![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens, wat vinden de n-va'ers van dit alles?
Toen het Belang een Welkomecho uitbracht met niets anders dan simpele feiten en uitspraken was het kot te klein. Als een gefrustreerde overloper roddels rondstrooit die niet te weerleggen zijn en bij de n-va zit, horen we jullie niet. (En de reacties van mensen van het VB zijn op deze laag bij de grondse aanval trouwens veel minder hysterisch...) Laatst gewijzigd door C uit W : 16 september 2006 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Het is geen reclame he...
![]() |
#24 |
|
![]()
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enne... niet te weerleggen? Als het roddels zijn, zijn ze ALTIJD te weerleggen, maar dat terzijde.
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
En roddels zijn net niet te weerleggen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is idd het verschil ... het Vb speelt het spel inhoudelijk simpel op basis van feiten; Terwijl de wever en co bij gebrek aan inhoudelijke argumenten liever scheldwoorden als hoer en mesthoop gebruiken. Dat dit net voor de verkizingen wordt uitgebracht en in samenwerking met ene mark spruyt maakt meteen klaar wat de bedoelingen zijn .. welke vlaams-nationalist sluit een verbond met spruyt en co? Dat moet wel een n-va'er zijn. Laatst gewijzigd door ilfalco : 16 september 2006 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Is DAT uw antwoord op :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ja, dat is het. Uw post zijn van het vuilnisbakken-niveau, en persoonlijk vind ik u een stuk onbenul.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Hoe kan je nu in godsnaam van zo'n Fastfood-kikker verliezen. De enigste inhoud dat hij heeft is blubber met wat vet.
Misschien dat Feremans het antwoord weet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() BS. Voor de groenen is het cordon er mogelijk omwille van het migrantenstandpunt. Voor de andere partijen is het cordon er om Belgique (en hun vetpotten) te redden en heeft het niks te maken met 'onbeschaafd of grof'. Nogal wat politici van de andere partijen hebben of doen uitspraken waar Dewinter zich voor zou schamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer begin je met gehandicapten te lachen? Met Blinden? Met oude mensen (o ja, dad deed je dus al...), met vrouwen of is dat allemaal evident voor een ezel-racist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Je verwart een boertje met een oceaan met stront. Dit maakt van jou en volmaakt intelligent iemand, een scherpzinnig analyst, een man van de wereld, een genie, Niet? Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 september 2006 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Ale als men nu van mij zegt dat ik homo ben, en een tijd later ziet men me met een meisje kussen, dan is dat toch weerlegd zeker. Zwakkelingen...altijd overdrijven, ik heb het boek zopas nog in mijn handen gehad en zo zwaarwichtig is het nu ook weer niet.
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Lachen doet hij enkel met u, zoals iedereen op dit forum.
|
![]() |
![]() |