![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=vlijmscherp;1997775]
Citaat:
Dat was een voorbeeld. I Love Muhammed&Jezus Met vredevolle groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=yahyazakarya;1997768]
Citaat:
Diezelfde christenen zijn wél goed genoeg om ziekenhuizen te onderhouden in de derde wereld landen, maar wanneer een local sympathie krijgt voor die ontwikkelingssamenwerkers, is het oorlog ?! Hebben wij (=autochtone vlamingen) volgens uw redenering dan ook het recht moskeeën in de fik te steken of vrouwen hun hijaab af te trekken ??? Want het is toch oorlog ?? Neen, uiteraard niet, dat is dan onverdraagzaam. Dan moeten we maar respect kunnen opbrengen. Uw hypocrisie is misselijkmakend, om het zéér zacht uit te drukken. Met vredevolle groetjes, je meent het nog ook !
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=alharb;1997793]
Citaat:
![]() I love Muhammed&Jezus Met vriendelijke Groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2006 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=yahyazakarya;1997785]
Citaat:
waarom durven Westerse moslims niet dit allemaal veroordelen??? dit heeft toch weinig met de Islam te maken? veroordeel het dan, als je geloofwaardig wil blijven.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=yahyazakarya;1997798]Je weet godverdomme goed genoeg waar ik het over heb.
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=vlijmscherp;1997804]
Citaat:
![]() I love Muhammed&Jezus Met vriendelijke Groeten Yahya
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Om ook eens grof uit de hoek te komen.
Met hun belachelijke regeltjes: in de Koran staat dat een vrouw niet mag opvallen, er staat nergens geschreven dat ze een hoofddoek moeten dragen. Wat doet een moslima met hoofddoek in het westers straatbeeld? Juist, opvallen. Tot zover consequentie bij moslims... Eet nog een varkenskoteletje jongens. Laatst gewijzigd door genehunter : 18 september 2006 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verschillende manieren om de boodschap van Muhammed (vzmh) tegen te houden:
Toen het bedevaartseizoen voorbij was, keerden de mensen van Quraish naar un woningen terug. Ze waren gerustgesteld en dachten het probleem van de verkondiging van de boodschap van de profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, definitief op te lossen. Na een beraad hadden zij verschillende manieren bedacht om deze boodschap tegen te houden en de kop in te drukken, waaronder de volgende: Het voortzetten van de bespotting. De bedoeling hiervan was om de profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, en de moslims te belemmeren en hun geestelijke kracht te verzwakken. Zij, betichtten de profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, ervan dat hij onder invloed van magie was, dat hij een gestoorde dichter was, dat hij een priester was die door de satan bezocht werd, een magiër en een leugenaar, een praatjesmaker en een bedrieger en meer van zulke beschuldigingen en beledigingen. Als hij langsliep keken zij hem kwaadaardig aan, zoals Allah, de Verhevene, heeft gezegd: "En bijna zouden degenen die niet geloven jou omwerpen met hun blikken, wanneer zij de Vermaning horen. En zij zeggen: "Voorwaar, hij is zeker bezeten"." en als zij hem zagen bespotten zij hem en zeiden: "Is dit degene die jullie goden verwijten maakt?"." Tegen de kwetsbare metgezellen van de profeet, zeiden ze: "De vorsten der aarde komen eraan" en "Zijn zij het dan, die Allah boven ons begunstigt?". Allah, de Verhevene, heeft in dit verband gezegd: "Voorwaar, degenen die zondigden plachten over degenen die geloofden te lachen * En wanneer zij aan hen voorbijgingen, knipoogden zij naar elkaar * En wanneer zij terugkeerden naar hun volk, keerden zij verheugd terug * En wanneer zij hen zagen, zeiden zij: "Voorwaar, zij zijn zeker dwalend"." Zij bespotten de gelovigen steeds vaker, maakten hen belachelijk en smaadden hen. Dit heeft geleid tot diep verdriet bij de profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, zoals Allah, de Verhevene, heeft gezegd: "En voorzeker, Wij weten dat jouw borst benauwd is wegens wat zij zeggen." Allah, de Verhevene, gaf hem onmiddellijk versterking en maakte hem duidelijk hoe de benauwdheid zou verdwijnen, Hij zei: "Heilig daarom jouw Heer met een lofprijzing en behoor tot hen die zich neerknielen * En aanbid jou Heer totdat het zekere (i.e. de dood) tot jou komt". Allah, de Verhevene, stelde hem hierin gerust door middel van het volgende: "Voorwaar, Wij hebben jouw beschermd (tegen het kwaad) van de spotters. Degenen die naast Allah een andere god plaatsen, later zullen zij het te weten komen" [Alhidjr: 95-99]. Hij liet hem weten dat hun gedrag in hun nadeel zou werken. Allah, de Verhevene, heeft gezegd: "En de Boodschappers voor jou werden zeker bespot, maar degenen die hen belachelijk maakten werden door hetgeen waarmee zij de spot dreven (met straf) omsingeld" [Al-an'aam: 10]. I Love Muhammed&Jezus Met vredevolle groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2006 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yahyazakarya, wat vind jij trouwens van ongelovigen en atheïsten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohammed had een hersentumor, leed aan hallucinaties en genotzucht.
Een andere Mohammed Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar ze zijn zeker verdwaald .. ze denken dat dit leven alles is, ze hebben een hand van hulp nodig .. een hand die ze naar de waarheid naar de islam moet leiden .. {Er is geen dwang in de godsdienst. Voorzeker, het juiste pad is van dwaling onderscheiden; derhalve, hij die de duivel verloochent en in de God gelooft, heeft een sterk houvast gegrepen, dat onbreekbaar is. de God is Alhorend, Alwetend.} (Koran) volgens mij zijn de atheisten aanbidders van satan. ze geloven niet in satan, maar ze doen wat de satan wilt, de satan wilt graag zien dat de mensen niet meer in de Schepper geloven, en dat ze niet in het leven na de dood geloven .. etcmaar ik heb respect voor iedereen .. I Love Muhammed&Jezus Met vredevolle groetjes Yahya PS: als je iets anders denkt, dan geef mij de bron (Koran of Sunnah) .. dan zal ik de vier regels aanpassen, en antwoord geven.
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2006 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 18 september 2006 om 15:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
langs de ene kant zijn we satanisten, langs de andere kant heb je er respect voor??? mag een moslim van jou een atheïst vermoorden? en ik vind me niet verdwaald, ik vind eerder dat jij verdwaald bent en dat je het licht nog moet zien....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee, Mohammed heeft de wetten van Jezus teruggedrongen en heeft de mentaliteit van de Farazeeërs terug van onder het stof gehaald. In tegenstelling tot Jezus heeft deze profeet wel moord en verderf gepleegd om zijn machtspositie te bekomen. Waarschuwde de Apocalypse niet voor één of andere valse profeet? Het jaar 666 viel in de 7de eeuw. Rara welke profeet leefde er toen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"volgens mij" volgt een atheist een satan, wat hij denkt en leeft volgens de wil van de satan .. dat wilt niet zeggen, dat een atheist dat wel gelooft en weet dat hij de staan volgt.. neen , dat niet.!! ![]() Citaat:
Ja => verdedigen, indien een moslim wordt aangevallen .. dat is logisch, als je mij wilt vermoren, dan ga ik mzelef moeten verdedigen of niet ?! Citaat:
Een atheist moet eerst weten wie hij is, en dan pas waarom hij is !! en daarvoor raad ik de atheisten aan om het boek Man the unknown te gaan lezen : Man the unknown by Alexis Carrel I Love Muhammed&Jezus Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2006 om 15:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet héél goed wie ik ben, en dat is zeker geen religieus persoon. ik weet ook waarom ik hier ben, en dat is zeker niet voor 1 of andere god.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Mijn bron: de WTC aanslagen, Madrid, Londen. Spreekt jou visie radicaal tegen. Blijbaar interpreteert niet iedereen jouw regels hetzelfde. Persoonlijk geloof ik als paganist niet in de duivel en is ieder mens zelf verantwoordelijk voor wat hij doet. Men kan goden en andere entiteiten enkel inroepen als hulp of leidraad, maar uiteindelijk zal je zelf je verantwoordelijkheden moeten opnemen. Je kan deze niet afwenden op iets bovennatuurlijks, vermits dat geen oorlog, dood en verderf wenst. Het is de menselijke wil die dat voortbrengt en daar staan goden ook machteloos tegen. Ze kunnen mensen willen helpen, maar dan moet de mens eerst zelf geholpen willen worden. De duivel is in mijn ogen een verzinsel van zwakkelingen om hun eigen fouten op af te wenden. Noem hen de zondebok. Vandaar dat men hen waarschijnlijk met hoorns en bokkepoten afbeeld. Men vergeet echter dat men hiermee de beeltenis van de oude jachtgod Cernunos van onze voorouders bezoedelt. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 september 2006 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarom bestaat die? te doen wat een bakker wilt of bedrijf die de computer gemaakt heeft? kan je dat eten?? brood?? neen eh .. de bakker moet dat maken ![]() I Love Muhammed&Jezus Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 september 2006 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() werden de moslims aangevallen in de WTC-toren? in Madrid? in Londen?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Al de anderen waren gewone mensen, voor wie ze het nodig achten zich op te offeren voor hun destructie. |
|
![]() |
![]() |