![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens ik heb ook al eens problemen met gehad met van die jonge allochtonen die denken dat ze alles zijn. En iets later had ik ruzie met een blanke 40+ die uit zn auto stapte om me een lesje te leren (waar ik eens goed mee moest lachen). En ik heb noch op de lijst van VB noch op die van groen gestaan ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kay_ : 5 oktober 2006 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de politie, gerecht en andere instanties hun job moesten doen zoals het moet, dan heeft dat meisje geen redenen. Nu probeert dat meisje via politiek die problematiek aan te pakken ipv wraak op een of andere persoon. Een andere rdeden kan zijn dat ze misnoegd is om dat de traditionele partijen niets veranderen en dat ze het VB kiest omdat ze gelooft dat deze partij wel de veranderingen kan doorvoeren. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar zijn al aan de macht geweest en doen er helemaal niks aan. Het domste wat je wel kan doen is stemmen omwille van het programma van een van de zelfverklaarde democratische partijen, dat is na de verkiezingen toch onmiddelijk vergeten.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik maak mij kwaad waar ik wil, right!
Ik stoor me gewoon aan't (in dit geval onterechte) gezeik van 'misplaatste topic', om alzo niet te hoeven reageren. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, als je weet dat ik vind dat deze topic hier misplaatst is EN dat ik een waarschuwing heb gekregen voor een topic die ik verkeerd heb gepost van de mods dan weet je hoe ik mij nu voel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De laatste twee weken zijn er drie moordenaars veroordeeld, alle drie Vlamingen, er was de moord in Vorselaar, de dader een Vlaming.
die slachtoffers kunnen niet meer op een lijst gaan staan. Dat die vrouw op een lijst staat, haar goed recht. De reden, de verkeerde. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() deze drie vlamingen zijn tenminste veroordeeld!!!
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar er zijn meer dingen waar de maatschappij last van heeft....bvb. steaming, hantasdiefstal, intimidatie, carjacking, inbraken, overvallen met geweld,...........etc. Allemaal criminele activiteiten waar de allochtonen de kroon spannen. Dus enkel verwijzen naar moorden(gelinkt aan etnie) is gewoon vals. Uw probleem is wsl dat ze niet op de juiste lijst staat eh. Anders was het wél goed geweest voor u. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Welke haat? Ik zie alleen iemand die iets ernstig heeft meegemaakt, in de politiek stapt om dat de andere partijen de oorzaak zijn van wat haar overkomen is en het via de politiek die problemen wilt aanpakken.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Post een reply, dat maakt me niet uit, maar begin niet de idioot uit te hangen, met valse beschuldigingen. Ge ziet, als gij het persoonlijk speelt, dan ik ook. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat haar overkomen is, is niet de schuld van de politieke partijen, maar van een crimineel individu.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En waarom staat ze er dan voor de verkeerde reden? Omdat ze het aan de lijve ondervonden heeft wat de laksheid van de PC-partijen veroorzaakt heeft, en dit nu wil aanklagen? |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De ontkenning vd allochtonen-problematiek door de PC-partijen is mede-verantwoordelijk. 't Is te makkelijk om te stellen dat ze er nix aan kunnen doen eh......'t is zelfs laf. Een kordate aanpak van criminelen, ontspoorde jongeren en een strak asielbeleid hadden dit weldegelijk kunnen voorkomen....en d�*t verwijt ik hen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat dat tweede betreft, jullie willen ons bijna doen geloven dat de traditionele partijen het allochtoon geweld goed keuren. Wel dan heb ik nieuws voor jou, de traditionele partijen, keuren alle geweld af, in tegenstelling tot het VB, dat enkel allochtoon geweld afkeurt en zijn ogen sluit voor de rest. |
|
![]() |