![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Man, waarom zou ik hier in vredesnaam zitten liegen?
Er ooit al aan gedacht dat de ondemocratische structuur van België ook voor een verkeerde vertegenwoordiging van de progressieve kant zorgt? Laatst gewijzigd door Casca : 24 september 2006 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke geïslamiseerde staat begon met gewone moslims die op vredelievende wijze een leven zoals u en ik willen leven in voorspoed. Kan je één islamitisch land opgeven waarin ze daar al in geslaagd zijn? (Kom niet aandraven met Turkije. Het geseculariseerd karakter van het staatsapparaat kan er enkel gegarandeerd worden omdat het leger in de achtergrond loert.) Je hoeft niet onmiddellijk te antwoorden. Ik ga nu naar de geneugten van de religion of peace voor minderjarige meisjes in Iran kijken. Iran, het land der Perzen dat sinds de islamitische revolutie een hel is geworden voor miljoenen. Door de religion of peace. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Veel plezier met je documentaire. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik duid op de gevaren van de islamitische ideologie voor de Westerse rechtsstaten. Daar is niets mis mee, tenzij voor zelfverklaarde progressieven met een laag zelfbeeld die persé de dhimmie willen uithangen en bijzonder zenuwachtig worden als ze geconfronteerd worden met bepaalde gebruiken uit de vredelievende islam. Citaat:
De baarmoederjihad, weet je wel? Citaat:
En Casca, heb je je oogkleppen opgehouden en de reportage van Panorama ontweken want niet politiek correct? Of heb je genoten van de straffen op inbreuken op de islamitische wetten van de kuisheid. Ophanging, stokslagen, zweepslagen, steningen, ... Inbreuken tegen de kuisheid. Voorbeeldje : samen met een jongen in een taxi zitten. Goed voor 95 stok-of zweepslagen volgens de islamitische wetten. Hoe aardig toch, die relgion of peace. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Dat het leuk leven is in een land gedomineerd door een fundamentalistische islam heb ik nooit beweerd. Dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen daarentegen wel, en daar heb ik nog maar weinig tegenargumenten voor gezien (tenzij je meent dat je overtuigt met je baarmoederargument... van 4 percent naar een meerderheid, yeah right)
Ik heb genoeg vertrouwen in de samenleving om emancipatie op organische manier te laten verlopen. Zonder staatsrepressie op basis van geloof dus liefst. Ik heb geen behoefte meer aan deze discussie. Goeienavond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat heeft men inmiddels in Frankrijk al door, en in België begint het ook door te dringen. Wachten op een soort verlichting in de islamwereld heeft geen zin. Getuige de 50 jaar non-evolutie in de islamitische gemeenschap in België en de oprukkende radicalisering. Non-evolutie in vgl met andere allochtone groepen die zich naadloos hebben ingepast. Rede en islam, dat zijn twee niet-combineerbare zaken. Het is het ene of het andere. Blij dat jouw moslimvrienden voor het andere gekozen hebben. Gelukkig kunnen ze dat hier vrij doen zonder repressailles. In hun islamitische paradijzen is dat minder evident. Citaat:
Slaapwel. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je de ontwikkeling van de "islam" in diverse gebieden in deze wereld bestudeert om te zien hoe de verstikking in zijn werk gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://www.amazon.com/Eurabia-Euro-A...060151?ie=UTF8 misschien dat hij dan ontwaakt uit jarenlange eenzijdige marxistische invloed van media, politiek en schoolse 'elite'. Ook te krijgen via proxis of de plaatselijke boekhandel! ![]() PS: doe eens de moeite om de CV/Bio van de auteur op te zoeken. |
|
![]() |
![]() |