![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Off topic maar wat zouden die arbeiders doen zonder ondernemers? Ondernemen is moeilijk en vergt veel offers en doorzettingsvermogen. Hebt u echt echt geen greintje respekt voor dergelijke gedreven mensen?
Laatst gewijzigd door longhorn : 7 oktober 2006 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() arbeiders z�*jn werknemers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van in de VS de rampenjournalist uit te handen, zou Johan DP daar eens beter zijn voelhorens gaan uitsteken... Maar ja, de gevolgen van een orkaan in een roeibootje volgen, is spannender... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zou ik meer respect moeten hebben voor één of andere CEO dan voor de laagste arbeider. Zolang de ondernemers zich fatsoenlijk gedragen tav hun werknemers, gedoog ik hen. Voor een ondernemer telt enkel "every big buck possible". En het personeel moet zich maar zo flexibel als mogelijk opstellen om hem die "big buck" te bezorgen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Zeker niet wanneer iemand zoals jij zich tracht voor te doen als woordvoerder. Dan ligt de vermoedelijke intelligentie toch in het kamp van de arbeider.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 7 oktober 2006 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Diegenen, die snakken naar de terugkeer van de SU, zijn volgens sommigen niet goed snik... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 7 oktober 2006 om 22:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet blijkbaar gewoon niet wat het is. Het is wel wat meer dan enkel de staat die de bedrijven in handen heeft en zegt wat er wel en wat er niet mag gemaakt worden. In het communisme word er zelfs gezegt door de staat wat jij mag eten, hoeveel jij mag eten en wanneer jij het mag eten. En het is de staat die dan zegt wat jij mag doen en laten en wat jij mag leren en wat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongne, ik ben er geweest toen de muur nog bestond en daar nog het echte communisme werd toegepast.
kon er toen nog gaan p.... voor een paar nylons. en een volle nacht voor een jeans broek. De staat had beslist dat die zaken niet mochten verkocht worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Staatskapitalisme is geen communisme, leer eens het verschil. Ten ander ken ik een familielid die voldoende de SU heeft bezocht, en hij geen dergelijke doembeelden gevonden. Ook heb ik Rusland bezocht en met gewone mensen gepraat over de SU. Ze waren relatief positief over die periode en wensen het terug. Deze feiten stemmen overeen met enquetes van de Moskau-times, waar +-75%-80% van de mensen positief staan tegenover de herinrichting van de SU. Dus ga tegen een ander zeiken met die leugens, bij mij pakt dat niet. Laatst gewijzigd door Praetorian : 7 oktober 2006 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Mijn informatie komt niet overeen met de jouwe, dat gebeurt wel meer in discussies. Bemerk wel dat ik, zoals de meeste academici, niet de USSR als communistisch aanzie. Laatst gewijzigd door Praetorian : 7 oktober 2006 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de tijd dat het communisme daar heerst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Mooi, kennelijk had je dan wel een zeer speciale bril opgezet. Het kan gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik speel helemaal niet op de man. En ik weet dat de meeste voorstander van het communisme er een ander idee over hebben. Maar zij gebruiken een foute naam om hun ideeën te verkondigen. Want zij bedoelen het solidarisme. Een staat waarin iedereen zich zelf mag zijn en waarin iedereen naar waarde word geschat en beloond. En niet volgens titel en functie. Een staat waarin een arbeider zijn medezeggenschap telt. en waarin een bedrijfsleider zich ook aan de arbeider moet verantwoorden. |
|
![]() |
![]() |