van wakker liggen?
Lui zijn ze, die Vlamingen, of om het op z'n Leterme's te zeggen, ze hebben er niet de nodige intellectuele capaciteiten voor.
Hans1 is offline  
Oud 6 september 2006, 12:06   #28
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke logica?
Wat is de concrete taak van het VB op dit ogenblik?
Oppositie voeren, brulaap spelen en om dit te doen affiches en folders drukken.
De affiches (miljooeeenen) blijken vooral de Walen rijker te maken.
Als flater kan dit tellen.
Is het onlogisch om pippo's die gewoon te dom zijn om te donderen hiermede te confronteren?
Ga je zo een domme troep je stad, je provincie of je land laten regeren?
IKKE NIE!
....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes
omdat een onderaannemer van een onderaannemer dat in Wallonië heeft laten uitvoeren....wie weet waar het propaganda materiaal van OM HET EVEN welke partij vandaan komt...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

Laatst gewijzigd door Amon_Re : 6 september 2006 om 12:12.
Amon_Re is offline  
Oud 6 september 2006, 12:07   #29
born2bewild
Banneling

Standaard

Zou deze "onthulling" geen artikel waard zijn op de frontpage van de morgen?

whooeehaaa
born2bewild is offline  
Oud 6 september 2006, 12:07   #30
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allé, niets meer serieus op te zeggen, mekaar gaan flemen?
Chicks rule: is dat een niewe partij voor kiekens of een feministenclubje van het VB?
ELKE discussie waarin jij je gal komt spuwen 'lieveke', is een discussie die rijp is voor de inetvuilbak. Omwille van de volgende redenen :
1. Je lult steeds maar raak.
2. Je kan nooit een deftige discussie aangaan zonder te gaan schelden (op voorhand al afgeschreven bij mij, omdat ik mensen als jij als van een heel zeer laag niveau beschouw. men hoeft niet extreem geletterd te zijn om op deftige en beleefde manier je mening te zeggen.)
3. Je bent blinder als een mol die bovenop nog eens lijdt aan staar.
4. Je bent asociaal, onverdraagzaam, en uiterst intolerant tgo uw medemens, net hetzelfste als wat jij anderen verwijt.
5. Doe zo verder, jij bent de ultieme propaganda machine voor het VB. Een betere reclame vinden ze nooit.
6. Als u niet ophoudt met mij een VB-er te noemen, zal ik mij voor het eerst verplicht zien om uw wens uit te doen komen, en er alleen al uit symphatie en uit respect voor het feit dat enkel uw mening telt, er voor stemmen. Enkel en alleen omdat jij dan eindelijk over dat feit al niet meer hoeft te liegen/gissen. Dan zeg je op zen minst toch al iets dat klopt.
7. Mensen zoals u, kunnen niets deftig/zinnigs bijdragen tot eender welk debat dankzij de beroemde oogklepjes en het niet echt fatsoenlijk verstaan van het woordje 'dialoog'. (Waarmee ik niet in twijfel wil trekken dat u op andere manieren wel bekwaam kan zijn om iets productiefs te betekenen voor de maatschappij.)

(BTW eric, ik fleem bij wie ik wil. Jaloers ? Pick a number, get in line, er zijn veel wachtende voor u, en dat zal zo blijven.)
I'll just kill myself now.

Laatst gewijzigd door Duupje : 6 september 2006 om 12:11.
Duupje is offline  
Oud 6 september 2006, 12:08   #31
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
EN door ne liefhebber van..
Dreadlocks ?
Duupje is offline  
Oud 6 september 2006, 12:10   #32
Amon_Re

Standaard

Citaat:
jaja, minimaliseren die troep...
Ze doen meestal niets. Ze krijgen staatsgelden en steken die in Wallonie... petit détail!
Vive la Belgique, de nieuwe VB slogan.
De transferten van Vlaanderen naar Wallonie? Eén adres: VB inc.
Op zulke momenten vraag ik me toch af of mijn vertrouwen in het verstand van de gemiddelde Belg toch niet misplaatst is... *zucht*
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 6 september 2006, 12:11   #33
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Wedden dat de stoemerikken nu allerleid zever gaan zetten om deze ZEER VERVELENDE topic te verdrinken?
We kennen dit forum al ZOOO lang: geen antwoord op: verdrinken.
Hehehehehe
Er is nu eenmaal niets te discussieëren, jij ziet spoken.
Amon_Re is offline  
Oud 6 september 2006, 12:12   #34
ericferemans

Standaard

Citaat:
ELKE discussie waarin jij je gal komt spuwen 'lieveke', is een discussie die rijp is voor de inetvuilbak. Omwille van de volgende redenen :
1. Je lult steeds maar raak.
2. Je kan nooit een deftige discussie aangaan zonder te gaan schelden (op voorhand al afgeschreven bij mij, omdat ik mensen als jij als van een heel zeer laag niveau beschouw. men hoeft niet extreem geletterd te zijn om op deftige en beleefde manier je mening te zeggen.)
4. Je bent asociaal, onverdraagzaam, en uiterst intolerant tgo uw medemens, net hetzelfste als wat jij anderen verwijt.
5. Doe zo verder, jij bent de ultieme propaganda machine voor het VB. Een betere reclame vinden ze nooit.
6. Als u niet ophoudt met mij een VB-er te noemen, zal ik mij voor het eerst verplicht zien om uw wens uit te doen komen, en er alleen al uit symphatie en uit respect voor het feit dat enkel uw mening telt, er voor stemmen. Enkel en alleen omdat jij dan eindelijk over dat feit al niet meer hoeft te liegen/gissen. Dan zeg je op zen minst toch al iets dat klopt.
7. Mensen zoals u, kunnen niets deftig/zinnigs bijdragen tot eender welk debat dankzij de beroemde oogklepjes en het niet echt fatsoenlijk verstaan van het woordje 'dialoog'. (Waarmee ik niet in twijfel wil trekken dat u op andere manieren wel bekwaam kan zijn om iets productiefs te betekenen voor de maatschappij.)

(BTW eric, ik fleem bij wie ik wil. Jaloers ? Pick a number, get in line, er zijn veel wachtende voor u, en dat zal zo blijven.)
als mensen al op het blok gaan stemmen en een toeval krijgen naar aanleiding van volgende vraag:
Citaat:
dan is dat waarschijnlijk omdat ze te tolerant zijn.
Nou breek mijn klomp
ericferemans is offline  
Oud 6 september 2006, 12:14   #35
Amon_Re

Standaard

Citaat:

Dees is goe
Amon_Re is offline  
Oud 6 september 2006, 12:17   #36
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dreadlocks ?
't zal moeten lukken met dat kapsel van mij, tussen 5 en 6mm!!! 't was "Silly"...omdat je zoveel mogelijk gek uit de hoek moet komen.
En van Aalst zijnde, is het alle dagen een beetje Karnaval !!!

Laatst gewijzigd door lantjes : 6 september 2006 om 12:20.
lantjes is offline  
Oud 6 september 2006, 12:21   #37
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als mensen al op het blok gaan stemmen en een toeval krijgen naar aanleiding van volgende vraag:

dan is dat waarschijnlijk omdat ze te tolerant zijn.
Nou breek mijn klomp
Nee hoor, dat is niet DE aanleiding, wel uw gedrag, uw houding, uw manieren die ik hier de laatste weken/maanden te lezen krijg. Ik hoop dat er nooit iemand aan de macht komt die zo extreem is als u. Compleet ongezond zelfs.
Ik ben trouwens uiterst tolerant, enkel niet voor mensen die niet kunnen praten zonder schelden en zich niet in de standpunten van anderen kunnen inleven zonder ze belachelijk te moeten maken.
Volgens mij moet u in het leven zo'n verwend brulaapje zijn dat op zen Repelsteeltjes gaat staan stampvoeten als hij zijn zin niet heeft gekregen. En waarin verschilt u dan net met het VB ?
Duupje is offline  
Oud 6 september 2006, 12:24   #38
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Dees is goe
Schatteke, IK ben gewoon goe eens ik op dreef kom. En ericferemans is zowaar een leuk speeltje om op te oefenen. Veel waarde hecht ik niet aan zijn uitspraken. Wegens TE extreem. Maakt voor mij niet uit of dat nu links of rechts is. All the same.
Duupje is offline  
Oud 6 september 2006, 12:27   #39
ericferemans

Standaard

Citaat:
Nee hoor, dat is niet DE aanleiding, wel uw gedrag, uw houding, uw manieren die ik hier de laatste weken/maanden te lezen krijg. Ik hoop dat er nooit iemand aan de macht komt die zo extreem is als u. Compleet ongezond zelfs.
Ik ben trouwens uiterst tolerant, enkel niet voor mensen die niet kunnen praten zonder schelden en zich niet in de standpunten van anderen kunnen inleven zonder ze belachelijk te moeten maken.
Volgens mij moet u in het leven zo'n verwend brulaapje zijn dat op zen Repelsteeltjes gaat staan stampvoeten als hij zijn zin niet heeft gekregen. En waarin verschilt u dan net met het VB ?
Tja: men heeft in het verleden, zowel hier als op een ander steeds gedaan of xenofoben, racisten en mensenhaters fatsoenlijke burgers zijn. Waar je netjes mee keuvelt.
De Engelsen stuurden zelf een echte Lord met manieren én een paraplu die naar zijn naam is genoemd naar Hitler.

Dit is één manier om hen aan te pakken.

Ik wil die schoften dit niet gunnen. Voor mij is er één grote uitzondering op liefde, verdraagzaamheid, tolerantie en dat is haat tegen medemensen.
Dit forum is een broedplaats van figuren die in het normale leven ofwel onbeduidend zijn ofwel helemaal niet. Je zou schrikken indien je weet wie hier allemaal anoniem zit te stoken.
Ik gun deze mensen geen respect, ik behandel ze als de stronten die ze zijn, en dat is mijn volste recht.
De crapuleuze houding, de scheldpartijen die zij houden tegen heel grote groepen brave mensen verdient fameus tegenwoord.
Hun leugens dienen te worden ontbloot, hun ego dient te worden aangepakt, vooraleer ze beginnen denken dat ze "normaal" zijn.

Tolerantie en goede manieren tegenover schoften heeft een naam: colaboratie.

Indien je op dit forum een rol appart wil gaan spelen, een soor madame bucket, doe dan maar.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 september 2006 om 12:28.
ericferemans is offline  
Oud 6 september 2006, 12:35   #40
Banneling

Standaard

Ik denk dat het forumgenie Feremans het woord 'onderaanneming' niet begrijpt. Kan iemand het hem uitleggen? Bij voorkeur op niveau van 4-jarigen.
Online is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be