![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Metal tom
statement; AZG verbinden zich ertoe een totale onafhankelijkheid te bewaren tegenover elk bewind en elke politieke, economische of religieuze macht. Niet dus Statement; De Artsen Zonder Grenzen zijn steeds neutraal en onpartijdig Niet dus Ik heb niets tegen het medisch verzorgen van wie ook maar hun stellingname is politiek, zeker door het steunen van een initiatief dat vere van verdraagzaam en democratisch is., noch buiten beschouwing gelaten het tijdsstip van de kennisgeving en de barman bedoening. Hun houding is in strijd met de kerngedachte van hun organisatie , dus huichelarij. Laatst gewijzigd door humble : 8 september 2006 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij schenden dus hun neurtaliteit niet door te zeggen dan haat en haatprediken de hoofdoorzaak is van de problemen in de wereld. Zij hebben geen politieke stelling genomen hierdoor. Enkel jij zegt dat wie niet voor je is tegen je is en dat men jou niet op fouten mag wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Waar in hun heel pamflet noemen ze een politieke partij? Waar nemen ze politiek stelling?
Als het VB zich aangesproken voelt door termen als haat, onverdraagzaamheid en racisme dan zegt dat meer over hen dan over AZG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit geval is des te schrijnender omdat Barman al maanden rondloopt met het idee om 'iets te organiseren tegen het VB voor de verkiezingen'. Je gespeelde verontwaardiging is dus vals en schijnheilig.
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() jantje
Lees http://www.azg.be/nl/overazg/handvest.htm eens, denk dan eens diep na over wat er staat en wat ze nu doen. Neem er je tijd voor, als je het dan nog niet ziet pak een revolver en schiet door u hoofd want je gaat nooit een meerwaarde voor onze maatschapij zijn. Ps bij gebrek aan een revolver mag je ook een touw pakken en je ophangen. Te laf, zou kunnen, ga wandelen in Brussel ( de politie verteld je haarfijn waar) en predik daar op straat dat je voor de scheiding van kerk en staat bent en tegen vrouwenmishandeling, onderscheid tussen man en vrouw gelovigen en niet gelovigen. Als je levend terug komt dan kus ik je voeten. Laatst gewijzigd door humble : 8 september 2006 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die meerwaarde betreft. Ik heb nooit een antwoord gegeven op iets waarvan ik niet op de hoogte was. Iets dat vele hier niet kunnen zeggen. Laatst gewijzigd door Jantje : 8 september 2006 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en wat willen die kinderen, iets anders dan dat in onze cultuur gebruikelijk is? Iets waar de ouders van die kinderen tegen zijn? En waar jij stokebrand in speelt. Of is jantje Islamiet, is onze cultuur eigenlijk zijn cultuur dan zou hij een pleitbezorger zijn voor onze cultuur dus niet de zijne. Het zal natuurlijk wel aan mijn westerse logische geest liggen zeker? Tweede deel; sta me toe mijn twijfels te hebben over de helderheid van uw waarnemingen en de conclusies die u dan daaruit trekt. U reactie in het eerste deel is hiervan een goede illustratie. Laatst gewijzigd door humble : 8 september 2006 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar die kinderen mijn hulp voor gebruiken is om zelf hun echtgenoot te mogen kiezen en niet meer onderworpen te worden aan hier reeds een paar generaties vergane gebruiken. En je staat er versteld van hoe die mensen naar rede luisteren. Maar ik heb het hier reeds eens iemand naar zijn hoofd geslingerd, de ene juiste conclusie en menig is blijkbaar de jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk, zo verantwoorden wij ten dele het opschorten van de verzorgingsstaat.
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. VB voelt zich blijkbaar geviseerd door AZG maar ze worden nergens met naam genoemd in het pamflet 2. AZG verwerpt onverdraagzaamheid en dat is toevallig net een standpunt van het VB Men is dus onterecht verontwaardigd dat men als partij wordt geviseerd, dat is niet het geval. Men hoeft zeker niet verontwaardigd te zijn wanneer men tegenstand ondervindt omwille van één van haar standpunten, meningen verschillen nu eenmaal en tot nader order leven we in een democratie en mogen we van mening verschillen AZG neemt initiatief tegen een bepaalde levensovertuiging (ruim) niet tegen eeen bepaalde partij (eng)
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Kan ik mij die poster bekomen voor aan mijn winkelruit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Gratis te bestellen bij AZG via hun website
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben heel duidelijk en met opzet geen partijen of verenigingen genoemd, want dan zouden zij meer plaats kwijt zijn aan het opsommen er van dan aan hun tekst. Maar wie het schoentje past trekt het aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Aan elke onverdraagzame om een gewetensonderzoek te doen
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit had ik nu eens nooit verwacht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zo niet, waarom niet? Zijn er soorten verdraagzaamheid? Gradaties in verdraagzaamheid?
![]() |