Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens u de bekwaamste partijvoorzitter ?
Yves Leterme (CD&V) 4 5,56%
Karel Degucht (VLD) 6 8,33%
Steve Stevaert (SPA) 15 20,83%
Geert Bourgeois (NVA) 14 19,44%
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 27 37,50%
Els Van Weert (Spirit) 1 1,39%
Dirk Holemans (Agalev) 2 2,78%
Ward Beysen (Liberaal appel) 1 1,39%
en voor de grap : Dyab Abou Jahjah (RESIST) 2 2,78%
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2003, 18:36   #21
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Onzin, ik steek liever mijn tijd in m'n website, daar worden mijn goede topics van voorheen niet weggekelderd door bashers en pesters van weleer. Als ik nog eens zin heb in een goeie topic te schrijven, laat ik het je wel weten. Goed zo?
Allez, voor één keer dan...
Citaat:
Ps: vind je het niveau van je medeposters op PI dan zoveel beter?
Wat mij niet interesseert, negeer ik. Da's echt niet moeilijk. Er valt daar heus nog genoeg interessant leesvoer te rapen. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 18:38   #22
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
gelukkig steve stunt niet vergeten,begint goed op stalin te lijken,verkozen met meer dan 95%, maar ja er durft niemand meer tegenkandidaat te zijn.
Je vergeet ere-voorzitter voor het leven Karel Ditler nog te vermelden. Eens kijken bij de volgende voorzittersverkiezingen bij het Vlaams Blok hoeveel kandidaten er zullen (mogen) zijn
Dat er geen voorzittersverkiezingen zijn, is historisch te verklaren als je je politieke achtergrond wat kent. Maar ja, geschiedenis is niet je sterkste kant, tenzij je er overal de nazi's kunt bijsleuren.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 18:40   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Citaat:
Onzin, ik steek liever mijn tijd in m'n website, daar worden mijn goede topics van voorheen niet weggekelderd door bashers en pesters van weleer. Als ik nog eens zin heb in een goeie topic te schrijven, laat ik het je wel weten. Goed zo?
Allez, voor één keer dan...
Citaat:
Ps: vind je het niveau van je medeposters op PI dan zoveel beter?
Wat mij niet interesseert, negeer ik. Da's echt niet moeilijk. Er valt daar heus nog genoeg interessant leesvoer te rapen. 8)
Jamaar, jij bent PRO-Blok, jij wordt niet aangevallen daar. Knut, Kwak & Boemel, Blauwvoet, Himmler, Wilfried Loempia, radicaalzot enz. laten jou gerust. Dat scheelt een stuk.
Oud 13 oktober 2003, 18:41   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Citaat:
gelukkig steve stunt niet vergeten,begint goed op stalin te lijken,verkozen met meer dan 95%, maar ja er durft niemand meer tegenkandidaat te zijn.
Je vergeet ere-voorzitter voor het leven Karel Ditler nog te vermelden. Eens kijken bij de volgende voorzittersverkiezingen bij het Vlaams Blok hoeveel kandidaten er zullen (mogen) zijn
Dat er geen voorzittersverkiezingen zijn, is historisch te verklaren als je je politieke achtergrond wat kent. Maar ja, geschiedenis is niet je sterkste kant, tenzij je er overal de nazi's kunt bijsleuren.
Waarom zeg je dat? Dat begrijp ik niet.
Oud 13 oktober 2003, 18:45   #25
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zeg je dat? Dat begrijp ik niet.
Jij bent sterk in feiten, maar geschiedenis is meer dan een opsomming van losse data en namen. Het Blok valt zeker te bekritiseren en op heel wat punten kun je ze tackelen, maar je manier van citeren en verbanden leggen is totaal verkeerd.
Oud 13 oktober 2003, 18:55   #26
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Jamaar, jij bent PRO-Blok, jij wordt niet aangevallen daar. Knut, Kwak & Boemel, Blauwvoet, Himmler, Wilfried Loempia, radicaalzot enz. laten jou gerust. Dat scheelt een stuk.
Ik provoceer hen dan ook niet... Mensen als Knut en Blauwvoet zijn trouwens echt niet de baarlijke duivels waarvoor jij hen neemt. Integendeel, het zijn gasten met een warme persoonlijkheid die graag eens een lol trappen.

