![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religie hoort niet thuis in de politiek en bij de verkiezingen worden politieke leiders gekozen, geen religieuze. De dag dat hoofddoeken verboden worden bij religieuze aangelegenheden geef ik u gelijk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religie hoort blijkbaar wel thuis in de politiek. Anders zou de politiek de uiting van religie door burgers niet aan banden leggen.
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De moslimvrouw kan dan gewoon voor de boete kiezen als ze haar hoofddoek niet wenst af te nemen. Ik ga me ook niet als Tempelier in uniform presenteren als ik als bijzitter moet fungeren op 8/10...
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hamas en Hizbollah zijn terroristische organisaties met een expliciet anti-semitisch doel: het doden van zoveel mogelijk Joden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Even onaanvaardbaar zou zijn dat een bijzitter in een stemlokaal een t-shirt van een bepaalde partij zou dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() integratie
![]() t'begint met een hoofddoek en eindigt in een burgeroorlog ![]() Hun religie is in tegenstrijd uit wat europa is gemaakt "democratie" ze staan erboven en zijn ONFEILBAAR. Dat belooft voor de toekomst........ ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 23 september 2006 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weet er iemand of dit al dan niet wettelijk gereglementeerd is? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit bij stilgestaan.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij mag het volgende voorlopig nog wèl in België: ![]() Vlamingen op weg naar het stembureau in de 21ste eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom moeten religieuze symbolen trouwens verboden worden als het om politieke verkiezingen gaat en niet om religieuze? Is men bang dat iemand CD&V gaat stemmen als er een bijzitter een kruisteken draagt? Of dat iemand Vlaams Belang gaat stemmen omdat er een bijzitster met een hoofddoek zit? Is er iemand die weet wat de reden is voor dit verbod?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog iets dat ik me afvraag: Indien iemand een t-shirt draagt met daarop de fakkel van de vrijzinnigen, wordt dat dan ook als religieus symbool beschouwd?
![]() |
![]() |