![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Was dat van tijdens zijn auditie voor Kabouter Plop?
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 september 2006 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 22 september 2006 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Bush? Een pedofiel en een satanist? Graag wat meer uitleg daarover.En geen prietpraat en/of flauwe zever. Echte bronnen a.u.b.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Bush is enkel de vertegenwoordiger van een belangengroep, zoals de meeste politici.Moest Bush bvb. morgen vermoord worden, zit er overmorgen een ander Bush-achtig type in de presidentzetel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 september 2006 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij opvalt, is dat je werkelijk niets aan de discussies op het forum hebt toe te voegen alhoewel je altijd denkt van iets te vertellen te hebben. Geen enkele positieve bijdrage dus. De Werkgroep schijnt gelukkig wat minder anonieme briefjes van je te ontvangen maar blijkbaar moet je je haat over de Werkgroep blijven uitspouwen en gebruik je daar het forum van Politics.be voor. Nog niet gedacht aan een thread over de Werkgroep Morkhoven waarin je je met je vrienden van de inmiddels opgedoekte groep 'Rechts' eens flink kan uitleven ? In die thread kan je het dan ook naar hartelust en op de platste manier over migranten, vreemdelingen en homo's hebben. ![]() Info Morkhoven: http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gearresteerd hebben op de luchthaven toen hij uit de VN kwam en naar huis wou. Maar ja, Bush en het Internationale Recht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht alleen in Rusland, een tijd geleden. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2006 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij spamt niet jou alleen. Ik laat hem al bijna een jaar met rust. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2006 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sluit U maar aan bij de werkgroep... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 september 2006 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Sinds iemand mij "smeekte" de vete niet verder uit te smeren in zijn 'thread' uit schrik dat deze monsterthread door moderatie zou gesloten worden...
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 september 2006 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (nu begint hij tegen zichzelf te 'spreken'... De werkgroep deed dat vroeger ook... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 september 2006 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is het probleem? Dat Bush als 24-jarige wat veel dronk?
Schuim de Vlaamse studentensteden eens af. Daar hangt de helft van onze toekomstige bedrijfsleiders, politici, en wetenschappers toch ook regelmatig aan de toog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() wtf is een pathologische alcoholist ?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bush was een alcoholist in zijn jongere jaren. Hij zou daarna zijn afgekickt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Wie eenmaal alcoholist is die blijft alcoholist, Alcoholist ben je voor je leven
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |