Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2006, 21:44   #21
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Het is wel degelijk Europees geld!
"Israel is withholding Palestinian revenues and tax receipts" (Bron)
Het gaat dus om Palestijns belastinggeld.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 21:47   #22
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Is die 500 miljoen voldoende om de schade te vergoeden die die terroristen aan Israël hebben toegebracht?
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 21:50   #23
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Alleszins niet genoeg om de schade te vergoeden die die staatsterroristen aan Palestina hebben toegebacht.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:05   #24
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israël heeft overschot van gelijk. Europees geld moet niet worden verspild om extremistische neonazigroepen en religieuze fanatici van wapens te voorzien. Indien de Palestijnen over een aantal jaren terug een democratische keuze kunnen maken kan er terug geld voorzien worden...
Misschien kan men gewoon de verkiezingen in Palestina afschaffen? Maar dan zou ik vooruitlopen op "jouw" Protocollen natuurlijk...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2006, 22:56   #25
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Is die 500 miljoen voldoende om de schade te vergoeden die die terroristen aan Israël hebben toegebracht?
Daar gaat het toch helemaal niet over!
Of denk je dat al de Palestijnen 'pro oorlog' zijn?

Denk ook even aan die mensen die er onder lijden!

Veronderstel dat hier een groep in België is die aanslagen doet en dergelijke en dat het gevolg is dat de Belgische kinderen niet meer naar school kunnen gaan, doordat er geld weggenomen wordt!

"Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water."
Pever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 02:06   #26
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Era Bekijk bericht
Ik betwijfel of wij als Europeanen genoeg inzicht hebben in de situatie om een oordeel te kunnen vellen, om nog maar te zwijgen of we het recht hebben om dat te doen.
Dit is een interessante provocerende gedachte. Ik werd er toch eventjes stil van . Maar ik ben het er niet mee eens. Vele mensen hebben niet genoeg inzicht over zeer veel zaken, maar dat verbiedt hen niet om een oordeel te vellen. Men kan het jammer vinden dat sommigen zonder veel kennis allerlei meningen spuien, maar als je dat zou verbieden, dan is er ook geen ruimte voor onafhankelijk kritisch denken. Trouwens, als enkel diegenen die voldoende kennis hebben over iets, daarover mogen oordelen, dan mogen enkel politieke wetenschappers en juristen nog stemmen. En geloof me, dat wil je niet meemaken.
En dan je nadruk op Europa. Alsof er duidelijke geografische grenzen bestaan tussen beide zijden van de Middellandse Zee, in plaats van een gedeelde geschiedenis die duizenden jaren teruggaat. En ik heb hen zeker niet enkel over de Bijbel. De Feneciërs bvb.(die in het huidige Libanon woonden en Carthago stichtten) hebben ons alfabet uitgevonden, dat werd overgenomen door de Grieken en aangepast door de Romeinen. Iemand die in Europa woont, laten we zeggen op een paar duizend kilometer van de regio in kwestie, heeft die minder recht van spreken dan iemand die in Marokko woont, dat veel verder van Jeruzalem ligt dan Athene?
Oud 19 september 2006, 08:58   #27
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pever Bekijk bericht
Veronderstel dat hier een groep in België is die aanslagen doet en dergelijke en dat het gevolg is dat de Belgische kinderen niet meer naar school kunnen gaan, doordat er geld weggenomen wordt!
Over aanslagen gesproken...
Laat ons hopen dat ze Blood and Honor waar ze een paar honderd wapens hebben gevonden, zwaar aanpakken !

werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 20:01   #28
New Era
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Dit is een interessante provocerende gedachte. Ik werd er toch eventjes stil van . Maar ik ben het er niet mee eens. Vele mensen hebben niet genoeg inzicht over zeer veel zaken, maar dat verbiedt hen niet om een oordeel te vellen. Men kan het jammer vinden dat sommigen zonder veel kennis allerlei meningen spuien, maar als je dat zou verbieden, dan is er ook geen ruimte voor onafhankelijk kritisch denken. Trouwens, als enkel diegenen die voldoende kennis hebben over iets, daarover mogen oordelen, dan mogen enkel politieke wetenschappers en juristen nog stemmen. En geloof me, dat wil je niet meemaken.
En dan je nadruk op Europa. Alsof er duidelijke geografische grenzen bestaan tussen beide zijden van de Middellandse Zee, in plaats van een gedeelde geschiedenis die duizenden jaren teruggaat. En ik heb hen zeker niet enkel over de Bijbel. De Feneciërs bvb.(die in het huidige Libanon woonden en Carthago stichtten) hebben ons alfabet uitgevonden, dat werd overgenomen door de Grieken en aangepast door de Romeinen. Iemand die in Europa woont, laten we zeggen op een paar duizend kilometer van de regio in kwestie, heeft die minder recht van spreken dan iemand die in Marokko woont, dat veel verder van Jeruzalem ligt dan Athene?
Zie geen oordeel vellen zonder je het fijne van weet of geen oordeel vellen als het gaat om zaken buiten je bevoegdheid als een richtlijn. Zeker niet als een ongeschreven wet of absolute aanklacht. Ik zei Europeanen omdat de meerderheid van deze forum Europeanen zijn. Ik had er geen andere bijbedoelingen bij. Mooi stukje geschreven tekst trouwens.
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2006, 22:53   #29
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Laat ons hopen dat ze Blood and Honor waar ze een paar honderd wapens hebben gevonden, zwaar aanpakken !
Dat gaan ze wel doen... het is verkiezingstijd hé...

Oud 19 september 2006, 23:15   #30
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Toch wel ironisch dat extreem-rechts hier een groot voorstander is van dit "cordon sanitaire" tegen Hamas.
Oud 19 september 2006, 23:50   #31
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Toch wel ironisch dat extreem-rechts hier een groot voorstander is van dit "cordon sanitaire" tegen Hamas.
Excuseer!?

Het betreft hier dan wel enkele slaafse idioten van de zionistische lobby binnen het VB. Ik moet nogmaals benadrukken hoe betreurenswaardig ik het VB vind in zijn zionisme en neoconservatisme. Het is daarin werkelijk een unicum onder de rechts-radicale partijen in Europa...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 02:22   #32
Mamaloe
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Excuseer!?

Het betreft hier dan wel enkele slaafse idioten van de zionistische lobby binnen het VB. Ik moet nogmaals benadrukken hoe betreurenswaardig ik het VB vind in zijn zionisme en neoconservatisme. Het is daarin werkelijk een unicum onder de rechts-radicale partijen in Europa...
Kom kom, de meeste mensen die op het VB stemmen zijn anti-islam (of voor de gewone volksmens: tegen "de makakken"). Draait het of keer zoals ge wilt. Als gij tot een nog radicaler splintergoepering wilt behoren en Hamas in de armen wil sluiten omwille van hun anti-joodse standpunten, het is uw recht.

Maar het is redelijk zinloos. Een beetje zoals bij de lokale schaakclub spelen.
Oud 20 september 2006, 02:25   #33
Mamaloe
Schepen

Standaard

sorry, dubbel

Laatst gewijzigd door Mamaloe : 20 september 2006 om 02:27.
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2006, 22:42   #34
Pever
Burger

Pever's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Kom kom, de meeste mensen die op het VB stemmen zijn anti-islam (of voor de gewone volksmens: tegen "de makakken"). Draait het of keer zoals ge wilt. Als gij tot een nog radicaler splintergoepering wilt behoren en Hamas in de armen wil sluiten omwille van hun anti-joodse standpunten, het is uw recht.

Maar het is redelijk zinloos. Een beetje zoals bij de lokale schaakclub spelen.
Anti-Islam zou ik het niet noemen...
Maar wel anti-Islam-In-Ons-Land!

Oud 21 september 2006, 08:16   #35
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is wel degelijk Europees geld! Nu, Europa heeft Hamas op de lijst van de terroristische organisaties gezet dus is het ook maar normaal dat een regering geleid door terroristen geen financiële steun moet verwachten. Zo simpel is dat.

grappig.... u heeft zelf een avatar met een of ander links straatboefje op, duidelijk verwijzend naar geweldpleging op "fascisten" maar u ent tegen geweld?
u bent waarschijnlijk tegen geweld als het niet uitgaat van u en de uwen?
groen rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 23:51   #36
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht

Ga je nu al je eigen broodheren laten aanpakken??
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 23:56   #37
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts Bekijk bericht
grappig.... u heeft zelf een avatar met een of ander links straatboefje op, duidelijk verwijzend naar geweldpleging op "fascisten" maar u ent tegen geweld?
u bent waarschijnlijk tegen geweld als het niet uitgaat van u en de uwen?
De afbeelding is afkomstig oorspronkelijk van het I.R.A. Maar wordt veelvuldig gebruikt door allerlei linkse Antifagroepen en autonome cellen. Persoonlijk ben ik voor de vrije meningsuiting, ik ben enkel van oordeel dat antisemitische, antizionistische, radikaal-islamistische, racistische en neonazistische groeperingen maatschappelijk dienen bestreden en geïsoleerd te worden wat niet wil zeggen dat ze niet mogen zeggen wat ze denken maar simpel het feit dat er met hen niet gepraat kan worden en ze moeten uitgesloten blijven van elke deelname aan de macht.
Oud 27 september 2006, 00:00   #38
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Excuseer!?

Lieden als jij bewijzen inderdaad dat de Joden in Antwerpen van het VB niet veel goeds kunnen verwachten, van geen enkele partij in dit bananenkoninkrijkje trouwens...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be