![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is simpel :
Het einddoel van BH en VB is hetzelfde : een racistische totalitaire staat. De middelen zijn echter verschillend, eerstgenoemde is voor intimdatie en geweld, gewelddadige revolutie als middel ; laatstgenoemde wil marketingstrategieên en verkiezingen gebruiken. De enen lopen rond als skinheads met army-boots ed. de anderen vermommen zich in een driedelig kostuum : onder de oppervlakte zijn het dezelfden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is carte-blanche geven. Zulk iets totalitairs en vrijheidberovends heb ik nog in weinig plaatsen in de wereld gezien. Jij bent tegen mijn voorstel? Lap, bam, paf, jij bent tegen de democratie en ik werp je in de gevangenis voor Potentiele Slachtofferloze Misdaden tegen de Medeburgers.
Laatst gewijzigd door lombas : 7 september 2006 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat dus niet uitsluitend om een onderzoek wegens het "gedachtegoed" van de betrokken personen. En er wordt evenmin gesporken over banden met het VB. Die link met het VB werd gelegd door het VB zelf. Ze kunnen het blijkbaar niet laten om slachtoffertje te spelen en velen hier gaan daar blijkbaar graag in mee. Maar als het VB niets te maken heeft met die groepen... wat is dan het probleem eigenlijk? Wat is het verschil tussen een onderzoek naar moslimextremisten en deze extremisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet hier veel aan het toeval wordt overgelaten.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En terwijl staan de spa en groen lijsten vol met Kp'ers , stalinisten , moslimfundamentlisten, grijze wolven... wat een grap. Ik heb geen enkele sympathie voor B en H. Maar ze zijn niet meer of minder verwerpelijk dan stalinisten en maoisten. Laatst gewijzigd door ilfalco : 7 september 2006 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En chapeau dat men eindelijk in militaire kringen durft gaan zoeken want het was een publiek geheim dat de harde kern van B&H uit para's bestond.
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je antwoordt niet op mijn vraag, is een lid van B&H dat zonder zo'n T-Shirt of andere opzichtige dingen rondloopt op straat even staatsgevaarlijk? En zo ja, hoe ga je die dan "merken"
Laatst gewijzigd door CutTheCrap : 7 september 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Nu komt er eens een harde aanpak van gevaarlijk tuig, nu is het wéér niet goed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op de lijst van de cdenv in gent staan een notoir lid van de grijze wolven? Zijn er nu banden van cdenv met grijze wolven. Allicht is hij niet de enige turk bij de cdenv met sympathie voor de grijze wolven. Maar dat maakt nog geen link van cdenv naar de grijze wolven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Eigen tuig eerst?
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() en de grijze wolven zijn EXTREEMRECHTS!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar stel dat één van die BH'tjes nu toevallig eens een briefje in huis heeft van nonkel Frank of nonkel Filip waarin ze elkaar zoete woordjes toewerpen, dan zitten we in een hele andere context (maar wees gerust, ze zullen dat niet vinden, nonkel Frank heeft het gezworen)
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan komt gisteren die kwispel van terrorismebestrijding op TV vertellen dat de bommen hier door fanatieke moslims onder onze kont ineengeknutseld worden en hij dringend meer manschappen zou moet hebben. Het ene zal het andere wel in evenwicht houden.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gebeurt er morgen met de mensen van WIT, die ijveren voor BROV's, als er een overtuigde representatiedemocraat aan de macht komt die nogal snel gefrustreerd raakt?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik heb - buiten het VB zelf - nog niemand een link weten maken met het VB (noch in de pers, noch door politici). Get the picture?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Volledig mee eens, de aloude tactiek wordt weerom uit de kast gehaald
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik schat de dreigen van B&H toch niet zo hoog in, het zijn eigenlijk niet meer dan een bende die meer zat dan nuchter is, ik ze ze nog niet direct een vliegtuig opblazen. Laatst gewijzigd door CutTheCrap : 7 september 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of waarom denk je dat een onderzoek dat al jaren loopt nu net voor de verkeizingen men die huiszoekingen gaat doen? |
|
![]() |
![]() |