![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dat is een keuze gebaseerd op emotionele waarden.
Gaan we dat nu ook al politiseren? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() In de baseliek van Koekelberg en de kathedraal van Antwerpen, wat denk je daarvan? Kort samengevat, het kan mij geen barst schelen waar ze de lijken willen begraven of cremeren, en dit geld zowel voor allochtonen als voor autochtonen.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Hydra
Vindt je? Waarom? Ik heb iets tegen terroristen, criminelen en gespuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Wees maar gerust, het is een soort aparte terrein, alleen moslims worden daar begraven. Wat een opluchting voor de niet-gelovigen eh ; )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Moest ik in jouw plaats zijn, zou ik mijn eigen eens bekritiseren. Mensen die iets hebben tegen zulke dingen, hebben eigenlijk problemen met hun eigen persoonlijkheid ; )
Laatst gewijzigd door hydra : 7 september 2006 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik zou mezelf laten cremeren en de helft naar Belgie laten sturen en de andere helft hier houden. Komt er dus op neer dat iedereen zelf kiest waar. Maar als men ergens eeuwig wilt blijven liggen dan doe je het zoals hier en koop je de grond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=hydra;1961020]
Citaat:
Maar er zijn ook Christenen die zich hier niet volledig thuis voelen, maar ook niet om een andere plaats thuis zijn. Jullie worden nu idd met twee culturen opgevoed en zijn zoals een halfbloed indiaan. Niet het één nog het ander en weten niet welke kant je op moet. Je houd van beide maar toch vechten ze innerlijk met elkaar. De eeuwige strijd van halfbloeden. En waar deze mensen begraven moeten worden? Welk vroeger wilde Christenen ook enkel in Heilige grond begraven worden, dus wat is er verkeer aan dat een Moslim dat ook wil. Als België voor de Moslims gewijde kerkhoven maakt zoals voor de Joden en Christenen dan is dat probleem zo opgelost. En mij mogen ze opstoken en over zee uitstrooien, dan ben ik zeker dat er niemand aan mijn graf komt staan janken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn openbare begraafplaatsen. Wie daar niet wil liggen, volgens de vastgestelde regels, moet zelf een oplossing zoeken. De Staat kan niet voor elk individu zijn persoonlijke wensen uitvoeren. Of pleit je ook voor een Hindu begraafplaats met openbare verbranding? Ik denk dat zoiets toch ook niet zal lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er openbare begraafplaatsen zijn is ook juist. Maar de meeste openbare begraafplaatsen liggen nog steeds rond of aan de Katholieke kerken. En zou dit kleine probleem oplossen niet kunnen leiden tot een betere samenleving. Want als je ziet op welke manier sommige gemeentes met hun begraafplaatsen omgaan, wel ik wil daar ook niet op begraven of uitgestrooid worden. En voor de Hindu's zijn er verbandingsovens gebouwd, die idd ook door andere worden gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Waarom verwondert me dat niet? Omdat jij dus onredelijk bent moet ik mijzelf bekritiseren, rare logica die Islamieten. Ik zit niet in een hoekje te grienen zoals jij, overigens wat heet het problemen te hebben met zijn eigen persoonlijkheid? redelijk niets zeggend hee? Is dat de persoonlijkheiddisorder die ontstaat uit het zich verstoppen onder een hoop doeken omdat men onder gezag van een archaisch "geloof", niets te zeggen heeft, ondergeschikt is aan de mannen, verworden tot een lustopwekkend object, dat betast, verkracht en vermoord mag worden als ze zich bevrijd van die slavenhouding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Ik heb het echter over die openbare stapels waar de lijken in openlucht worden verbrand: dat zullen de hindus ook niet krijgen). Dat er ondertussen reeds een afschaffing van de verplichting om in een kist te worden begraven is gebeurd, enkel om de moslims terwille te zijn, wordt hier alweer vergeten; Dit blijkt niet goed genoeg te zijn, want nu moeten er weer APARTE begraafplaatsen komen voor moslims. Dit heeft niks met heilige grond te maken, want in vb. Saoudi Arabia worden de vrouwen gewoon anoniem ergens in de woestijn gedeponeerd. Het probleem zit hem in de eeuwigdurendheid van het graf. Geen enkele Belg kan nog eisen dat hij eeuwigdurend kan blijven liggen, zelfs indien de katholieke kerk evenzeer beweert (of beweerde) dat iedereen zo intact mogelijk moet begraven worden om op het einde der dagen volledig fit en gezond uit het graf te kunnen kruipen. Dit wordt niet meer toegestaan voor de gewone man, waarom zou er dan een uitzondering moeten komen voor moslims?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij danken juist het grootste deel van onze kennis over het verleden aan dit feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag je gerust je eigen piramide bouwen hoor, je laten balsemen en in een geheime vloeistof laten opslaan, je mag je laten bevriezen voor mijn part, of je lichaam in een veen laten leggen. Zolang je er zelf maar voor opdraait.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil verbrand worden en over zee uitgestrooid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee nee, over zee zodat ze mij niet terug kunnen vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erin springen? In de Schelde? Zo zot gaan ze wel niet zijn zeker?
( ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door circe : 8 september 2006 om 09:41. |
![]() |
![]() |