![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu gaat die AEL er gelegen hebben bij Tacitus. ![]() ![]() Al zou ik willen voorstellen aan die AEL om bijvoorbeeld Frankrijk en Wallonie te arabiseren ipv Vlaanderen en Brussel. ![]() ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij denkt dus dat Tacitus over zoiets heen gelezen kan hebben?
Ik denk eerder dat Tacitus om één of andere reden het AEL gunstiger gezind is dan dat door hem zo gehate maar desalniettemin veel vreedzamer 'volk'.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sluit me aan bij wat Calle al eerder zei, namelijk dit:
Konijnen kweken ook nogal snel. En tot nader order ben ik het nog altijd die ze opeet. Niet andersom. Loop naar de hel en vergeet jouw God niet mee te nemen! ![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tacitus schreef:
Citaat:
Wat een verschil met het 'nazi's, racisten en fascisten'- scheldproza die jij gewoonlijk veil hebt voor de Vlaams-nationalisten. Nochtans gaan zij op een veel genuanceerder wijze te werk als je 'beste vriend'. Is daar een reden voor?
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dat dient wel als enigszins ironisch opgevat te worden...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dient wel als enigszins ironisch opgevat te worden... Ik ben niet meteen bevriend met terroristen-in-spe. Wat denk jij feitelijk??
Ik zal dan maar veronderstellen dat je het ook ironisch bedoelt als je ons voor nazi, racist en fascist uitscheld?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me opvalt is dat deze Allah-fanaat in zo goed Nederlands schrijft.
Ofwel is het Abu JahJah zelf ofwel een Vlaams Blokker maar.... waren die niet laaggeschoold en dom?
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() @knuppel
Ja, inderdaad (uitzonderingen daargelaten). Toch kan, denk ik, iemand die laaggeschoold is daarom nog zonder fouten schrijven. Kijk maar naar mij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we ons verenigen tegen de moslim-nazis van de AEL!
. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Kom zeg, mensen, ge gaat u toch nie laten mispakken door dat stukske pseudo-AEL-verdriet?!
![]() Want geeft toch toe: die uitspraken van hem zijn toch té stereotiep om te geloven dat het hier echt om een AEL'er gaat. Ik bedoel maar: de acties die meneer hier komt verkondigen, is exact hetgeen het Blok ons bang voor maakt. Geen enkele AEL'er laat zo in zijn kaarten kijken ![]() Kijk, kameraad, dat je met het Blok sympatiseert en dat je het AEL bekritiseert, dat is uw goed recht (zeker wat die laatste betreft). Maar speel dan niet uw vijand gewoon om deze in diskrediet te brengen. En als ge dat dan toch wilt doen, zou 'k het wel iets subtieler aanpakken, comprende? De groeten! Slimbo ![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoere slogan, trouwens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat je geen haar beter bent dan die horde van 750.000 idioten? En dat die horde alleen maar aangroeit dankzij een idioot zoals jij? Ik denk toch dat we hier met Jah-jah himself te maken hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Gaan jullie nog worteltjes vinden om op te eten als je zo blijft verdergaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, maar dan heb je iets van "fuck you", en dan stel je klare eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Abou JahJah? Baneen, tis Geert Hoste, die flauwe plezante.
Alle moslims die ik ken zijn toffe kerels (ze houden ook allemaal een pitabar open, misschien vandaar). Als er echter ooit zo'n stuk aggresieve terrorist op mij afkomt, dan staat mijn emmerke varkensbloed al klaar. Dan kan je fluiten naar je 70 maagden, AEL. Ha!
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dit tekstje lijkt me trouwens verdraaid veel op opgeklopte rascistische praat die men hoort aan de toog in bepaalde cafés . T zou me dan ook niet verbazen moest één of andere flauwe plezante of kortzichtigaard actief zijn die dan nog zo zielig is dat ie lekker overdreven en aandacht trekkende afkortingen aannneemt . Het internet is toch zo annoniem hé .
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() AELlerke, kweekt gerust voort, maar zolang ge u niet fatsoenlijk integreert, op zijn minst de middelbare school afmaakt en zo veel mogelijk hogere studies begint, en dan hard werkt voor uwe kost, zult ge niet op veel respect moeten rekenen.
De geldkraan blijft niet openstaan hoor. De staat geeft veel uitkeringen (te veel naar mijn mening - er is werk genoeg voor wie wil), maar als er geen geld in het laatje komt door hard studeren en werken van jullie kant, zal die kraan snel opdrogen... Welke maatschappij verbiedt haar zonen om degelijk opgevoed te worden? Want volgens uw Sharia heeft een jongetje de macht over zijn moeder omdat zij slechts vrouw is. Maar hoe kan de moeder haar zoon opvoeden als haar zoon niet moet luisteren en als de zoon uiteindelijk het laatste woord heeft? De vader zal het opvoeden niet doen, die is namelijk zelf zo "vrij" opgevoed. En dan verschieten jullie dat een Antwerpenaar walgt als hij in de buurt van het Sint Jansplein allemaal halfopen deuren ziet, met jengelende kinderen die rotjes afschieten op het plein en binnen en buiten lopen, moeders die lijdzaam toezien omdat ze niets mogen zeggen, en vaders min of meer aan de drank. Maak uw huiswerk! Leer, studeer! Ge krijgt hier alle kansen, lidmaatschap van de bibliotheek is bvb vrijwel gratis, benut dan ook wat ge hier krijgt en bewijs ons Belgische volk, dat gevochten heeft voor al deze sociale en culturele verworvenheden, dat ge het waard zijt, door er nuttig gebruik van de maken en te slagen in het leven! Neem een voorbeeld aan de familie Talhaoui bijvoorbeeld: hun kinderen zijn allemaal advokaten, dokters of ingenieurs. Enkelen zijn zeer actief in de politiek. Allemaal hebben ze gestudeerd. En ze zijn geslaagd in het leven. Op zulke mensen kan België trots zijn.