![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moesten die uitkeringen maar eens naar benden bijstellen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je eens kijkt op de gewone lonen van arbeiders is het huilen met de pet op tegenwoordig. Volgens mij staat de tijd in lonen al vele jaren stil. 8€, 9€, 10,5€ en dan nog bruto. Tjongejonge. Je zal hier de komende jaren nog wat gaan beleven van werkloosheid.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Vraag is wat er kan gedaan worden (wettelijk gezien dan). Ik veronderstel dat Leeuw zelf al alle kantjes heeft afgelopen. Eigenlijk zouden we moeten weten wie zijn "zaak" behandelt want anderen zullen toch maar de paraplu opsteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regeltjes zijn zo en dus is het zo. Velen hebben met een leefloon zelfs nog minder. 390€, 400€ en dergelijke. Ik meen dat ze in de jaren '70 ook ongeveer zoveel als minimum kregen. Ge ziet, de tijd staat stil op dat gebied.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel eens voor iedere werkloze in dit land een smiley willen zien staan.
Allemaal bij elkaar. Of zo per soort, de allochtone werkloze, de autochtone, de vrouwelijke, de mannelijke en zo verder. Zou nogal een blad worden vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() That's Miss Kitty to you dear.
![]() ![]() Dit zijn echt toestanden waar ik behoorlijk pissed off van kan raken, en dat zullen ze verdomme geweten hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Normaal zou dat dan goed nieuws zijn voor de arbeiders, de werkdruk verlaagt voor hen allemaal want de robot neemt een groot deel van hun werk over, maar nee, 10 arbeiders vliegen buiten en de rest mag even hard of harder (robottempo) werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie leeft van een uitkering is over het algemeen toch maar een profiteur en een luilak. ![]() |
|
![]() |
![]() |