![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Dat van de vrederechter hebben we al eens uitgeplozen en we hebben toen een negatief advies gekregen:
De vrederechter kan alleen een verzoeningspoging doen, maar geen sancties opleggen. De buren krijgen dan een uitnodiging voor die 'verzoening', maar zijn zelfs niet verplicht aanwezig te zijn dan. We kregen laatst een brief van de korpschef van Sint-Niklaas, ivm ons 'probleem'. Daar stond in dat voor de politie de zaak opgelost was, want dat de buren hadden beloofd er rekening mee te houden. En ook dat als we nog eens last kregen, zij dan dé oplossing voor ons hadden: ons huis isoleren.... Toen we de vraag stelden of we de rekening dan naar hiernaast of naar de korpschef zelf mochten sturen, dan kregen we een preek over 'wederzijds respect'. Ik weet wie hier in Sint-Niklaas de plak zwaait.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Sabrientje
Gewoon klacht neerleggen voor geluidsoverlast. Doen, en er op staan dat ze die klacht noteren. Ze zijn verplicht uw klacht te behandelen. Parket zal wel proberen die klacht te seponeren maar als je er op staat dat die klacht behandeld wordt, en de voortgang van de klacht opvolgt, kan men niet anders dan ze behandelen. Laat u niet afschrikken door een andere uitleg. Als ze je klacht niet noteren ga je in een ander politie kantoor klacht neerleggen tegen uw eerste kantoor wegens het niet opnemen van uw klacht, met naam en toenaam van de agenten of oficieren die weigerde de klacht op te nemen. Dien ook klacht op bij het comite P. Lukt dat niet dan ga je met een gerechtsdeurwaarder naar het politie kantoor die zal dan de vaststelling doen. Telkens er zich geluidsovervoordoet na zonsondergang en voor zonsopgang die je klacht in of laat je dat vaststellen door een gerechtsdeurwaarder. Blijf ze achter hun veren zitten, ze zijn verplicht om acties te ondernemen, en hoe harder jij het speelt hoe sneller ze hun plicht zullen doen tegen over je buren. Ze hebben dan enkel nog de keuze om door jou constant de les gespeld te worden of jou buren de les spellen. PS teken geen pv als er iets instaat dat je nooit beweerde, ze hebben al eens de neiging zelf verhalen en omstandigheden uit te vinden. Laat ze het herschrijven zoals jij zegt, het is jouw verklaring en zij worden ervoor betaald.Laat u niet verlijden tot het maken van rasisctische opmerkingen. Ps aangaande de vrederechter die kan inderdaad geen sancties boeten of straffen geven omdat er een discussie is tussen buren, maar zeker wel tegen de overtredingen die aan de oorsprong van die discussie liggen bv geluidsoverlast op tijdstippen dat dit niet kan. Laatst gewijzigd door humble : 8 september 2006 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mij wilden ze ook niet optreden bij geluidsoverlast, ik heb toen in een klein gesprekje de woorden deurwaarder, vastelling en sanctie laten vallen (op zeer vriendelijke manier). Probleem was opgelost. Sindsdien met die agenten geen last. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ga dat hier allemaal een keer goed opschrijven zie
Hebben het al zover gekregen dat binnen 2 weken onze burgemeester mét de wijkagent komt, om 'over ons probleem' te praten Denk niet dat dat veel uithaalt, maar als ik jullie argumenten bovenhaal....Misschien schieten ze dan wakker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Eens een weddingschap doen Sabrientje ?
Die burgemeester gaat geen eieren breken, twee weken later zijn het verkiezingen, hij wil alleen de gemoederen stillen zodat jij en je aanhang op hem stemmen. Als PC, SPa en opportinist en gekend als kazakkendraaier en leugenaar, denkt hij veel beloven en weinig geven doet de gekken in vreugde leven. alles zal kunnen maar................ wel na de verkiezingen natuurlijk. Als ik gelijk heb doe je een schietgebedje heb ik het fout dan bid ik een rozenkrans voor jouw. Laatst gewijzigd door humble : 8 september 2006 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Sabrientje dat valt nog mee.
Ik heb een alleenstaand bejaard familie-lid die gemanipuleerd word door een marokkaanse die 36 jaar jonger is!! Die is hier ilegaal en gebruikt deze persoon enkel voor haar eigen belang. Probeert hem te manipuleren om haar papieren in orde te krijgen enz... Die hebben iemand nodig die wil borg staan voor hen en hebben ook een domicilie nodig "denk ik". Over laatst was daar al een zuster ook!!!!! Die heeft zich al verschillenden keren haar laten operen! Die gaan dan naar brussel en komen af en toe eens dien ouwen paaien. Die persoon denkt natuurlijk dat ze om hem geven maar het verleden heeft al andere dingen uitgewezen. En aan zo'n oude personen mag je niets zeggen want ze weten het altijd beter. Wat ik niet versta is dat op hun papieren v/h ocmw duidelijk ilegaal staat en die blijven hier maar rondhangen. Kunnen zich laten gratis verzorgen in ziekenhuizen,gratis advocaten, een uitkering,in het zwart werken, en oude personen manipuleren met als doel zich financieel te verijken. Die hebben eigenlijk nog een goed leven. Wat dat burenlawaai betreft doen ze dit misschien met opzet, zodat jullie zouden verhuizen en iemand van z'n soortgenoten(familie) die plaats kan in nemen. Geen ruzie maken, want die kereltjes hebben overal familie en kennissen als je begrijpt wat ik bedoel. Ze denken verder dan hun marokkaanse neus lang is. Misschien alles eens filmen en geluid opnemen met tijdregistratie, kwestie van bewijsmateriaal te hebben. Is veel meer waard dan een ellenlange discussie. Bewijs punt uit, geen discussie meer mogelijk. Laatst gewijzigd door colargo : 8 september 2006 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Is het hier Belgie of I don't know whatever land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ken je de band Carnivore? Koop je een electrische gitaar en een 30watt versterker (voldoende sound, duurder en zwaarder is niet nodig) en probeer die band hun nummers na te spelen met het volume op half. Ze zullen dankbaar zijn voor elke minuut stilte die ze van jou krijgen daarna. ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Filmen of het geluid opnemen, mogen we niet
Dat is schending van de privacy! Ironisch toch..... Ermee praten, zoals ik al zei, hebben we al geprobeerd, ze lachen ons vierkant uit, ze weten dat ze 'onschendbaar' zijn en dan doen ze het de dagen nadien nog harder dan tevoor. Ik verwacht ook niet van de burgemeester, ik schrok al van het feit dat die de moeite wil doen om langs te komen Ik heb het in één van mijn eerste berichten trouwens zelf gezet, dat zijn 'timing' erg verdacht is. |
![]() |
![]() |