![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alle Vlaams Blokkers zijn misschien dwaas, maar niet alle dwazen zijn Vlaams Blokkers.
Gantman hoort dus thuis in de laatste categorie. Daarenboven eis ik het stoppen van de transfers naar West-Vlaanderen, alwaar de Vlaamse overheid het belastingsgeld ook nog eens gebruikt om de mensen aldaar uit te zuigen (confert L&H, met veel (Vlaams) overheidsgeld), ze spreken daar daarenboven nog slechter Nederlands als de gemiddelde Waal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat stukje over West-Vlaanderen was ironisch bedoeld, maar schetst toch duidelijk de situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ![]() Gewoon schitterend om te zien hoe de belgicistische reactionairen gefrustreerd raken omdat hun geliefde landje steeds meer uiteenrafelt... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gij zijt dan ook een Duitser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor, een Duitser die beter Nederlands kan dan heel die monarchistische Muppetshow van jouw geliefde belgistan samen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is dan ook alles
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik die dacht dat de Saxen-Coburgers Duitsers waren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat ik (noch jij) ooit moeten ondervinden, hoe het voelt om uitsluitend door 'vlaamse' klojo's (cfr. allerhande deelregeringen en parlementen en dies meer) te worden bestuurd. ![]() Maar de zaak staat er schitterend voor. Je geliefde blok scheldt de NV-A'ers verrot, en deze laatste splinterpartij gaat waarschijnlijk met de billen bloot de kiesdrempel onder, zodat ze niet eens zullen kunnen onderhandelen met de partij die ze als erfgenaam van Dolfs ideeën beschouwen. ![]() Prachtig hoe dat vlaamse klootjesvolk ruziet als kippen rond een bord overkookte spagetti. Divide et impera. ![]() ![]() ![]() Leve België Vive la Belgique Es lebe Belgien
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België, zijn vlag en zijn vorstenhuis: evenmin iets om trots op te zijn maar om onder het stof te kruipen van schaamte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Waarom moet ik mij schamen om loyaal te zijn tegenover het land en zijn grote baas, die me voeden, vertroetelen, vereremerken, bijstaan, koesteren, in de watten leggen etc. ? ![]() ![]() ![]() Ook het derde punt in mijn onderschrif ("RECHT") lijkt me een nastrevenswaardig, nobel item ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bijt niet in de hand waaruit ik eet, en met mijn 105 kilo moet ik veel eten, of anders voel ik me te flauw om Tilleke's lofzang te zingen!
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zonder trouw aan het land van de Coburgers kom ik trouwens wel aan mijn eenvoudige kostje. Zorg dus maar dat je groot en sterk blijft om je Tilleke als volgende koningin te kunnen bespelen. Voor mij mag ze met de bezemwagen mee, met haar hele reutemeteuterij erbij. Maar of zij dan nog aan hun dure kostje zullen geraken? |
||
![]() |
![]() |