![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
@Alice, Demagogische en onterechte beschuldiging. Ik heb ervaring op een ander forum (ik kom er nog maar weinig) en ik weet hoe het eraan toe kan gaan, hoe mensen een forum kapot kunnen maken door vandalisme. Degene die 't hardst over censuur schreeuwen zijn dikwijls degenen die een forum in de vernieling helpen. Recent werd bvb op fok.nl nog een oproep gedaan, het huis van Femke Halsema in brand te steken. Hier ook verschijnen regelmatig dergelijke zaken. Philippe Dewinter ziet het ook wel (uit eigen ervaring of na wijze raad van anderen) cfr. wat ik hoger postte van Philippe D. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2008 om 02:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo, maar je kunt toch niet zeggen dat dit zo was op dat forum van GVA?
Daar vond ik reacties nu juist steeds wel meevallen en goed weergeven wat mensen denken, daar dienen forums toch voor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de hersenspoeling door de linkse kerk ? Van het spel der subsidies ? Van de objectiviteit van de gesubsidieerde media, die niets meer dan een regimezender is, bevolkt met overwegend linkse journalisten ? Van het sponseren door de spa van weblogs die enkel als doel hadden om één bepaalde partij te demoniseren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens gva was van oorsprong een rechtse krant, die, eens overgenomen door concentra, en na de nodige ontslagen, en met behulp van een hoofdredakteur die er prat op ging, dat zijn kids thuis frans spraken, getransformeerd in een centrum linkse, belgistische krant (soms lijkt het meer op een fanblad van steve stevaert). De uitgeefster is er dan ook voor beloond met een baronestitel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 24 oktober 2008 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Je hebt het over Phillippe Dewinter?
Inderdaad de pot verwijt de ketel. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gastarbeider is en gast,het woord zegt het zelve,ect.
![]() |