![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Rimpelrock trok op zijn eentje 45000 toeschouwers en dat was niet gratis.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen 35.000 man Brussel wordt door de politie opgeroepen om niet meer te komen wegens te veel volk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() één pot nat 0110
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Ik ga straks ook. De meeste mensen gaan 's avonds komen. Volgens mij zal je in Antwerpen tegen dat Clouseau en dEUS komen wel 50.000 man hebben of daaromtrent.
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Het blijft toch duidelijk dat het VB wel tegen deze concerten is en tegelijk ook tegen verdraagzaamheid.
Vrijheid van meningsuiting staat er dan in hun programma, maar oh wee als het hen niet aanstaat. Ze hebben dan nog zelfs het lef om te zeggen dat zij eregast zouden moeten zijn op deze concerten.... jawatte van pretentie gesproken zeg. Iedereen is er eregast; maar ook dit al willen ze aan zich toeëigenen. Wat ben ik blij dat het hier allemaal héél goed aan toe gaat waar in mijn gemeente verdraagzaamheid en respect troef is en vooral waar het VB geen voet aan de grond krijgt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 01/10 Al 35.000 toeschouwers voor 0110 Antwerpen Op de Gedempte Zuiderdokken is zondag om 13 uur het Antwerpse luik van de concerten voor verdraagzaamheid van start gegaan. Later begonnen er ook optredens plaats in Gent, Brussel en Charleroi. In Antwerpen werden omstreeks 17 uur 35.000 toeschouwers geteld. Abdel zonder gel mocht de spits afbijten. In de loop van zondagmiddag en -avond zullen onder meer Wannes Van de Velde, Leki, Zita Swoon, Scala, Clouseau en The Internationals het podium beklimmen. De groep dEUS van 0110-bezieler Tom Barman sluit het muziekevenement rond 22 uur af. Op initiatief van boekhandel De Groene Waterman heeft het 0110-programma in Antwerpen ook een literaire poot. Veertig auteurs, onder wie Tom Lanoye, Ramsey Nasr, Josse De Pauw, Bob Mendez en Geert Van Istendael nemen in zaal Monty het woord. Er zijn ook tal van randactiviteiten. Bron GVA Spijtig dat het regen nu,zelfs onweert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Lol, misschien heeft Vandaele een totale andere versie van zijn woordenboek uitgebracht hé.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...in verhouding met het aantal BUB stemmers is dat natuurlijk zeeer veel...
Laatst gewijzigd door Bob : 1 oktober 2006 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Vriendin en ik vertrekken zo meteen naar Gent. Paraplu mee, want het is hier bij ons - Aalter - aan het regenen gegaan en zo pas de eerste donder gehoord.
Maar voor een gratis concertje heb je wel iets over én vriendin is Bob dus...héhéhéhé Santé!!!
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets in mijne kleine teen zegt dat we iemand niet meer gaan zien vandaag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Praktisch de volledige 'top' van de showbizzwereld, de media en de cultuurwereld verklaart de oorlog tegen Vlaanderen's grootste volkspartij. Wel, ik kan die artiesten waarschuwen, wat mij betreft, als het Vlaams Belang aan de macht komt, is het voor een aantal rabiate Vlaams Belanghaters als Sioen en Deus, zeker en vast fin de carriere. Als zij zich met politiek willen bemoeien, wel dan moeten ze maar de consequenties dragen ook. Verbieden die handel.
Na de machtsovername die er zeker zal komen, moet de huidige extreem progressieve en wereldvreemd linkse showbizzwereld, cultuurwereld en mediawereld tot op de bodem afgebroken worden en heropgebouwd in een volksnationaal en conservatief kader. Dit kan bijvoorbeeld door grote talentenjachten te organiseren voor artiesten, kunstenaars en mediafiguren die niet negatief staan tegen een gezonde volksnationalistische mening. Ze moeten geen aanhanger zijn van het nationaal solidarisme, maar ze moeten op zijn minst het cordon sanitaire verwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Concert vóór de verdraagzaamheid van de onverdraagzamen, de Islam. Ge moet ne keer wat zegge van Moke en allah en ge kunt onderduike mee politie dekking, zoals die lerraar laatst weer in Frankrijk. Wie is hier nu de onverdraagzame?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() De Vlaamse gemeenschap is bevoegd voor cultuur en media. De dag dat het Vlaams Belang de meerderheid heeft....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Allé lap nu ben ik al onverdraagzaam zeker?
Oh ja Islam etc.hier nagenenoeg geen sprake van en de enkele "vreemdelingen" die hier leven die passen zich tenminste aan en doen wat ze moeten doen, vandaar dat het hier zo prachtig en aangenaam leven is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik zei wel wat mij betreft en ik blijf daarbij. Alle begrip dat de partij dat niet op voorhand kan zeggen.
Wie oorlog zoekt, zal er krijgen, mijn beste... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 oktober 2006 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |