Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 13:14   #21
*Lorre*
Burgemeester

Standaard

Weet er al iemand iets meer i.v.m. Wielsbeke?
*Lorre* is offline  
Oud 12 oktober 2006, 13:32   #22
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voorlopig geen verder nieuws. 'All's quiet on the western front...'

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 12 oktober 2006 om 13:33.
Zwartengeel is offline  
Oud 12 oktober 2006, 13:54   #23
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp het allemaal niet goed,steeds word er geschermd over goed bestuur in een gemeente,maar er word geen enkele coalitie gevormd met Vlaams Belang,men bestuurd liever met een minderheidskabinet,wanneer gaat men eens de moed hebben om de oekazes van de partijbesturen opzij te schuiven en een goed college te vormen,maar nee het eigen belang primeert.Ik heb verschillende keren gelezen en gehoord,ze zijn tegen het zeer ONDEMOCRATISCHE Cordon sanitaire, maar nee hoor met Vlaams Belang word er niet gepraat,ik denk dat die zelfverklaarde democraten bang zijn dat wanneer het Vlaams Belang zou meebesturen en het er goed vanaf brengt,bij zichzelf moeten bekennen dat ze al die jaren de bevolking voorgelogen hebben.Ik was vroeger een aanhanger van de Volksunie en in mijn familie waren dat zogezegd de zwarten,nu is de VU gesplitst maar diegenen die nu de NV-A en spirit vormen zijn dezelfde mensen die in de Volksunie zaten,zijn dat nu geen zwarten meer?

Laatst gewijzigd door joske : 12 oktober 2006 om 13:55.
joske is offline  
Oud 12 oktober 2006, 14:06   #24
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske Bekijk bericht
tegen het zeer ONDEMOCRATISCHE Cordon sanitaire,
Voor de 4000ste keer, er is niets ondemocratisch aan het CS. Mensen kiezen nog altijd zelf met wie ze in zee gaan of niet + de absolute meerderheid van Vlaanderen stemt niet VB dus is er geen democratisch probleem want in een democratie beslist nog steeds de meerderheid.
Oud 12 oktober 2006, 14:38   #25
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

Het is wel ondemocratisch,want het word van bovenaf opgelegd onder de bedreiging van uit de partij gezet te worden,ik weet uit goede bron dat er hier bij ons een grote bereidheid bestaat om samen te gaan maar men durft niet omdat het partijbestuur dreigt van hun buiten te gooien,is dat democratie,ik dacht dat men een goed bestuur wilde.
joske is offline  
Oud 12 oktober 2006, 15:30   #26
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Ter info: Wielsbeke is internationaal bekend! Margareth Tatcher bracht er enkele jaren terug nog een bezoek en ik dacht ook Ronald Reagan. 't Is en blijft de persoonlijke speeltuin van de familie De Clerck...
De Garde is offline  
Oud 12 oktober 2006, 23:45   #27
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske Bekijk bericht
Het is wel ondemocratisch,want het word van bovenaf opgelegd onder de bedreiging van uit de partij gezet te worden,ik weet uit goede bron dat er hier bij ons een grote bereidheid bestaat om samen te gaan maar men durft niet omdat het partijbestuur dreigt van hun buiten te gooien,is dat democratie,ik dacht dat men een goed bestuur wilde.
Als er werkelijk bij zoveel politici bereidheid bestaat om het cordon te doorbreken, dan doen ze dat toch gewoon, in meerdere gemeentes tegelijkertijd?

Wat houdt hen tegen? Hun eigen machtswellust of zo?

Het zou voor verschillende meerderheidspartijen een crisis van formaat opleveren als dat zou gebeuren, zelfs...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be