![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens u de bekwaamste partijvoorzitter ? | |||
Yves Leterme (CD&V) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,56% |
Karel Degucht (VLD) |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,33% |
Steve Stevaert (SPA) |
![]() ![]() ![]() |
15 | 20,83% |
Geert Bourgeois (NVA) |
![]() ![]() ![]() |
14 | 19,44% |
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 37,50% |
Els Van Weert (Spirit) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,39% |
Dirk Holemans (Agalev) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,78% |
Ward Beysen (Liberaal appel) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,39% |
en voor de grap : Dyab Abou Jahjah (RESIST) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,78% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je heel eerlijk bent geef je gewoon toe dat je regelmatig topics postte met het enige doel : een flamewar opstarten. Just of nie ? ![]() Nogal wiedes dat daar dan (al dan niet hevige) reactie op komt.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb 'hoe zou het ook anders' op Frank Vanhecke gestemd!
Waarom? Héél simpel omdat onze voorzitter tenminste niet rond de pot draait zoals 'bijna' alle andere voorzitters. Wanneer ze aan hem iets vragen over een bepaalde thema van ons land dan antwoord hij tenminste op een eerlijke en concrete manier en niet op zweeterige (K. de gucht) of wollige (voormalige voorzitter en ook wel huidige van CD&V) manier! ![]()
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() *Voormalig ondervoorzitter van het Blok die zijn sympathieën voor negationisme niet onder stoelen of banken stak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Terwijl Abramis het over Knut en Blauwvoet gaat, ga jij verder met frasen als 'besnorde hoer', 'straat in elkaar rammen', etc. Een nietsvermoedende lezer denkt dan dat die onzin uit de mond van Blauwvoet of Knut afkomstig waren, terwijl dit eigenlijk niet zo is. De grofste beschuldigingen kwamen er van een Nederlandse marginaal die er niets beter op heeft gevonden om zich Herr Himmler te noemen. Zo creëer jij het sfeertje van het 'ik-ben-slachtoffer-van-een-complot' waar je het Blok van beschuldigt. Neem eens echt een handboek argumentatie of historische kritiek ter hand. Misschien ben je dan niet zo snel te ontmaskeren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Sommigen gaan er inderdaad nogal eens over. Maar ik herhaal : niet zelden lok je dergelijke reacties uit. Ik verwijs dankbaar naar je recentste topic hier ( de mestkevers slaan weer toe ). Wat is het grote verschil tussen iemand een 'besnorde hoer' noemen, en iemand anders een 'mestkever' noemen ? Niet alle vernoemden beschouw ik trouwens als "vrienden Blokkers". Eerder als 'nicks die me niet vreemd zijn'. En ik ben het niet met alle uitspraken eens, da's ook een feit... Maar het is niet mijn taak om daar op te gaan reageren, he... Daarvoor dienen moderatoren, en trouwens ... me dunkt dat je jezelf wel weet te verdedigen, niet ? ![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ben precies den eersten die op van weert heeft gestemd, ik maar denken dat der hier zoveel flaminganten zaten ...
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ad rem als jij bent doe je dit zeer effectief. Alleen zeer eenzijdig dus. ‘k Vind dat niet alleen unfair, maar ook zeer enggeestig. Mij zet je al eens uit de wind. Verwacht daarvoor echter geen dank. Ik ben zo sympathiek dat ik dat gewoon ben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |