![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
Bekijk resultaten enquête: WIE wordt het ? | |||
Patrick Janssens |
![]() ![]() ![]() |
29 | 67,44% |
Philip Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
14 | 32,56% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop in ieder geval dat er een coalitie zonder Groen! kan gevormd worden en dat Groen! dan ook kiest voor oppositie. Ik zou graag wat andere oppositie hebben dan het VB, want een goede oppositie is minstens even belangrijk dan een goed bestuur (en die goede oppositie was er zeker niet). Groen! is nu toch al de pispaal van vooral de VLD en ze hadden in de huidige coalitie toch niet veel in de pap te brokken. En door mee in de coalitie te zitten, konden ze het zich niet altijd permiteren om hun mening te laten horen.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Deze heeft zijn job al gevonden:
![]() Zie je nu wel dat het niet zo moeilijk is om samen te werken aan een fijnere samenleving. |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Bah, het is bijna zeker dat het Janssens zal worden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 oktober 2006 om 19:27. |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik gok op E.T.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() hopelijk Mr Dewinter
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg niet wie je hoopt dat burgemeester zou worden.
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 oktober 2006 om 19:47. |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat als het VB wint, Dewinter de eer laat aan Coveliers ( die had het al graag gewild) en dat Dewinter voor 2007 gaat. Maar echt denk ik dat het zakkenwasser Janssen wordt.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Janssens.
Er is ook geen andere keuze... Je stemt voor het VB en het wordt janssens. Je stemt voor de resthoop en het wordt Janssens. Eigenlijk moet de Pat zelfs geen campagne meer voeren ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() waar is de champagnesfeer naar toe?
|
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() ma wa is dat ier nu voor een gezever! filip de winter kan geen burgemeester worden! (ooit al gehoor over het cordon sannitaire?) alleen als een partij het cordon verbreekt of als het VB in hun eentje meer dan 50% halen kan FDW burgemeester kan worden... wat onwaarschijnlijk is!
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 6 oktober 2006 om 20:01. |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Het wordt Janssens. Niet mijn keuze. Degene met de meeste voorkeurstemmen verdient de burgemeesterssjerp.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn aversie voor Janssens is zelfs nog groter dan voor Dewinter, maar men moet inderdaad eerlijk en rationeel stemmen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 oktober 2006 om 20:19. |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 oktober 2006 om 20:59. |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 't Zal Judas Janssens wel worden eh
![]() (Ik hoop voor hem dat ik'em nooit tegenkom in één of andere donkere steeg, want dan gaat zijn bakkes nog schever staan dan nu al 't geval is ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 6 oktober 2006 om 21:11. |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Da's het soort mensen sé dat voor meer veiligheid roept ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergelijk het met het oude kerstverhaal van de gierigaard en de drie geesten. Alleen spreken we hier van de lakse zakkenvuller en de drie aanranders. Menig kleinkind zou ermee geboeid kunnen worden.
![]() ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 oktober 2006 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter