![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Schepen
|
_Een ondemocratisch verkozen raad(persoonlijke vrienden van Ward Beysen) die de oorspronkelijk raad(o.a.medestichter van het L.A.) vervangen hebben onder fysische bedreiging).
_Deze persmededeling is trouwens niet de eerste leugen van Ward Beysen. _Binnen twee maanden worden de samenstellingen bekend gemaakt van de kieslijsten,en dan mag u deze leugen nog ééns gebruiken.
|
|
#22 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
#23 |
|
Minister-President
|
Waarmee je de vraag nog steeds niet beantwoordt...
De vraag is: Waarom zouden wij niet deelnemen aan verkiezingen? Geld is niet een probleem. Het Vlaams Blok is geen kartelpartner. Het persbericht zegt dat we ONAFHANKELIJK deelnemen. Waarom blijf je dan toch steeds anders beweren? Je hebt de mensen hier al veel proberen te doen geloven, geef nu eens concrete feiten, namen, etc. ? |
|
|
|
|
#24 |
|
Schepen
|
Omdat Ward Beysen een duidelijk akkoord heeft met F.Van Hecke.
Ward Beysen wil met dit persartikel zand in de ogen strooien,en hij tracht in opdracht van het Vlaams Blok,om zoveel mogelijk leden te recupereren die het L.A.verlaten hebben(deze leden hebben maanden niets meer vernomen en dachten dat het Liberaal Appel dood was). Het Liberaal Appel vormt in 2006 een kartel met het VB. Verschillende raadsleden,waaronder Hendrik Bonen,hebben duidelijk laten verstaan dat het L.A.niet deelneemt aan de komende verkiezingen,omdat dit voor de partij financieel geen haalbare kaart is. Rudy Van Nespen moet samen met deze persmededeling de waarheid ontkrachten in opdracht van Ward Beysen tot de kieslijsten bekend gemaakt worden. De raadsleden werden tijdens de raad in September,benaderd door de Voorzitter betreffende hun bereidwilligheid(kartel Vlaams Blok). Ward Beysen heeft toen aan zijn raadsleden 3 maanden gevraagt. Ward Beysen staat bij de komende verkiezingen op de lijst van het VB. Het Europees parlement en het pensioen zijn prioritair voor Ward Beysen. Frank Van Hecke heeft aan Ward Beysen de tweede plaats belooft binnen het Europees parlement(al de rest is bijzaak voor hem). Antoin Denert krijgt een mandaat binnen de Vlaamse raad. Ward Beysen heeft zowel het liberaal gedachtengoed,als zijn leden,als de kiezers bedrogen en verkocht aan het Vlaams Blok. De meeste lokale kernen van het Liberaal Appel bestaan niet in de praktijk(sommige bestaan uit één stroman,waaronder Rudy Van Nespen). Men weigerd om de samenstelling van de kernbesturen vrij te geven. Wanneer de inwoners van deze districten zich informeren bij het secretariaat van het Liberaal Appel,dan krijgen zij geen antwoord. Binnenkort worden de forumleden geconfronteerd met de waarheid.
|
|
#25 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Uw beweringen zijn me reeds welbekend.
Nu uw staving van die beweringen graag? Ik ben namelijk geen lid van de Liberale Raad. Mij hebben ze nog steeds geen leugens verteld? Trouwens, wat is het probleem met kartelvorming op het lokale vlak in 2006? Dat is de normaalste zaak tijdens gemeenteraadsverkiezingen. Waarom zou het LA dat dan niet kunnen met bv. Vlaams Blok in Antwerpen? |
|
|
|
|
#27 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik staaf dit aan de hand van de kieslijsten. Deze raadsleden verlaten het Liberaal Appel,wanneer de waarheid verschijnt via de pers Mijnheer Van Nespen. Ik wil deze mensen niet in discrediet brengen,door hun namen vroegtijdig bekend te maken,trouwens zeven dissidenten die onder fysische bedreiging werden verwijderd uit de raad van het Liberaal Appel door Ward Beysen lijkt mij eerlijk gezegt voldoende. Uiteindelijk heb ik persoonlijk met deze persmededeling weinig of niets te maken(enkel een bevestiging van wat men reeds wist en de toelating om mijn naam te gebruiken). U concentreerd zich op de verkeerde persoon Mijnheer Van Nespen. Niet iedereen wil zijn naam zien verschijnen in de kranten.
|
|
|
#28 |
|
Schepen
|
Geachte Van Nespen,kan u mij expliceren,waarom één bepaald raadslid van het Liberaal Appel geen uitnodigingen meer ontvangt voor de raad van het Liberaal Appel,waardoor dit raadslid op 13 oktober niet aanwezig kon zijn,of beter gezegt niet meer welkom was
Deze persoon behoort niet tot de informanten(lekken)binnen de raad.
|
|
#29 | |||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat gebeurt zo dikwijls tussen partijen in verschillende vormen en verschillende gemeenten en steden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Excuseer mij de uitspraak maar in het Engels noemt men zo iemand: "Full of shit"... |
|||||
|
|
|
|
#30 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
BUB jongeren, zeg nu eens duidelijk wat bedoeld wordt met de multiculturele maatschappij.
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier trekt ge uw staart toch al fameus in, hoor Rudy! Als ik dan ook lees dat aan WB alle middelen toegestaan worden om maar resultaat te halen, dan begin ik toch stilaan te geloven wat Peter De Ryck hier neerpent i.v.m. een bocht van WB naar het VB............ Uiteraard afwachten, maar ik voel stilaan iemand zijn doemp binnentrekken..........
|
|
|
|
#32 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
#33 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nooit zal de BUB vervallen in het racisme van FN, en nooit zal de BUB zo inactief (FN deelde misschien 100 pamfletjes uit...) worden als het Front National dat zijn stemmen alleen maar dankzij het harde werk van Le Pen haalt... |
||
|
|
|
|
#34 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
|
|
|
|
#35 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
#36 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
|
|
|
|
#37 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vindt u dat nu niet erg van uzelf dat u eerst iemand uitmaakt voor nazi, en u dan pas afvraagt of hij het eigenlijk wel is? En dan nog wel op een forum waar je met de Backspace of Delete knop een berichtje in alle rust kan aanpassen voor je het plaatst. Ik geloof dat ze zoiets compulsief gedrag noemen.
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#40 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Gezien de frequentie waarmee u uw koosnaampje "nazi" op de verschillende fora rondstrooit, om nog maar te zwijgen van de context waarin dat gebeurd en aan wiens adres, bent u consequenter in het toekennen van die "eretitel" aan mensen die dat helemaal niet verdienen. P.S.: Ik luisterde wel naar uw argumenten. Hoe kon ik anders concluderen dat ze volledig naast de kwestie zijn?
||
|
|