Als je heel eerlijk bent geef je gewoon toe dat je regelmatig topics postte met het enige doel : een flamewar opstarten. Just of nie ?
Nogal wiedes dat daar dan (al dan niet hevige) reactie op komt.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 13 oktober 2003, 19:06   #27
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Ik heb 'hoe zou het ook anders' op Frank Vanhecke gestemd!
Waarom?
Héél simpel omdat onze voorzitter tenminste niet rond de pot draait zoals 'bijna' alle andere voorzitters. Wanneer ze aan hem iets vragen over een bepaalde thema van ons land dan antwoord hij tenminste op een eerlijke en concrete manier en niet op zweeterige (K. de gucht) of wollige (voormalige voorzitter en ook wel huidige van CD&V) manier!
Oud 13 oktober 2003, 19:43   #28
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik provoceer hen dan ook niet... Mensen als Knut en Blauwvoet zijn trouwens echt niet de baarlijke duivels waarvoor jij hen neemt. Integendeel, het zijn gasten met een warme persoonlijkheid die graag eens een lol trappen.
Lol trappen ten koste van een ander, dat vind ik goedkoop en zielig plezier zoeken. Mijn huis dreigen plat te branden, is absoluut lachwekkend, vooral als ze dreigen om je op straat in elkaar te rammen, en als ze over die besnorde hoer van me beginnen, doen ze het in hun broek van't lachen, die vrienden Blokkers op dat Pi-forum van je. Rare humor hebben ze daar, ik zal er nooit aan wennen.
Oud 13 oktober 2003, 19:56   #29
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Ik heb 'hoe zou het ook anders' op Frank Vanhecke gestemd!
Waarom?
Héél simpel omdat onze voorzitter tenminste niet rond de pot draait zoals 'bijna' alle andere voorzitters. Wanneer ze aan hem iets vragen over een bepaalde thema van ons land dan antwoord hij tenminste op een eerlijke en concrete manier en niet op zweeterige (K. de gucht) of wollige (voormalige voorzitter en ook wel huidige van CD&V) manier!
In de 'zaak' Roeland Raes* heeft uwe voorzitter nochtans serieus rond de pot gedraaid.

*Voormalig ondervoorzitter van het Blok die zijn sympathieën voor negationisme niet onder stoelen of banken stak.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 20:00   #30
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lol trappen ten koste van een ander, dat vind ik goedkoop en zielig plezier zoeken. Mijn huis dreigen plat te branden, is absoluut lachwekkend, vooral als ze dreigen om je op straat in elkaar te rammen, en als ze over die besnorde hoer van me beginnen, doen ze het in hun broek van't lachen, die vrienden Blokkers op dat Pi-forum van je. Rare humor hebben ze daar, ik zal er nooit aan wennen.
Ja, zoiets dis je graag op. En opnieuw maak je je gekende fout. Een fout die je ook maakt wanneer je het Blok bekritiseerd.
Terwijl Abramis het over Knut en Blauwvoet gaat, ga jij verder met frasen als 'besnorde hoer', 'straat in elkaar rammen', etc. Een nietsvermoedende lezer denkt dan dat die onzin uit de mond van Blauwvoet of Knut afkomstig waren, terwijl dit eigenlijk niet zo is. De grofste beschuldigingen kwamen er van een Nederlandse marginaal die er niets beter op heeft gevonden om zich Herr Himmler te noemen. Zo creëer jij het sfeertje van het 'ik-ben-slachtoffer-van-een-complot' waar je het Blok van beschuldigt.
Neem eens echt een handboek argumentatie of historische kritiek ter hand. Misschien ben je dan niet zo snel te ontmaskeren.
Oud 13 oktober 2003, 20:04   #31
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lol trappen ten koste van een ander, dat vind ik goedkoop en zielig plezier zoeken. Mijn huis dreigen plat te branden, is absoluut lachwekkend, vooral als ze dreigen om je op straat in elkaar te rammen
, en als ze over die besnorde hoer van me beginnen, doen ze het in hun broek van't lachen, die vrienden Blokkers op dat Pi-forum van je. Rare humor hebben ze daar, ik zal er nooit aan wennen.
Zoiets heb ik Knut of Blauwvoet nog niet horen zeggen. Wat de anderen betreft : die negeer ik dus...

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Sommigen gaan er inderdaad nogal eens over. Maar ik herhaal : niet zelden lok je dergelijke reacties uit. Ik verwijs dankbaar naar je recentste topic hier ( de mestkevers slaan weer toe ). Wat is het grote verschil tussen iemand een 'besnorde hoer' noemen, en iemand anders een 'mestkever' noemen ?

