![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belg worden kost veel geld, en relatief gezien nog 't meeste aan mensen die het door de bank genomen al niet breed hebben. En deze papiermolen wil jij goedpraten en opleggen vooraleer aan een inwoner van ons land stemrecht te geven? Fraai. ![]() BuB naast leugenachtig, ondemocratisch, en racistisch, eveneens nog fan van logge administratie. Beschaamd voel ik mij, dat ik me omwille van een programmapunt dat me vanwege jullie aanstond, liet verleiden tot positieve reacties aangaande jullie beweging. Het zal me levenslang spijten, maar wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als men wil stemmen, stemt men voor zijn/haar land, en dat is goed. Voor deze mensen is het ook een eer om Belg te mogen zijn!
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik speel geen rol, ik geef mijn mening weer. We zijn trouwens allemaal Belgen. Daar hoef ik geen verdediging voor te voeren. De comunautaire discussie is trouwens eerder zinloos: België is het feit, Vlaanderen de natte droom. Daar komt niet direct verandering in. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Superstaaf. Leden: één. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUBbel schreef:
Allez nu zijn we al nazi's voor een standpunt dat bv de VLD ook deelt Denk je dat je rol als 'Belg' op dit forum nog geloofwaardig overkomt, N-VA-Staaf? Als het jullie uitkomt kakken jullie op de 'traditionele politici'. Als het beter uitkomt vallen jullie echter weer op dezelfde politici terug. N-VA-Staaf???? Nog even en Staaf is een nazi, racist, fascist.... ![]()
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strijdpunten: 1. BROV 2. Vergoddelijking Mathilde 3. België mag barsten, maar hoeft niet 4. Migranten aan de macht. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ik hen deze thread eventjes in herinnering brengen...... Hij staat al bij mijn favorieten. ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Knuppel, ik wacht nog steeds op uw argumentatie om ons zomaar 'racistisch' te noemen...
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUBbel schreef:
Richt zelf een partij op ofzo. Superstaaf. Leden: één. Superstaaf's éénmanspartij is met deze geen eenmanspartij meer. ![]() ![]()
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het lidgeld mag je alsnog overschrijven. ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk! Samen voor een onafhankelijk Vlaanderen! |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet 'zomaar'! Jullie deden haast niets anders dan anderen in de racistische verdomhoek zetten maar als jullie precies hetzelfde doen dan die partijen dan zijn jullie niet racistisch?
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
W�*t doen wij precies hetzelfde als pakweg NVA of VB? Kom nu eens met argumenten af...
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Staaf heeft gelijk, en dat heeft niets met het Vlaams Blok te maken.
Ik woon al jaren in de VS, ik betaal al jaren belastingen in de VS, ik gedraag me keurig volgens de wetten van de VS, kortom, ik voldoe aan ALLE plichten die een Amerikaan heeft. Toch krijg ik niet alle rechten. Wat is dan de reden voor dit verschil? Mijn afkomst. Enkel en alleen gebaseerd op mijn afkomst wordt mij het recht op inspraak in het beleid van mijn woonplaats ontzegt, zowel op lokaal als op staatsniveau. En ja, dat is discriminatie, wettelijk geoorloofde discriminatie, maar nog steeds discriminatie. En of het nu een Belg in amerika is, een Arabier in Belgie of een Eskimo in Milaan maakt geen enkel verschil uit: Het gelijkheidsprincipe wordt oneer aangedaan.
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stem in Amerika in plaats van in België! |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgicisme is geen verschonog voor om het even wat. Vanaf nu zijn jullie Belgicistsiche racisten. Het anti-Belgicisme van het VB kan je trouwens niet als racisme catalogeren.
![]() |