![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De verdraagzame is weer bezig.
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Als inwoner van Londerzeel kan ik alleen maar beamen dat het aantal folders echt wel de spuigaten uitloopt. Volledigheidshalve moet ik er wel nog bijvermelden dat ik ook al 15 VB-folders over de vloer gekregen heb, waaronder ook de bewuste sigaar, erg origineel zijn ze dus niet maar wel zo gewiekst om een gecentraliseerde campagne te voeren en ook een bijna ontroerende getypte brief van een VB'ster met gruwelijk veel typfouten.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() vandaag 6 otober was't weer prijs..... nen gansen hoop foldertjes erbijgekomen.... ook de fameuze sigaar van het belang.... eigenlijk best grappig en origineel en 2 foldertjes van de NVA...
de stand op verkiezingsdag min 1 is momenteel in Londerzeel als volgt : CD&V/NVA 55 verschillende folders (soms ganse boekjes) en andere drukwerkjes SP/A 14 verschillende folders en andere drukwerkjes VLD 11 verschillende folders en andere drukwerkjes VB 9 verschillende folders en andere drukwerkjes GROEN! 6 verschillende folders en andere drukwerkjes je kan er je hand voor in t'vuur houden dat er morgen nog een dikke verassing in de brievenbus zal zitten.... maar of dat mijn stemgedrag nog zal doen veranderen, dat betwijfel ik sterk..... hetgeen mijn stemgedrag de grootste schok toebracht was het VRT programma 06, waar een van de gasten als laatste woord live wist uit te brengen "stem niet voor het Vlaams Belang"!!!!! voor mij had dit een zeer wrang en averechts effekt..... zondag in het stemhokje doe ik toch mijn eigen goesting ! ![]()
#26 |
Burger
|
![]() EN DE LONDERZEELSE EINDSTAND IS :
CD&V/NVA 58 verschillende folders (soms ganse boekjes) en andere drukwerkjes SP/A 16 verschillende folders en andere drukwerkjes VLD 11 verschillende folders en andere drukwerkjes VB 10 verschillende folders en andere drukwerkjes GROEN! 6 verschillende folders en andere drukwerkjes EN HET LONDERZEELSE EINDRESULTAAT IS : CD&V/NVA 3 ZETELS MINDER SP/A 1 zetel meer VB 2 zetels meer De drukkers en fotocopie'centers zullen er uiteraard wel bij gevaren zijn !
#27 |
Minister-President
|
![]() Bij ons ook Cdenv nu met n-va zelfs achteruit en massa's boekjes van gehad.
Elke kandidaat leek wel iets te sturen. Maar hier geen enkel affiche in gemeente willebroek enkel in mer landelijke tisselt en blaasveld hadden ze borden en ik denk dat het daar alleen is dat ze nog stemmen gehaald hebben. |
![]() |