![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() he eikel ik ben ni arrogant he ik kom op voor men mening .arrogant zijn degene die denken dat ze iets bereiken met als volksverraders op de grote markt hun vergif uit te spuwen.joeng word wakker en kom op voor jezelf in plaats van ahter een bende nietsnutten schuil te gaan.moeten er nog tomaten zijn
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wanneer je dat ***** van een Knuppel of een kweethetwel wapens zou geven, heb je gegarandeerd een burgeroorlog.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral als ze raak zijn. ![]() Overigens zijn zelfs rotte tomaten mij teveel om er oorlog mee te gaan voeren tegen volksverraders op een grote markt. Of hoorde je ooit één woord van geweldpleging uit mijn mond komen? Betrapte jij mij al ooit één keer op een betoging waar geweld gebruikt werd? Knuppel verkiest het woord als wapen. ![]() In dit land was er ooit een burgeroorlog. Je mag drie keer raden waar die om ging. De koning De koning of De koning. ![]()
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zeg bij u ist rap oorlog zenne .maar ja wie het schoentje past trekt het aan he.en als ge dan is bedenkt wat die islamdinges hier in onze vlaanderen van zin zijn da is pas oorlog dus een paar rotte tomatjes maken de zaak ni .en ik ben tegen wapens he.ik sta liever men manneke met woorden die kunnen harder aankomen dan een tomat of een kogel.plus da woorden raak zijn en met wapens kun je de verkeerde raken en da zou pas zonde zijn.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dan is het wel jammer dat u nogal zondigt tegen het Nederlands
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() € 10 inkomstprijs?! Ik ben maar een arme student, hoor. Misschien kan ik mijn Vlaamsgezindheid overboord gooien in ruil voor die kaasschotel? Of pak ik beter een cola met ministerpostje?
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil tussen democratische en extremistische partijen... Wij bij SPIRIT kunnen best verdragen dat mensen andere meningen kunnen hebben, andersom geldt dit blijkbaar minder... |
|
![]() |
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Da is ne goeien. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De fanclub van een leeghoofd met meer ambities dan hersens, die zijn er wel vermoedelijk. |
|||
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Hier hou ik wel van! 'Raszuivere' en vermeende Vlaams-nationalisten die elkaar het leven zuur maken! Sluit ze voor heel even met elkaar op in hun mono-ethnisch Vlaanderen en laat ze elkaar uitmoorden, dan zijn we ineens van die kanker vanaf! Vlaamse onafhankelijkheid, hahaha, alsof mijn keine teen morgen gaat zeggen dat 'wat hij zelf doet, beter doet' en voortaan zijn eigen weg wil gaan omdat mijn grote teen te veel plaats inneemt...
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
sinds wanneer meugde oep tees foroem reklam maake ??? 'k dacht da dat ni mocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#37 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#39 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schwartsenegger heeft er NOG meer.
Dat bewijst vooral dat hij een verdomd goeie acteur is.