![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Straks valt jan hyoens van zijn pied-de-stal.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Ik ga alle moslims doodmartelen" het komt van Filipken he! Het stond op de site kif-kif en het is dus waar dat wat dat ze zeggen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() off-topic:
ik verwijs ze wel door naar je bericht op CP waar je vertelt hoe je die haveloze Iraniërs hebt verjaagd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een baas heeft meer verantwoordelijkijd. En heeft dus het recht om hetgeen wat dat marginaal werkvolk produceerd in beslag te nemen. Waar anders zouden ze hun villa's en 30 jaar jongere vrouwen mee betaalen. Ze zouden lastenverlaagingen moeten krijgen. Of mijn partij van de klijne man zou nog eens een generatie pact door diezelfde kleine mensen hun strot moeten rammen. Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 7 oktober 2006 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 oktober 2006 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neen: iedereen doet zijn best, en moet dus evenveel verdienen. van politicus tot topmanager: alleman doet zijn best, en iedereen werkt --> zie je de gelijkenissen niet? Iedereen is gelijk! Eerlijk delen dus!! Of voelde gij u beter dan de anderen misschien? Sterker nog: sommigen zijn nog gelijker dan de anderen. Ik denk dan vooral aan mijn familie, mijn vrienden, mijn partijgenoten. helaas niemand anders. dat snap je natuurlijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een ticket rechtstreeks naar de'n bak of nog beter het land van herkomst. Wilt de baas die zo vrindelijk is om dat werkvolk zijn winsten te laten produceren, even een cigaar aansteken staat er weer zo een pipo van het ABVV die komt zagen dat hij de helft van zijn werknemers wil afdanken terwijl hij zich zelf alsmaar vatsiger maakt met meer winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een volk Een rijk Een Filip de Winter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is diene die tegen de democratie is!! Vlucht!! nu het nog kan!! Tis ne nazi!! ale, ne nazi die voor de joden is en al. maja. ge kunt niet perfect zijn ook niet eh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die zijn te druk bezig met moorden en het plannen van de omverwerping van het blanke ras en al onze waarden. Zie je het dan niet elke hoofdoek is een potentiel wapen en als ze Arabisch praaten op de tram dan is dat om de volgende aanslag te pleegen of wat ze in de Kebab van hun volgende vuile westerse klant gaan draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voila. we moeten ze dus jobs geven. dan hebben ze geen tijd meer om aanslagen te beramen. ah nee, sorry, wij zijn tegen werken. iedereen moet werken. maar liefst in een 4-uren week. meer is niet goed, dat mag niet. en als je dat niet inziet, dan ben je een vuile rechtse kapitalist die de planeet vervuilt en kapotmaakt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wij zijn de enigste echte democratische partij. En ja ik ben voor Israell normaal ben ik wel voor vrije onafhankelijke volkeren. Maar sinds dat het om een teroristen bolwerk gaat, Mogen ze gerust hun land inpikken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, je zal vinden: - geen huwelijk voor homokoppels - tegen adoptie recht voor homokoppels - tegen het dragen van hoofddoeken - geen moskeeën maar verder zal deze mensen NIETS in de weg worden gelegd. Ze hebben m.a.w. de totale vrijheid!! Hopelijk moet je straks niet wakker worden in een multiculturele stad, waar de islam koning is! Je zal hulp komen smeken bij ons, mensen die je nu nog beschuldigt van "haat"! Hoe naïef kun je toch zijn?! Wacht maar tot de islam je te pakken krijgt, wacht maar... |
|
![]() |
![]() |