![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() [IMG][/IMG]
*knip* Mag ik u verzoeken uw afbeeldingen iets kleiner te maken? mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
't Ja , het erotiserende aspect van de macht nietwaar. Patrick Dewael weet er ook alles van. Zou het dan toch de naam Patrick zijn die het hem doet ??? Neen toch .....................er is ook nog Vankrunkelsven hé ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Zie,
er was geen probleem met de draadloze verbinding naar BXL. er was een probleem met de applicatie. Er zijn nog problemen geweest tot deze morgen, oa in Evergem en Deinze. Ik weet dit 100% zeker want ik deed de support. Dus de media werd weer goed wat wijsgemaakt, zodat ze weeral eens konne sjoemelen bij digipolis. Als ge eens wist wat er allemaal misliep, ge zou bijna geloven dat heel ANtwerpen gemanipuleerd is... |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch een beetje doorzichtig niet? Als het VB erop vooruit gaat wordt er gevierd en wrijven ze de rest nogmaals in de neus hoe goed ze wel niet bezig zijn. Nu verliezen ze en komen ze af dat er bedrog in het spel is.
Als jij dat echt vindt en het VB ook, dat ze dan klacht indienen he. Anders zijn dit niet meer dan loze beschuldigingen die de aandacht moeten afleiden van het echte probleem. |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk, iedereen wist wat er in Antwerpen op het spel stond. Het Vlaams Belang moest en zou gestopt worden. Ik ben helemaal niet iemand die complottheorietjes verzint om toch maar geen nederlaag toe te moeten geven (algemeen).
Maar nu moet je toch wel toegeven dat het raar is dat 1) Enkel in Antwerpen problemen waren, en dat enkel de resultaten van Antwerpen draadloos moesten worden doorgestuurd 2) Enkel Antwerpen tegen de trend ingaat, en serieus ook 3) Het veel te lang duurde eer de resulaten binnenkwamen 4) De resultaten van 1 stembureau niet zo'n grote verschuiving nog kan betekenen. ... Deze verkiezingsuitslag is gemanipuleerd, en op die manier dat cd&v, VLD en VB niet te verbaasd konden zijn door hun eigen uitslag. VLd verliest overal fors, net zoals groen ; VB toch een kleine winst geven zodat het niet te duidelijk is dat er fraude is en dan natuurlijk SPA een grote winst door "het goed bestuur", de presidentiele campagne, ... die heel Vlaanderen er moesten van overtuigen dat het VLaams Belang kan gestopt worden. Er zijn misschien getuigen bij de stemming zelf, maar wanneer deze resulaten in Brussel toekomen moeten deze worden verwerkt en kan er vanalles gebeuren. Er werd een groot verlies van de VLD voorspeld en ook grote problemen binnen deze partij als de kopstukken slecht zouden scoren, weer winst voor Vlaams Belang, ... Dit is niet uitgekomen. Ik stel mij hierbij vragen en hoop toch op een herstemming, dat is elke partij aan zijn kiezers verplicht Laatst gewijzigd door Enigma² : 9 oktober 2006 om 10:31. |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Dat men de uitslag van Antwerpen gemanipuleerd heeft om het resultaat van het Vb te verdoezelen staat volgens mij wel als een paal boven water. Fraude ? Tja ik betrouw het electronisch stemmen zowieso niet dus ik heb liever met pen en papier...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ze winnen is het allemaal goed, maar o wee als ze verliezen dan is er opeens fraude in het spel. Doet wel wat van hun geloofwaardigheid af. In plaats van te reageren als de VLD en er zijn conclusies uit te trekken kan het VB het niet laten van de schuld op een ander te schuiven en ongegronde, valse beschuldigingen te uiten. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Over slechte verliezers gesproken... ![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Neen ? De telling gebeurde in Digipolis. Brussel krijgt de resultaten van Digipolis door he. Brussel kan enkel noteren wat ze krijgen van Antwerpen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De VB'ers zijn overigens degene die fraude roepen nog voor alle resultaten kunnen geanalyseerd worden. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
A propos gezien hoe die stonden te dansen van plezier en van vreugde ? Maar neen meneer de VRT is geen rode burcht. ge ziet dat toch zekers...
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ze hebben het nog altijd zelf gezegd en dus moeten ze het ook maar bewijzen. Ik zie de VLD ook niet roepen dat er fraude in het spel is, dat zijn tenminste eerlijke verliezers die hun kiezers niet bedriegen door valse beschuldigingen te maken. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() Niemand van Vlaams Belang heeft dat gisteren gezegd. Het werd hen wel bijna in de mond gelegd, dat is een andere zaak
|
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar het zijn toch wel de kiezers die hier oproepen op fora dat er fraude in het spel is. En van wie zouden ze dat hebben? Van de journalisten van de "rode" staatszender?
|
![]() |
![]() |
#39 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() </p>Onzin, de eerste die erover begon was het VB zelf ,ze waren bezig hoe verdacht het was dat de resultaten zo lang uitbleven. Tuurlijk gaan reporters daar dan op verder.
![]() |