![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() ik heb blijkbaar het onderwerp (ivm Donner) dubbel aangemaakt, in mijn 'verschrikking' niet opgemerkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Donner: Als een vrouw doodgeschoten moet worden omdat ze een naakte arm liet zien (shaira wet) moet dat dus gewoon kunnen, het zou ook een schande zijn om te zeggen: dat mag niet!
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
men kan zich niet uitspreken over een verbod van de Islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben benieuwd waar je dat op baseert. Volgens de huidige demografische voorspellingen van het CBS zal het aandeel niet-westerse allochtonen in 2050 zo'n 16,5% van de totale bevolking bedragen (nu 10%). Nederland heeft dan als het goed is 17 miljoen inwoners. Gisteren beweerde Arend-Jan Boekestijn (kandidaat-Kamerlid VVD) dat volgens een ander rapport in 2040 ongeveer 10% van de bevolking moslim zou zijn. Dat zou wel kunnen kloppen, gezien de cijfers van het CBS. In ieder geval is het bij lange na niet de helft van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jezus Gods zoon is Heer en Overwinnaar, Hij heeft de wereld overwonnen en zal als Overwinnaar terug keren. Als ge nog wilt opkrassen , ik breng u wel naar het vliegtuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik denk dat een vergelijkbare move is opgenomen in Hr Erdogans (dubbele) agenda; zodra Turkije in de EU zal zijn toegelaten, invoering van de shar�*a. Is dit eenmaal gebeurd dan kan natuurlijk een land als Nederland niet achterblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Voorlopig nog. Het is een laatste stuiptrekking voordat de grote golf van jonge Vlamingen naar de stembus trekt en daar den grooten Vlaemschen Strijdt tot de voltooid verleeden tijdt laat behoren.
Zelfs grote intellectuelen als de universiteitsrectoren van Antwerpen denken er in exact dezelfde zo bewoordigen over. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 13 september 2006 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Partijlid
|
![]() Ik wou dat het al zover was,
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
[SIZE=1][/SIZE] Laatst gewijzigd door bolle : 13 september 2006 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
We zien nu al dat de meeste jonge niet-westerse allochtonen hun geloof veel minder strikt belijden dan hun ouders dat deden. Logisch, ze passen zich aan aan het seculiere karakter van de maatschappij. Uiteindelijk zal het zich bij de allochtonen hetzelfde ontwikkelen als bij de autochtonen: een kleine groep blijft fanatiek het geloof aanhangen, terwijl de rest enkel nog in naam gelovig is of zelfs dat niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Nee, je weet er niets van.
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Nee, dat denk ik niet. Net omdat hun verstand op zero staat en blijft staan - ik bedoel hiermee de islam en de islamitische cultuur - zijn ze zo schaars in het politieke, maatschappelijke, culturele en wetenschappelijke landschap.
|
![]() |
![]() |