Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 19:10   #21
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Man, wat zit jij te zeiken? De meeste progressieven die ik ken zijn tegen de negationismewetten
1 april valt vroeg dit jaar.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 19:14   #22
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
1 april valt vroeg dit jaar.
Man, waarom zou ik hier in vredesnaam zitten liegen?

Er ooit al aan gedacht dat de ondemocratische structuur van België ook voor een verkeerde vertegenwoordiging van de progressieve kant zorgt?

Laatst gewijzigd door Casca : 24 september 2006 om 19:16.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 19:21   #23
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, gaan we met voorbeelden uit de geschiedenis beginnen, Mr. (of Mevr.) Ik Wil Mensen Vervolgen Vanwege Hun Geloof?
Heb ik dat ergens gezegd? Of moet dat de reddende-offtopic-engel voorstellen omdat je mijn bewering NIET kan weerleggen?

Elke geïslamiseerde staat begon met gewone moslims die op vredelievende wijze een leven zoals u en ik willen leven in voorspoed. Kan je één islamitisch land opgeven waarin ze daar al in geslaagd zijn? (Kom niet aandraven met Turkije. Het geseculariseerd karakter van het staatsapparaat kan er enkel gegarandeerd worden omdat het leger in de achtergrond loert.)

Je hoeft niet onmiddellijk te antwoorden. Ik ga nu naar de geneugten van de religion of peace voor minderjarige meisjes in Iran kijken. Iran, het land der Perzen dat sinds de islamitische revolutie een hel is geworden voor miljoenen. Door de religion of peace.
Oud 24 september 2006, 19:28   #24
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Heb ik dat ergens gezegd? Of moet dat de reddende-offtopic-engel voorstellen omdat je mijn bewering NIET kan weerleggen?
Ondanks al je gebash heb ik nog geen enkel voorstel gelezen waarmee je je islamloze heilstaat wil waarmaken. Ik mag dus uitgaan van het slechtste. Prove me wrong. Voorstellen die de islam moeten terugdringen zonder daarmee mensen te targeten op basis van geloof. Ik kijk er al naar uit.

Citaat:
Elke geïslamiseerde staat begon met gewone moslims die op vredelievende wijze een leven zoals u en ik willen leven in voorspoed. Kan je één islamitisch land opgeven waarin ze daar al in geslaagd zijn? (Kom niet aandraven met Turkije. Het geseculariseerd karakter van het staatsapparaat kan er enkel gegarandeerd worden omdat het leger in de achtergrond loert.)
Er is geen enkele reden waarom België een geïslamiseerde staat zou moeten worden. 4 percent, weet je nog?

Citaat:
Je hoeft niet onmiddellijk te antwoorden. Ik ga nu naar de geneugten van de religion of peace voor minderjarige meisjes in Iran kijken. Iran, het land der Perzen dat sinds de islamitische revolutie een hel is geworden voor miljoenen. Door de religion of peace.
... want juist, er is maar een islam. En er is geen emancipatie. En de context van een opkomend fundamentalisme in een islamland is hetzelfde als die van een groeiende moslimpopulatie in een Westerse pluralistische samenleving.

Veel plezier met je documentaire.
Oud 24 september 2006, 20:12   #25
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Ondanks al je gebash heb ik nog geen enkel voorstel gelezen waarmee je je islamloze heilstaat wil waarmaken. Ik mag dus uitgaan van het slechtste. Prove me wrong. Voorstellen die de islam moeten terugdringen zonder daarmee mensen te targeten op basis van geloof. Ik kijk er al naar uit.
Gebash? Heb je het zo moeilijk om met de islamitische realiteit om te gaan?
Ik duid op de gevaren van de islamitische ideologie voor de Westerse rechtsstaten. Daar is niets mis mee, tenzij voor zelfverklaarde progressieven met een laag zelfbeeld die persé de dhimmie willen uithangen en bijzonder zenuwachtig worden als ze geconfronteerd worden met bepaalde gebruiken uit de vredelievende islam.

Citaat:
Er is geen enkele reden waarom België een geïslamiseerde staat zou moeten worden. 4 percent, weet je nog?
Het begon ook allemaal met 1, 2,3, 4 % in die islamitische paradijzen....
De baarmoederjihad, weet je wel?

Citaat:
... want juist, er is maar een islam. En er is geen emancipatie. En de context van een opkomend fundamentalisme in een islamland is hetzelfde als die van een groeiende moslimpopulatie in een Westerse pluralistische samenleving.
Inderdaad, er is geen emancipatie in de islam. Ken jij een gematigde, verlichte koranversie? Nee, die bestaat niet. De koran van de zogenaamde gematigde is dezelfde koran als die van de moslimfundamentalist. Hooguit ken je moslims die het niet nauw nemen met de koran, en dus strikt genomen afvalligen zijn, en dus volgens de religion of peace ook de doodstraf zouden moeten krijgen. Feit dat in een Westerse rechtsstaat, tot hun groot geluk, niet mogelijk is. Maar alles kan natuurlijk veranderen als de islamieten daar in de meerderheid komen. Zie Iran.

En Casca, heb je je oogkleppen opgehouden en de reportage van Panorama ontweken want niet politiek correct?
Of heb je genoten van de straffen op inbreuken op de islamitische wetten van de kuisheid. Ophanging, stokslagen, zweepslagen, steningen, ...

Inbreuken tegen de kuisheid. Voorbeeldje : samen met een jongen in een taxi zitten. Goed voor 95 stok-of zweepslagen volgens de islamitische wetten. Hoe aardig toch, die relgion of peace.
Oud 24 september 2006, 20:14   #26
Banneling

Standaard

Citaat:

En Casca, heb je d'r al eentje gevonden?
Oud 24 september 2006, 20:37   #27
Casca
Minister

Standaard

Dat het leuk leven is in een land gedomineerd door een fundamentalistische islam heb ik nooit beweerd. Dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen daarentegen wel, en daar heb ik nog maar weinig tegenargumenten voor gezien (tenzij je meent dat je overtuigt met je baarmoederargument... van 4 percent naar een meerderheid, yeah right)

Ik heb genoeg vertrouwen in de samenleving om emancipatie op organische manier te laten verlopen. Zonder staatsrepressie op basis van geloof dus liefst.

Ik heb geen behoefte meer aan deze discussie. Goeienavond.
Oud 24 september 2006, 21:01   #28
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Dat het leuk leven is in een land gedomineerd door een fundamentalistische islam heb ik nooit beweerd. Dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen daarentegen wel, en daar heb ik nog maar weinig tegenargumenten voor gezien (tenzij je meent dat je overtuigt met je baarmoederargument... van 4 percent naar een meerderheid, yeah right)
Inderdaad : yeah right. Tegenwoordig is Mohammed al de populairste naam in Brussel. Een teken aan de wand, zou ik zeggen.

Citaat:
Ik heb genoeg vertrouwen in de samenleving om emancipatie op organische manier te laten verlopen.
Ik heb dat vertrouwen niet, zeker niet in het progressieve segment. De schade die zij door hun non-beleid reeds aangericht hebben, is veelzeggend. De samenlevingsproblemen zijn de issue of the day tegenwoordig. Goed dat men inmiddels al erkend dat er samenlevingsproblemen zijn. Tot een paar jaar geleden waren de progressieve geesten daar nog niet eens aan toe. De gekende oogkleppenmentaliteit, weet je wel. Daar hebben ze nog regelmatig last van ...

Citaat:
Zonder staatsrepressie op basis van geloof dus liefst.
Blijkbaar kan het niet zonder staatsrepressie (zie de opmars van het hoofddoekverbod door de inrichtende macht van meer en meer scholen).
Dat heeft men inmiddels in Frankrijk al door, en in België begint het ook door te dringen. Wachten op een soort verlichting in de islamwereld heeft geen zin. Getuige de 50 jaar non-evolutie in de islamitische gemeenschap in België en de oprukkende radicalisering. Non-evolutie in vgl met andere allochtone groepen die zich naadloos hebben ingepast.
Rede en islam, dat zijn twee niet-combineerbare zaken. Het is het ene of het andere. Blij dat jouw moslimvrienden voor het andere gekozen hebben. Gelukkig kunnen ze dat hier vrij doen zonder repressailles. In hun islamitische paradijzen is dat minder evident.

Citaat:
Argumentatief zo snel op je tandvlees ?

Slaapwel.
Oud 24 september 2006, 21:05   #29
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb genoeg vertrouwen in de samenleving om emancipatie op organische manier te laten verlopen. Zonder staatsrepressie op basis van geloof dus liefst.

Goeienavond, Casca.

Ik stel voor dat je de ontwikkeling van de "islam" in diverse gebieden in deze wereld bestudeert om te zien hoe de verstikking in zijn werk gaat.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 21:05   #30
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Argumentatief zo snel op je tandvlees ?

Slaapwel.
Morgenochtend voor het eerst in maanden er weer om half 9 uit... en te moe om weer discussiespelletje te spelen
Oud 25 september 2006, 21:17   #31
gladiator
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Morgenochtend voor het eerst in maanden er weer om half 9 uit... en te moe om weer discussiespelletje te spelen
Boekentip voor Casca:
http://www.amazon.com/Eurabia-Euro-A...060151?ie=UTF8

misschien dat hij dan ontwaakt uit jarenlange eenzijdige marxistische invloed van media, politiek en schoolse 'elite'. Ook te krijgen via proxis of de plaatselijke boekhandel!

PS: doe eens de moeite om de CV/Bio van de auteur op te zoeken.
gladiator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be