Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2003, 21:19   #21
antonius
Vreemdeling

Standaard

Ja ik ben het ook eens met wat Piano zegt, wij waren ook met 46 mensen en op een mum van tijd was er nog 8 man, ik heb mij dat minder aangetrokken daar ik zo ingesteld ben, maar meerdere werknemers hebben zwaar in de put gezeten, en het erge was dit kwam van de ene dag op den andere. Niks voorbereid, geen vuiltje aan de lucht , en plots kan je naar het bureeltje komen om te vernemen, vanaf nu word je ontslagen, en je kon gaan. We werden wel uitbetaald tot de laatste cent.
En nu bij ford is het precies veel erger dan voor die andere , sorry hoor, of je nu in een klein bedrijf bent, of groot, ontslag is ontslag, en werkloos is werkloos.
antonius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 21:21   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Toch even nuanceren.
Ford is niet failliet, zij willen alleen besparen en hun activiteiten verplaatsen.
Het spreekt vanzelf dat daar met meer kans op succes actie kan gevoerd worden dan bij een KMO die over de kop ging. Daar is meestal weinig meer te halen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 21:28   #23
antonius
Vreemdeling

Standaard

Ja dat is het zielige ervan die kmo 's kunnen hun plan maar trekken, alhoewel dat die misschien nog meer hulp nodig hebben dan die grote bedrijven, maar zoals je zegt er valt niet veel te halen, wat een rotmentaliteit is dat. Dat is het trieste eraan, het is alleen geld dat telt, en het zal altijd zo blijven, en het wordt alsmaar erger.
antonius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 21:30   #24
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Toch even nuanceren.
Ford is niet failliet, zij willen alleen besparen en hun activiteiten verplaatsen.
Het spreekt vanzelf dat daar met meer kans op succes actie kan gevoerd worden dan bij een KMO die over de kop ging. Daar is meestal weinig meer te halen.
Da’s natuurlijk een waarheid als een koe.
Blijft het feit dat vakbondsleden in kleine bedrijven zich dikwijls minder bedeeld voelen..
Communicatie probleem / of fundamenteel probleem?

Ik denk beide!
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2003, 09:52   #25
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
en wellicht het einde van een tijdvak.
Ik kan maar hopen dat de journalisten dit ook zo zien en eindelijk eens aandacht beginnen te geven aan de alternatieven die er zijn.
Ons geld investeren in toekomstgerichte industrie, en gebruiken voor noodzakelijke steun aan ontwikkelingslanden, maar niet voor steun aan de verkwistende PS
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be