![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PD wast zijn handen in onschuld / speelt de harde, de legalist / staat toe om een harder migrantenbeleid onder vuur te nemen ... allemaal win/win voor een blauwe ... en och ja zo'n paar illegalen die creperen, pffft ... Laatst gewijzigd door Anna List : 15 september 2006 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is er maar 1 persoon verantwoordelijk voor de dood van die hongerstakers en de schuld daarvoor moet nergens anders gezocht worden .
Het zou idd wel gemakkelijk zijn of ik krijg mijn zin of ik laat U verantwoordelijk stellen voor mijn zelfdoding. Want je zelf uithonger is zelfmoord. En dan stel ik mij meteen de vraag, waarom de Moslims deze actie steunen want volgens de Koran is zelfmoord verboden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar stopt het dan?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet eet en je sterft daardoor, dan ben je - naast een gigantische idioot - zelf verantwoordelijk. Wat die hongerstakers proberen is pure chantage, en is dan ook hun eigen probleem.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() helaba, ik heb zelf al 5 asielzoekers binnengepakt hé....
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik kan best begrijpen dat die mensen een leven willen dat geregulariseerd is,maar de overvloed aan vluchtelingen is veel te groot,wij kunnen ze allemaal niet blijven opvangen zonder onze eigen bevolking pijn te doen.
Proff. Vermeersch sprak in die zin,hij zei dat het onhoudbaar is en dat de Belgische instellingen dit niet kunnen blijven dragen.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik vind het gewoon erg dat er juist goede mensen als waarover ik sprak grote kans hebben om tussen de mazen van het net te vallen.
Maar volgens sommige peuters hier, moet ik op mijn eentje hier de hele wereld verbeteren als ik een probleem zo'n aankaart. Ik heb geen zin om met zo'n figuurkes een discussie aan te gaan, vandaar mijn korte reactie op die zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik die dacht dat een hongerstaker zelf verantwoordelijk is voor zijn dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Reza : 15 september 2006 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan dan wel lekker aan de zijkant, waarschijnlijk in je mooi beschermde omgeving, de rationele kerel uithangen en schermen met 'politiek zinvol gedrag'. Ik wil jou eens zien als je in een hoekje wordt gedreven en geen kant meer uitkunt. Besef dat je godverdomme gemakkelijk praten hebt, zo vanop een afstandje in een lekkere luxepositie! ![]() Met een minimaal aan inlevingsvermogen kan je pas gedachten bijwerken. Zoals ik al vreesde, ik heb eigenlijk weinig zin om met peuters te discussiëren... Tenzij je me kan overtuigen dat je verder kan kijken dan je neusje lang is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo denk ik er ook over. Ik begrijp dan ook niet dat Durant de schuld op iemand anders dan de hongerstaker durft te steken. Maar ja, binnenkort zijn er verkiezingen, hé.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee waarom IK daarvoor moet opdraaien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |