![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Juist de uitzending gezien, ik vind persoonlijk dat mvr Morel het vrij goed heeft gedaan, vooral daar het in de typische VRT stijl, allen tegen 1 was.
En de Jos heeft weer eens zijn gal kunnen spuwen... |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach... het Vlaams Belang gaat weer flink winnen en dan ga je in de kranten lezen dat ze niet goed scoorden. Business as usual.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Temeer omdat op't einde 3 vd 7 mensen zegden dat ze op't Belang zouden stemmen. Daarmee veegden ze eigenlijk die hele analyse van die vrouw van Fé van tafel.....die stelde dat quasi niemand het belang in Schoten zag zitten. Erg goedkoop imho. Maar 't blijft natuurlijk een openbare zender eh ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iedereen houdt wijselijk zijn mond, geweldig! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante opmerking ook van Mark Demesmaeker over de situatie in de rand: "Men zou beter eens een cordon spannen rond het FDF". Is m.i. inderdaad een stuk dringender.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() So what ? Ik ken Morel niet als politica, maar wat ik wél weet is dat op de VRT een enorme slechte sfeer heerst tegen Vlaams Belangers. Een bekend Vlaams Belanger zei het ongeveer zo tegen mij : "men bekijkt je daar echt of je slecht bent".
Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat je als politicus fouten maakt als men je continue met velen aanvalt , veel tegen een... Filip Dewinter, Gerolf Annemans en Frank Vanhecke kunnen dat nog aan, maar anderen mss niet. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens, zij was werkelijk schit-te-rend.
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel, ze heeft het gisteren bewezen.
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ook gezien dat Morel eerst vijf of tien minuten liet komen tot iedereen tegelijk op haar zat te kappen, en toen het woord vroeg, en ik denk twee minuten aan het woord was over de gemeentepolitiek zelf, veelbetekendende blikken van Bracke naar zijn collega presentatrice, samen even naar Hendrikx ... en dan geen reply ... uiteindelijk moest groot licht Geysels nog eens komen uitleggen wat het cordon was, hij begon Hendrikx zowaar persoonlijk aan te pakken omdat hij het CS ter discussie had durven stellen ... ik zou er niet over verbaasd zijn mocht dat (laten komen-allen tegen één op het schelden af en dan als VB beleefd reply'en op de inhoud : gemeentepolitiek) een getrainde mediastrategie zou zijn ... Laatst gewijzigd door Anna List : 26 september 2006 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ons 'zwammetje' had serieus mieren in hare slip.
Zet haar op een vismarkt en ze valt helemaal niet meer op! ![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijdens de uitzending werd met moeite toegegeven dat het FDF die openlijk en bewust de Vlamingen discrimineert erger is dan het VB. Datzelfde FDF mag mee in de federale regering. Geen probleem! De boodschapper werd dan nog eens schuin bekeken, net zoals de burgemeester van Schoten die de mogelijkheid open liet om in gesprek te gaan met het VB. Laatst gewijzigd door Rogier : 26 september 2006 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die Hendrickx die onder druk van zijn partijleiding zijn uitspraken van maart moet inslikken met argumenten als :'u bent tegen belastingen op uithangborden, we kunnen dus nooit met u samen regeren'. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 26 september 2006 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rogier : 26 september 2006 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een partij die de ECHTE vijand is van Vlaanderen mag van mij met alle middelen bestreden worden, ja dus ook met een 'cordon'. Ook al omdat het huidige cordon tegen het VB - we herhalen het nog eens - gesteund en mede gedicteerd wordt door de Franstalige partijen. Vlaanderen is daardoor intern verdeeld en laat het nu net de Franstaligen zijn die hier alle baat bij hebben, omdat dit de verdere noodzakelijke staatshervormingen vertraagt/tegenhoudt én omdat daardoor de aandacht afgeleid wordt van de verfransingsproblematiek in de Rand. Zodoende gaan de Franstaligen - en de taalracisten van het FDF in het bijzonder - als derde hond met het been lopen.
|
![]() |