Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 16:19   #21
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Miss(lukte) playboymodel gaat hier de moraalridder uithangen.

Eerst de hoer spelen en dan de heilige maagd, sterk overtuigend natuurlijk!
Lekker al dat schelden, is dat een cursus die in de volkshuizen wordt gegeven. Moet ge u daar voor inschrijven en is deze gratis.Als men slaagt krijgt men dan een diploma of komt men dan hoger op de sossen ladder te staan, kan men na het volgen van zulke cursus in de voetsporen treden van een vdb, freya, janssens? Of hoort in hetgeval van die eerste er nog een cursus brandstichting (niet brandbestrijdng) bij. Is maar dat ik me nog niet zo politiek gebonden voel en dus meer wil weten over de werking van de sossen en wat de toekomst mogelijkheden er kunnen zijn.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 20:00   #22
Reza
Banneling

Reza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Lekker al dat schelden, is dat een cursus die in de volkshuizen wordt gegeven. Moet ge u daar voor inschrijven en is deze gratis.Als men slaagt krijgt men dan een diploma of komt men dan hoger op de sossen ladder te staan, kan men na het volgen van zulke cursus in de voetsporen treden van een vdb, freya, janssens? Of hoort in hetgeval van die eerste er nog een cursus brandstichting (niet brandbestrijdng) bij. Is maar dat ik me nog niet zo politiek gebonden voel en dus meer wil weten over de werking van de sossen en wat de toekomst mogelijkheden er kunnen zijn.
Wat voor een gelul begin jij nu over de sossen?

De sossen kunnen me gestolen worden!
Reza is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be