![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Is een onafhankelijk Vlaanderen een noodoplossing? | |||
Ja, maar een goede oplossing |
![]() ![]() ![]() |
17 | 41,46% |
Ja, en een slechte |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,63% |
Nee, het stond in de sterren geschreven dat er een Vlaamse staat zou komen, al eeuwen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,51% |
Stemvakje voor de belgicisten (ik zal hier dus maar iets schrijven als "Leve België" om ze aan te trekken) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 24,39% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb deze topic tegengekomen in nieuwe berichten, dus niet via het communautaire subforum en heb me even uitgelaten dat ik die zever gewoon bullshit vind. Maar volgens jou is iedereen die geen flamingant is blijkbaar een verkapte belgicist! ;roll: En ja, ik reageer hierop omdat ik je grappig vind en wil zien wat je zo nu en dan fantaseert op mijn tussenkomsten. Ge zijt trouwens niet verplicht om op mij te antwoorden hé. ![]() Citaat:
Nu nog is Montenegro een land vol met wapengekken en smokkelaars. Zegt de dood van Dusko Jovanovic jou niks? Google het anders zelf maar op. Mooi land om je mee te vergelijken! ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 25 september 2006 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Even ter info aan onze kenner:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tenzij die zaken verband hebben, quod non, doen ze niet ter zake vriend. U gaat dat verband nu aantonen. Liefst in een andere draad, want u kan blijkbaar niet alleen uw interesse heel slecht verbergen, maar ook nogal een stukje off topic gaan...
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak er anders eentje, dat vinden ze hier leuk! ![]() Citaat:
Citaat:
Heb je de rest gelezen over Dubrovnik en omgeving? Dat heeft Slobo'ke heus niet in z'n eentje gedaan! ![]() Ik ben trouwens niet zo thuis in sofismen, ik ken wel een lekkere sofie, maar dat heeft er zeker niks mee te maken. ![]() Citaat:
Ik wil je enkel duidelijk maken dat het nogal een gewelddadige regio is. Ok, ik ga nogal offtopic, klopt. Maar wou je daarover al eens aanspreken maar had toen geen tijd. Je ziet trouwens dat ik niet al je communautaire topics afschuim om commentaar te geven, anders was ik ontopic gegaan in de juiste topic. ![]() Anyway, wou je enkel aantonen dat ook dat geweld een verband heeft met de onafhankelijheid van Montenegro. Weet je nu al wie Dusko Jovanovic is? Het is niet zo lang geleden gebeurd en heeft wel degelijk een link met de onafhankelijkheidsstrijd van Montenegro. Citaat:
Ik snap ook wel dat je enkel het principe van 'referendum naar onafhankelijkheid' steunde, maar een referendum is niet altijd een losstaand feit op zich. Er gebeurd vaak vanalles achter de schermen, dat is juist politiek. Vandaar dat ik politiek ziek vind. Ik weet meer van de Balkan dan dat je zou denken. Ieder zo zijn terrein hé. Ik ga er niet verder over uitwijden, maar het verklaart mijn onderschrift ook voor een groot stuk. Leuke cartoon trouwens! ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Nog straffer uit Montenegro:
Citaat:
Doe nu maar verder ontopic. Ik heb m'n ding toch al in't begin gezegd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan die dat niet vanzelf? Dit lijkt wel een nazi-discours: "het doen groeien en bloeien van de Arische cultuur". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpele ziel.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 september 2006 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen die zichzelf dan niet in stand houden? ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Nu we toch over nazi's begonnen zijn (Godwin!!!!!!!), het is even absurd te zeggen dat de joodse cultuur kon groeien en bloeien in Nazi-Duitsland. Maar als goede Belg bent u een absurdicus, dus...
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kunnen ze de plaatselijke koe geen Voorzitter maken, die zou heel wat verstandigere dingen zeggen dan de huidige...
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar zou ik dan een collecte gehouden hebben om de Vlaamse schlagers te ondersteunen?
![]() Uw koning daarentegen vond het wel nodig om schlagerzanger Will Tura tot baron te slaan.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |