![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Bourne;1997663]Coeman is zelf een fervente wapenfreak.
http://soswatch.skynetblogs.be/?number=1&unit=days&date=20060918#3699074[/quote] Verdorie, een linkiewinkie en wapenfreak. Volgens de algemene gedachten van dit forum een contradictie in terminis. Vele van zijn gelijkgezinden op dit forum beschouwen wapenliefhebbers als rechts en gevaarlijk. Nu zien ze misschien dat ze er naast kunnen zitten. Als dat kan, hoop ik dat ze eindelijk eens gaan inzien de nationalisten niet persee rassenhaters zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Tuurlijk ben ik altijd optimistisch. Keep on smiling.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Laten we het allemaal sterk relativeren.
Het gaat toch over extreem rechts, dus wat zou je anders doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() nu nog een bezoek van koning Albert aan blokwatch en circus is compleet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie dan wel volgens u?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Och ja, volgens mij is die aansag op Dewinter door BBET ook opgezet spel.
Waarschijnlijk is Flipke daarvoor nog ene gaan drinken in 'De Viking' en hebben ze het daar bij pot en pint verzonnen. Komt cool over voor Flipke, en kan hij meteen zijn donker kantje van zich afschudden met het oog op de burgemeestersjerp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Het valt zeker niet uit te sluiten dat het enge clubje dat al zo lang werd in de gaten gehouden, op enig moment echt gevaarlijke dingen zou gaan doen; griezels zijn nu eenmaal griezelig.
Nog minder sluit ik uit, dat "gezetenen" op zulk evenement niet langer konden wachten in hun behoefte aan een sterk argument dat te laat zou kunnen komen voor aanwending in de verkiezings-wedloop. Evenmin acht ik het onmogelijk, dat een eveneens best wel eng clubje "vijanden" van de eerstgenoemden probeert mee te liften in het verwacht succes uit de door machthebbers aangezette procedure, of minstens winst te halen uit de stemming van vandaag; griezels zijn nu eenmaal griezelig. VB lijkt mij onvoldoende "griezelig" of extreem om hier een aandeel in te hebben, hun optreden is gewoonlijk met open vizier.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 18 september 2006 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=103 Als ik dat zo bekijk, begin ik me als rechtsgeaard persoon niet meer veilig te voelen, vermits bepaalde individuen me als een object klasseren. Lijkt me een zeer gevaarlijke tendens. Links mag je blijkbaar ook niet meer zijn, vermits er wacko's rondlopen die ik niet meer als extreem rechts, maar als geflipt rechts beschouw. De CCC was bv geflipt links. Dan hebben we nog geflipte moslims. Ik geloof dat we met zijn alle stilaan in een sfeer van vijandige decadentie gekomen zijn, waarin sommige enkel horen wat ze willen horen om een ander het leven zuur te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ik gun me het recht even bevooroordeeld te zijn ....
Het kan dat hij zondag de kogels niet zelf in zijn brievenbus legde...Het kan zelfs dat zijn zoon dat evenmin deed...het kan...het kan...
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() probleem al opgelost , den Coedinges heeft dees plakaatjes opgehangen in zijn straat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() pfff iedereen krijgt tegenwoordig kogels in de brievenbus de dag van vandaag
![]() ![]() Is eigenlijk een eer als je die krijgt, in een enveloppe tenminste ![]() Enig probleem is bij welke afval horen die thuis!? ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 19 september 2006 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bij het klein gevaarlijk, als ge da groen bakske openkrijgt/nog vindt. En dan nog, das nog nie zo erg. Iemand met een geladen pistool in uw brievenbus vinden die erop geilt om de trekker over te halen, das al véééééél erger.
![]()
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() tenminste eerlijk en oprecht, die mannen van BBET.
die winden er geen doekjes om en tonen wie ze zijn. 'kijk wij zijn uitschot en we zijn er fier op.' goed, daar weet je wat je aan hebt. in tegenstelling tot 'fatsoenlijk' rechts, de nieuwrechtse politieke correcten in italiaanse maatpakken, lederen salons en villa's met zwembaden. de kampioenen van de hypocrisie. hier eens de partij van de kleine man uithangen, en daar met topindustriëlen tijdens een zesgangendiner uit de doeken doen hoe ze de arbeidersbeweging zal kraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Bron: De Standaard van 19/9/06 Laatst gewijzigd door Chipie : 19 september 2006 om 23:31. Reden: bronvermelding |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik zou proberen die kogels terug te verpatsen aan een wapenwinkel, tegen halve prijs ofzo.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 19 september 2006 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Wie Blokwatch al jaren volgt, zou er niet van opkijken wanneer zou blijken dat het om 'een eigen stunt' gaat. Ze zijn aan de eerste leugen niet dood gegaan, aan die laatste zullen ze al evenmin doodgaan.