![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 't is eigenlijk nogal goedkoop om met mo & zijn volgelingen te lachen, ze maken zichzelf constant belachelijk met hun achterhaalde denkbeelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De goorste jodenmoppen heb ik van joden geleerd, ook over de concentratiekampen, (bijvoorbeeld die van Bram die aan de kampcommandant vroeg of hij de gas kon leveren). De joden staan erom bekend dat ze wel met zelfspot omkunnen. Maar voor de nabestaanden en vrienden van de slachtoffers van de concentratiekampen ligt dat wel aartsmoeilijk, en die leven nog steeds. Mohammed -- als die man al bestaan heeft -- en zijn mogelijke nabestaanden zijn intussen al vele eeuwen dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is het recht op vrije meningsuiting.
Wel kan die mensen kwalijk genomen worden dat er weer een golf van anti-Deense (en misschien ook algemener een anti-Europese en anti-christelijke) gewelddadige acties kan komen, zowel hier als in het Midden-Oosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom in Februari eens langs, "de stoet" zal het u duidelijk maken, we trekken er hier iedereen al tientallen jaren door, politiekers koningshuis en BV's allemaal geen probleem in Oilsjt maar met den islam zijn we voorzichtig, kwestie van geen ontploffingske op de markt te forceren..'t heeft ooit anders geweest "is lam - mo slim" remember?
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Brain Ferry zong vele jaren geleden al iets wat hier als "let's stik together" vertaald en misbruikt werd dus...dat is niets nieuw
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik vind zulke pesterijen in het gunstigste geval zeer nutteloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Misschien, maar ze zorgen ook terug voor 's werelds bevoorrading in poppies, papaver, en heroïne dank zij de bevrijding van Afganistan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelf plegen ze aanslagen (een beetje overal) en moorden ze hele bevolkingen uit (bijv. Darfur of Algerije). Een beetje evenwicht in uw kritiek zou niet misstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ik snap dit niet als men twee jaar geleden sprak over "dienen bibberaar die uit zijn muil kwijlt" kwam geen reactie. Als Men zegt "dienen peet me zijn kruis". Of zelf dat men komieken laat begaan over het katholicisme nooit is er enige reactie geweest. Eén maal dat het over mohammed en zijn bende gaat is alles teveel en er over... Belachelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]()
![]() |
#35 |
|
![]() De ontwrichtende werking van een samenraapsel aan Moslim immigranten die met hun anti-westerse cultuur ook nog eens hun onderlinge geschillen meebrengen, valt natuurlijk héél hard in een zo homogene samenleving als die van de Denen.
Vandaar ook dat de voornoemde ontwrichtende werking van de Islam tot dit soort provocatieve tegenreacties leidt. Want: Stelt U zich een land voor met nauwelijks 5,5 miljoen inwoners, waarvan 1/5 deel in de hoofdstad woont. Ruwweg gezegd telt Denemarken 162.970 islamitische immigranten: Turken, Pakistani, Marokkanen, Joegoslaven, Iraniers, Irakezen en Somaliers. Soennieten en Sjiieten - aartsvijanden die elkaar naar het leven staan en daarbij nog de aanhangers van Ahmed. Denemarken is overwegen Luthers, met een kleine Katholieke minderheid. Belgie heeft geschat 10.300.483 inwoners, waaronder 362.753 Moslim immigranten, iets meer dan 5% van het bevolkingstotaal. Het is dus niet zo verwonderlijk dat de problemen in belgie groter zijn dan die in Denemarken en dat de Denen eigenlijk geen boodschap hebben of bang hoeven te zijn voor eventuele repercussies.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 8 oktober 2006 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar kan ik die video zien? een tekening....als ze daar zo een drukte over maken...rare godsdienstbelevers.
Laatst gewijzigd door chris k : 8 oktober 2006 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Crass
Laatst gewijzigd door MARE : 8 oktober 2006 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Crass
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iemand al the Life of Brian gezien van Monthy Python? Zegt dat niet genoeg. Lach toch zoveel je wil met die kamelenneuker van een mohammed. We don't seriously care about the fucker. Waar kan ik die video bestellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() http://avisen.dk/Video.aspx
Verwacht er wel niet veel van staan 2 filmkes op |
![]() |
![]() |