Niet alle vernoemden beschouw ik trouwens als "vrienden Blokkers". Eerder als 'nicks die me niet vreemd zijn'. En ik ben het niet met alle uitspraken eens, da's ook een feit...

Maar het is niet mijn taak om daar op te gaan reageren, he... Daarvoor dienen moderatoren, en trouwens ... me dunkt dat je jezelf wel weet te verdedigen, niet ?
Oud 13 oktober 2003, 20:12   #32
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is het grote verschil tussen iemand een 'besnorde hoer' noemen, en iemand anders een 'mestkever' noemen ?
Touché.
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 20:15   #33
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Je vergat Hans Van De Cauter (BUB)
Micropartijtjes worden niet opgenomen. Ook de LSP, Vivant, enz... zijn er dus niet bij. (Een poll heeft een beperkt aantal keuzes, remember, dus soms moet je snoeien. En bij dat snoeien lijkt het me beter om de allerkleinsten weg te laten, en niet de groten. Wat bij deze gebeurd is )
de liberalen appel is 7 keer kleiner als Vivant. Den ael is even groot als de BUB.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 20:17   #34
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Citaat:
Micropartijtjes worden niet opgenomen. Ook de LSP, Vivant, enz... zijn er dus niet bij. (Een poll heeft een beperkt aantal keuzes, remember, dus soms moet je snoeien. En bij dat snoeien lijkt het me beter om de allerkleinsten weg te laten, en niet de groten. Wat bij deze gebeurd is )
de liberalen appel is 7 keer kleiner als Vivant. Den ael is even groot als de BUB.
BUB is momenteel nog minder relevant. LA veroorzaakte een kleine hetse als splinterpartij van de VLD en Jahjah maakte amok met zijn stoottroepen in Antwerpen.
Oud 13 oktober 2003, 20:18   #35
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
BUB is momenteel nog minder relevant. LA veroorzaakte een kleine hetse als splinterpartij van de VLD en Jahjah maakte amok met zijn stoottroepen in Antwerpen.
Et alors? Zijn die dan bekwamer?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 20:19   #36
vryko
Provinciaal Statenlid

vryko's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar vryko
Standaard

ben precies den eersten die op van weert heeft gestemd, ik maar denken dat der hier zoveel flaminganten zaten ...
Oud 13 oktober 2003, 20:26   #37
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vryko
ben precies den eersten die op van weert heeft gestemd, ik maar denken dat der hier zoveel flaminganten zaten ...
Er is een groot verschil tussen een flamingant en een Vlaams-Nationalist.
Oud 13 oktober 2003, 20:27   #38
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Et alors? Zijn die dan bekwamer?
Die zijn dat zeker niet, maar wat relevanter is, krijgt meer aandacht. Vandaar dat je er sneller aan denkt om LA of Resist in de lijst op te nemen.
Oud 13 oktober 2003, 20:33   #39
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(...) Wat de anderen betreft : die negeer ik dus... (...)
Nee Abramis dat doe je niet. Wanneer uit – laat ons zegen – niet Vlaams (blok) gezinde hoek (ongefundeerd) weerwerk komt laat je je niet onbetuigd om wat ‘tikken’ uit te delen. (Otje).
Ad rem als jij bent doe je dit zeer effectief. Alleen zeer eenzijdig dus. ‘k Vind dat niet alleen unfair, maar ook zeer enggeestig.

Mij zet je al eens uit de wind. Verwacht daarvoor echter geen dank. Ik ben zo sympathiek dat ik dat gewoon ben.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2003, 20:35   #40
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
(...) Wat de anderen betreft : die negeer ik dus... (...)
Nee Abramis dat doe je niet. Wanneer uit – laat ons zegen – niet Vlaams (blok) gezinde hoek (ongefundeerd) weerwerk komt laat je je niet onbetuigd om wat ‘tikken’ uit te delen. (Otje).
Ad rem als jij bent doe je dit zeer effectief. Alleen zeer eenzijdig dus. ‘k Vind dat niet alleen unfair, maar ook zeer enggeestig.

Mij zet je al eens uit de wind. Verwacht daarvoor echter geen dank. Ik ben zo sympathiek dat ik dat gewoon ben.
Jij doet Brama en bij mij trouwens ook hetzelfde.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be