![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is onnodig om er een karikatuur te proberen van te maken om je zelfverklaard eigengelijk te claimen.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarom heeft een voorbeeldig figuur, VBer bart debie, opgeroepen om cd's van die onverlaat te verbranden. d�*t doen ze bij het VB met de bedervers van onze jeugd. voorbeeldig figuur bart debie heeft weliswaar een karrevracht klachten tegen zich lopen gaande van mishandeling tot valsheid in geschrifte, maar hij heeft tenminste een kop om garcon te spelen in een vijfsterrenrestaurant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat, je was me duidelijk voor.
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond Jos kei grappig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is Jazeker er nog steeds met een parodie op de parodie...
Ja... ik weet het, ik ben een genie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Links/Rechts.. allemaal prefab-denken.
Ik pas mijn denken niet aan aan een belofte om links of rechts te zijn. Net zo min als ik mijn eetgewoonten aanpas aan wat de buren ervan zullen denken dat ik geen zoogdieren eet. En nee, ook geen walvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met de verhuis. Druk bezig, net achter de rug of net ervoor? Ik wens je veel sterkte in deze duistere dagen. Cheerio, Jaz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zit midden in de heftige voorbereiding. Echt hardcore nu. Morgenavond noodgedwongen uit eten bij voorbeeld. Ik geloof dat ik bij "Au vieux Spijtigen Duivel" ga eten. ![]() Alles ok verder hierzo? Ik stommel af en toe even binnen maar volg niet echt. ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 30 augustus 2008 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens je veel sterkte met die verhuis en ik hoor je erna wel weer. Ik snap het wel hoor... verhuizen is zo brrrrr... doe het nog wel en hopelijk is alles snel over ![]() Ach... omdat jij het bent: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Humo links? Is dat niet gewoon een rommelblad? Het is alleszins niks waar ik mijn geld in steek...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gelijk heb je. Heb het vroeger nog gelezen, maar helaas is het tezamen met De Morgen kwalijker dan gewoon een "rommelblad". Notaris X kan er niet meer van meespreken maar als de naam Humo valt kan je maar beter een dynamo op zijn graf zetten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 augustus 2008 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja, ik herinner me nog dat dat de allerlaatste Humo was waar ik ooit mijn geld aan besteed heb. Koen Wauters zei in dat interview dat België moest blijven bestaan omdat hij het toch zo doodjammer zou vinden dat de Grote Prijs van Francorchamps F1 anders in een ander land gereden zou worden. Aan zulke doorslaggevende argumenten kunnen we natuurlijk onmogelijk onderuit.
|
![]() |
![]() |