![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben niet voor niks naar de N-VA gegaan destijds... ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Een verstandige keuze
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is regelmatig een dilema voor nationalistische extreem rechtse partijen (ik noem geen namen). aan de ene kant hebbe ze een kleinere aanhang van echte rascisten voor wie de partij niet te soft mag gaan doen en aan de andere kant de grote masa waar tegenover je niet openlijk rasistisch mag zijn. Stemmen zijn stemmen en hoe meer hoe beter, dat geld voor elke partij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Omdat een of andere linkse pipo vindt dat Pieter Huybrechts gehecht is aan eer en trouw?
![]() ![]() Wees gerust: er zijn er véél die ze van mij mogen buitensmijten bij het VB. ![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wanneer smijten ze neonazi dewinter buiten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ergo: zijn stem wordt geneutraliseerd en/of gekanaliseerd naar de gevestigde partijen.
Subtiele aanmoediging voor een NVA'er, Tom! ![]()
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Het zal nog niet voor het komende Loofhuttenfeest zijn, vrees ik.
![]()
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En in gewone termen: ze genieten nog steeds van de nestwarmte van het VB. Volledig in tegenspraak dus met Dewinters gespierde taal nadat dat andere VB-gebroed in Antwerpen een slachtpartij aanrichtte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Meer van dat alstublieft! ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah zo, dus iemand die lid geweest is van de VMO moet uit een Vlaams-nationale partij gezet worden?! U vergeet verdomme uw geschiedenis, mocht de VMO er niet geweest zijn had uw voorloper (de VU) nog niet veilig kunnen vergaderen, laat staan op straat komen, campagne voeren, ... Jongens toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() R A A K !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Allee, Antideutsch. Als zelfverklaard progressief en zelfverklaard links moet je toch wel sympathie hebben voor Ahmed Jibril en zijn partij/beweging ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 13 september 2006 om 02:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
liases: No known aliases Group: Popular Front for the Liberation of Palestine -- General Command (PFLP-GC) Role: Founder and Leader (Alleged) Biography: Ahmed Jabril was born in a village close to the Mediterranean port of Jaffa. His family was driven into exile during the first Arab-Israeli war in 1948. They eventually settled in Syria, near Quneitra on the Golan Heights. Jabril completed his education in a military academy, graduating as an officer skilled in explosives. After serving briefly in the Syrian Army, he decided to join the cause of liberating Palestine. Jabril formed the National Front for the Liberation of Palestine in the early 1960s. He abandoned the group, however, when he was drawn to the revolutionary rhetoric of the PFLP in 1967. Within a year, he broke away feeling disillusioned by the group's involvement in politics. Jabril wanted nothing less than the military destruction of Israel, and could therefore not rationalize conducting diplomatic negotiations with it. He even advocated attacks against Israeli civilian targets. Voor zulk terreurgespuis kan ik als rechtgeaarde antiracist geen sympathie hebben. Met ze'n Jodenhaat zou hij in ieder geval niet misstaan tussen de leiders van het "Oude Europa". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Bah, als jonge gast verkocht ik zelfklevers van het VMO tijdens de problemen met Happart in Voeren. Als ik nu morgen voor een partij wil opkomen, moeten ze me dan weigeren wegens mijn 'crimineel' verleden?
Laatst gewijzigd door longhorn : 13 september 2006 om 05:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze moeten van mij niet alle ex-VMO'ers buitensmijten, iedereen heeft recht op jeugdzonden, maar ze zouden wel eens hun verleden mogen afzweren of in perspectief plaatsen. Het VMO heeft een aantal mensen hun vel gered, chapeau. Maar Bert Eriksson heeft zijn bewondering voor de Führer nooit onder stoelen of banken gestoken en het zou die ex-VMO'ers sieren moesten ze dat nu wel eens doen. Het zou hun geloofwaardigheid ten goede komen.
![]() |