![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er word hoe langer hoe meer over gewaarschuwd, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
9-11 was al jaren van te voren gepland en niet door Al_Quada. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2006 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou je mij met wat meer respect willen behandelen aub? Ik scheld jou toch ook niet uit? Ik vind dat nergens voor nodig. Ik heb een afwijkende mening en ik heb daar recht op net als jij. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er is een groot verschil tussen een afwijkende mening en idioot gelul uitslaan! Als jij hier komt beweren dat kabouters en trollen bestaan (wat me eerlijk gezegd niet zou verbazen) noem je dat dan ook een afwijkende mening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wautd : 12 oktober 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noord-Korea heeft een primeur....
Ze zijn er in geslaagd een van de meest destructieve wapens op deze planeet te "testen"(althans,dat beweren ze) zonder dat dit iemand opgevallen(middels metingen of enige andere vorm van waarneming) is..... Dit geheel vernieuwde Noord-Koreaanse wapen,lijkt vooral politiek-economische fall-out bij de buurlanden te creeren("relletjes") ipv fysieke destruktie.... opdracht vervuld........."De Geliefde Leider" heeft weer een pracht van een scenario klaar voor zijn volgende komische film..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 oktober 2006 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mighty funny!!! I am sorry Pindar, but I have to agree. Ik zeg u nogmaals: begin boeken te schrijven en je wordt rijk. Die complot-theorieën verkopen als zoete broodjes.
Laatst gewijzigd door MARE : 12 oktober 2006 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Dat zou wel eens de clou van het hele opzet kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo een wolk van een nucleaire aanval kan ver afdrijven hoor, dit is het traject van de wolk van een bom die in 1966 door de Chinezen getest werd :
![]() Wat betreft die dreiging en de reactie van de VSA... het was allemaal redelijk vaag he? ![]() Noord-Korea is misschien zo ondemocratisch als maar kan zijn (hoewel de D in DPRK staat voor democratic... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het had voor Noord Korea veel beter geweest, diplomatiek, om die proef niet publiek te maken, maar gewoon een paar proeven op rij te doen met de zelfde- bewezen soort bom. Veel vervelender voor de "anderen" om dan met de vinger te wijzen, maar dan weten ze dat er meer bommen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laten we ook niet vergeten dat de 5 permanente leden van de veiligheidsraad met vetorecht allmaal nucleaire staten zijn. De atoomwapens van India en Pakistan (en de ambities van Iran) kunnen worden gezien als een manier om ook tot deze club toe te treden. Natuurlijk geldt dit laatste niet voor Noord Korea, maar het is duidelijk dat de internationale gemeenschap over het algemeen landen BELOONT voor een illegaal kernprogramma.
![]() |