![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel verdacht dat gisteren het hoofd van de veiligheidsdiensten steen en been kloeg over te weinig personeel en de toenemende dreiging van het moslimextremisme (en de problemen met de gevangenisssen e.d. aanhaalde) en dat nu plots rechtse extremisten opgepakt worden... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 7 september 2006 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja iedereen nu maar hysterisch doen over de eigen volk eerst extremisten, terwijl de moslimextremisten een even groot gevaar zijn, zo blijkt over heel de wereld...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af of daar ook forumposters bijzitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Wat bedoelen ze met een grote aanslag ?
Tegelijkertijd een vliegtuig tegen den Boerentoren, den Antwerp Tower en het stadhuis laten vliegen...., Tegelijkertijd een 7-tal zelfmoordaanslagen plegen op verschillende trams en bussen .... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Zeno,
een beetje misleidende titel willen maken soms.... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij ?? Wat spammen om de zaken te minimaliseren ??
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Effe geduld...
Eerst eens zien hoeveel aanhoudingen, hoeveel bevestigd en wat de concrete tenlastelegging zal zijn. Moeilijk om dat op één maand tijd rond te krijgen, dus héél vatbaar voor sfeerschepping. En wat me ook opviel, was dat "blood & honour" nou net één van die groeperingen was die Dewael zich een paar dagen geleden al liet ontvallen. Kritisch als altijd, Desiderius
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Veel erger. Ze gaan die nieuw celdeuren in Dendermonde pikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() We moeten alles eens op een rijtje zetten...
2 jaar geleden na de overwinning van het VB in 2004 pakte de ministerraad in het geheim uit met een actieplan tegen extreem-rechts. het onderzoek naar de invallen van vandaag startte toevallig ook vlak daarna... Even toevallig waren toen die militairen zogezegd bezig met het ebramen van aanslagen... en maar beramen en beramen tot net voor de verkeizingen van 8 oktober toen men plots besloot op te treden. Wie gelooft er hier nog in fabeltjes? Dit is surrealisme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Moet rekening houden waren belgische speurders. Vallen een militaire kazerne binnen en komen tot de ontdekking dat daar wapens liggen opgeslagen en dat daar personen gewapend zouden kunnen rondlopen. Mischien wordt minister van de landsverdediging nu opgepakt door de belgische speurders als hoofd van dat netwerk. Alles bij alles toch wel een verdachte zaak, militaire en wapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me altijd laten vertellen dat de voormalige rijkswacht ook met zulke gedachten rondliep. Of het waar is weet ik niet.
Maar eens het land overnemen zou dat feitelijk een slechte zaak zijn? Zo ja, voor wie dan? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Mambo : 7 september 2006 om 17:31. |
![]() |
![]() |