![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() wil niet zeggen dat men het niet doet he allesweter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Dat men daar tegen optreedt.
Dronken autorijden mag ook niet. En toch doet men het. Gaan we daarom autorijden verbieden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee zeker niet maar wel degene die toch dronken rijden straffen dus is het logisch dat ook degene die openbaar dealen en smoren en blowen gestraft worden en daarom moet er politie controle zijn .stel je voor een drinkende blower tegen te komen op de baan.Bij mij gaat het erom dat de politie er zich niets moet van aantrekken of de persoon met drie gram het voor zichzelf bijheeft of niet hij heeft het bij en daarmee uit.En wie zegt dat hij van die drie gram geen twee gram wil verkopen aan de schoolpoorten.Het is en blijft een gevaar en daarom moet er verstandig mee omgegaan worden.Ik zeg bij zoiets het zal je kind maar wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() consequent is de lierse politie anders niet,
'n tijdje geleden zat ik in cafe X te lier waar weedgebruik al jaren wordt gedoogd m'n joint te rollen, kwam er politie binnen, een van die mannen was duidelijk naar me aan het kijken + ik was maar een van de ![]() haha tja we kunnen altijd nog daar gaan zitten |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een gedoogbeleid zoals in Nederland is totaal uit den boze. Ik rook af en toe ook wel es een joint maar meestal thuis niet in het bijzijn van minderjarige en zeker niet zomaar op straat. Dat de politie ingrijpt is normaal want veelal zien we nu ook minderjarige hun toevlucht nemen naar de soft-drugs en dat kan niet de bedoeling zijn.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da is het risico van drugsmokkel hé, als ze u pakken zijde in 't beste geval gewoon alles kwijt, met wat pech kunde nog voorkomen ook, ... Zorgen da ze u nie snappen, ! ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Om te beginnen: ik rook niet, drink zo nu en dan en gebruik verder niets. Ik ben eerder tegen dan voor. Maar...
Een totaal verbod op drugs? Ach kom, waar komen we daar mee? Zijn er dan geen drugsverlaafden meer? Wat men op deze manier in de hand werkt is de mafia. Die heeft weer een bron van inkomsten meer. En de echte junks help je zo ook niet: ze moeten vaak hun shots bij elkaar stelen, of vergis ik mij? Wat gaan we dan doen met alcohol? Dat loopt toch ook vaak slecht af? Persoonlijk denk ik dat een open sfeer rond drugs beter is dan een illegale sfeer. Het is belangrijker dat de mensen alle gevolgen goed kennen van een bepaalde drug. Dat is toch ook zo met alcohol? Drugs zullen er altijd zijn, hoe hard men er ook tegen vecht. Het is gewoon een deel van de mensheid (kijk maar naar de geschiedenis van verschillende drugs).
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jonge, jonge, die drugstopics hebben hier altijd succes zeg! Ik zou zeggen tegen alle druggebruikers hier: leef gezond, eet een banaan!(tmag er zelf zo'n halfrotte uit de wereldwinkel zijn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het met je eens, alleen moeten we wel opletten, dat er niet te veel kinderen, met dat spul in aanraking komen, daar kan je niet streng genoeg op zijn. Verder heb ik zo iets van, als jij zo nodig wil blowen, wel blow dan, maar verwacht niet dat we je komen helpen, als je licht te stikken in je eigen kots nadat je jezelf een overdosis gesmoord, geslikt, gesnoven, gespoten hebt, ... Wel cru, ik weet het maar ze moeten de consequenties dan ook maar willen dragen. Net zoals, als je niet voor 3 gram naar holland wilt rijden, en ge gaat u daar nen halve kilo shit halen om hier nog wa te dealen ook, wel, mij goed, maar komt dan ook nie janken als ze u pakken hé, ... wees eens sportief, ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik ken ook een paar ex-rokers (tabak), en dat zijn echt stijfkoppen als het aankomt op intolerantie ten opzichte van rokers. Ex-stropers zijn de beste boswachters zeker? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Politie trekt zich niets aan van WIET ? Is dat legaal ?
![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Mensen, die onduidelijke wetten is nu net waar onze politiekers op kicken. Stel U voor; al uw tegenstanders kunt ge legaal een kloot aftrekken. Uw vrienden daarentegen, kunnen zich permitteren wat ze willen. IEDEREEN, zelfs de meest oppassende burgen is hier in deze bananenrepubliek pakbaar!
Volgens de wet MAG je zelfs geen videocassetten van de TV opnemen. Bij muziek idem ditto. Dat is nu net de macht van "het gerecht" hier. Wedden als morgen fdw "gepakt" moest worden met 2 of 3 gram wiet, hij direct in de bak zou belanden, en een flink proces aan zijn ballen hebben. Iets wat bij een van Kwikkendinges zonder meer zou gepardonneerd worden.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze willen doen ze hier gelijk wie een proces voor racisme aan, ze zullen wel bewijs vinden, ... Zelf een linkiewinkie is bij wijze van spreken nie veilig, ... Een Swastika op het modelvliegtuigje voor zoonlief, kan bij wijze van spreken al genoeg bewijs zijn om u te beschuldigen van nazisme en rascisme, zo ver zijn we al afgedaald in het slijk van het politiek correct denken. Als we hier morgen gelijk wie willen pakken, dan pakken we hem, ... op iets dat hij gezegd heeft, in huis heeft, in zijnen auto heeft, omdat em een pintje gedronken heeft, omdat m wat te hard gereden heeft, ... Maar regelrechte fraude, valsheid in geschrifte enz... dat is allemaal legaal, tenminste als ge de juiste lidkaart hebt natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |