![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Net alsof je tegenstanders voor pedofilie zijn... ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja je hebt ook al bewezen dat respect, verdraagzaamheid totaal niets voor mij is en dat je van het oprechte geluk van iemand anders niet aantrekt als het je mening niet is.
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Schaf toch gewoon dat wettelijk huwelijk af, probleem opgelost.
Een huwelijk is toch niets meer dan een gewoon wederzijds contract. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Bronsdinges beweert 10 keer straffer te zijn dan VlamingBang en het bewijs daarvan is dat die zich bezighoudt met STRAATNAAMBORDJES !!!
Rare vogels ces Flamands ... Weg met de KEIZERlei ! JODENstraat ! JEZUSstraat ........ allemaal volksvreemd. Maak er de Suskewietsteeg, Schattekebolleketjeplein, K'emmekikaniegesegtdaddeganesmerigboerkesijtLAAN.. .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de rest: géén commentaar. Een goed verstaander heeft... juist!!! Een vraagje, meneer Bronselaer: ben je toevallig ook vóór iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euhm... PROTEST, da's toch die nazi-partij van de forumbanneling "Wolfgang Meister"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Die straat is wel genoemd naar ene Stalins en niet naar J. Stalin.
Dit moet een grap zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ik ook voor iets ben? Wat een retorische vraag is me dat? VOOR een veilige samenleving VOOR drugsvrije steden VOOR het hetero-huwelijk VOOR het recht op een vader en een moeder VOOR de eigen cultuur VOOR een streng beleid VOOR... keer alles om waar ik tegen ben en je ontdekt alles waar ik VOOR ben, gesnapt??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat het om een andere Stalin (Stalins) gaat kan best wezen, ik heb hoedanook geen gebrek aan totaal "foute" straatnamen in Belgie waar ik kan op terugvallen. Leopold II wordt verantwoordelijk geacht voor 10 miljoen slachtoffers die hij maakte in zijn Congo-staat... Leopold II lanen bij de vleet!!! Mijn klacht was trouwens nog niet vertrokken en enkel in primeur op dit forum verschenen. Ik vind de Stalinsstraat nog steeds niet kunnen vanwege de verwarring die het schept met Jozef Stalin terwijl het inderdaad om een andere persoon gaat (zekere Stalins en niet Stalin) maar om mijn klacht niet te laten ontsieren door dergelijk misverstand zal ik dat achterwege laten en mij toespitsen op Leopold II en de talloze lanen die naar deze moordenaar-dictator genoemd zijn. Mijn klacht wordt er hierdoor niet minder op, in tegendeel. Ik zal het hele koningshuis over mij heen krijgen maar dat zal mij worst wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goed gedaan hoor, Spetsnaz
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij bent enkel pro bepaalde dingen als tegenreactie tegen andere dingen... ne mens vraagt zich af hoe een dergelijke baarlijke idioot - in vergane tijden ook wel een nar genoemd - samen met zijn vuile aanhangseltjes nog 534 stemmen kan halen en ne mens vraagt zich tevens af hoe het kan dat een dergelijke partij niet onmiddellijk verboden wordt....
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk dat de heer Bronsteleer zich lachwekkend vergist.
die straat is inderdaad vernoemd naar ene Stalins, niet naar Stalin vandaar de s tussen Stalin en straat, beste Oli-zotte-vier en dat heeft ambitie om veel stemmen te halen en zelfs met het vb te besturen... zelfs bij het vb bakken ze ze niet zo bruin Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ocharme, bega ik een fout? Jullie vallen in herhaling en begaan de fout mijn berichten niet te lezen en enkel te lezen wat jullie willen lezen: Ik heb die fout al erkend in bericht nr.11 en alsnog in bericht nr.31. en toen gezegd dat dat voor mij niets verandert aan de zaak, dat Stalins hoedanook verwarring blijft scheppen met Stalin maar dat ik mij evenwel zal toespitsen op de Leopold II lanen en dat ik daarop mijn klacht zal baseren. Hier valt hoegenaamd niets te lachen... Het gaat hier om figuren die miljoenen mensen hebbn laten vermoorden en waar de overheid dan vervolgens straten naar vernoemt. Wat ik wil aankaarten is dat Hitler telkens wordt zwart gemaakt als de nacht en dat zoiets voor hem ondenkbaar is ("Hitlerstraat") maar dat een Leopold II straat blijkbaar wel kan terwijl er in wezen geen enkel verschil is tussen die twee, Leopold II is in mijn ogen gewoon een Belgische Hitler die met voorbedachte rade miljoenen negertjes heeft vermoord om zoveel mogelijk van hun rijkdommen te kunnen plunderen... Wie behalve de mannen van PROTEST zijn zo dapper om dit voor te leggen aan het CGKR en te eisen dat dergelijke straatnamen worden afgeschaft? Wie deed ons dat voor en zal vervolgens kunnen aantonen dat (alle lachers content!) het CGKR inderdaad wellicht NIET zal optreden (en ik dan tevreden, begrijpe wie kan!) en alleen in actie schiet als er een klacht komt TEGEN een rechts-extremist maar blijft verder slapen als die klacht komt VAN een rechts-extremist. M.a.w.: het CGKR is een politiek instrument dat door de zittende regering wordt misbruikt om ideologische tegenstanders te muilkorven. Wie zal dat tegenspreken?
En jullie beweren dat het VB ook nooit eens een schoonheidsfoutje maakt? Waarom bestellen ze dan bij een Amerikaans reclambedrijf een foto van een glimlachende dame om hun affiche-campagnes mee te ondersteunen, om vervolgens tot de vaststelling te komen dat het om dat foto gaat van een Waalse mevrouw die niets met hun programma te maken wil hebben. Oeps, foutje... Niemand is volmaakt, beste en mijn klacht was hoedanook nog niet vertrokken... Gelukkig heb ik hier genoeg "vrienden" op dit forum om mij te behoeden voor dergelijke foutjes, waarvoor dank. Laatst gewijzigd door Olivier Bronselaer : 17 oktober 2006 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Viert de BUB Leopold's verjaardag niet? Anders kun je hen ook een klacht aan de broek hangen.
![]() Laatst gewijzigd door Tina : 17 oktober 2006 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Valt maar af te wachten op welke wijze we dit willen bewerkstelligen. En dan moeten we eerst de vraag beantwoorden waar daadwerkelijk de meeste slachtoffers vallen in ons Belgenlandje, en niet waar wij dénken dat die slachtoffers vallen. De "moordenaars" in onze samenleving - die dus de grootste aanslag betekenen op de veiligheid, want dáárover hebben we het toch - zijn:
Citaat:
Beetje woordspelletjes spelen? Goed geprobeerd, maar helaas... ik trap er niet in. Citaat:
Je bent PRO heterohuwelijk. Okee. Duid me dan eens - liefst logisch onderbouwd - je CONTRA homohuwelijk vanuit je stellingname PRO heterohuwelijk. Of waarom je PRO heterohuwelijk klaarblijkelijk automatisch een CONTRA homohuwelijk inhoudt. Ik weet niet of jij het weet, maar homo's gáán nu eenmaal liever niet een relatie aan met iemand van het andere geslacht. Jouw vader deed dat wél, en jij zit met de gebakken peren. Geen goed idee dus, hé. Als jij dus je PRO heterohuwelijk als een vrijkaartje ziet om zelfs lui daartoe te dwingen die niet tot dergelijke relatie in staat zijn zonder daar mentale kleerscheuren aan over te houden, dan moet je vooral dat vrijkaartje gebruiken. Misschien lopen er dan binnen afzienbare tijd wat meer geestesgenoten rond waarmee je je partijtje écht kan uitbouwen. Eventjes ter illustratie mijn eigen houding. Ik ben noch VOOR noch TEGEN welk huwelijk dan ook. Jazeker, dat bestaat óók: ergens noch VOOR noch TEGEN zijn. En wel omdat het mij niet aangaat wat twee andere mensen tussen de lakens zoal uitspoken. Niemand gaat dit iets aan, en jou ook niet. Denk jij van wel? Weet dan wel dat je een onduldbare inbreuk maakt op de privésfeer, en dat dit je - in de huidige wetgeving - bijzonder duur kan te staan komen. En volledig terecht!!! Citaat:
Citaat:
Ik ben fier op die cultuur, en ik ben de eerste om ze mee te helpen uitdragen. Een hele brok van mijn vrijetijdsbesteding gaat daaraan op. Maar om de eigen cultuur tenvolle te kunnen smaken, verruim je best een beetje je horizon en ga je ook eens bij andere culturen te rade. Dat kan nooit kwaad hoor. Trouwens, wist je dat "onze eigen" cultuur ontstaan is uit een kruisbestuiving door vreemde culturen. Bijvoorbeeld de "oh zo typisch West-Europese" kerstkalkoen blijkt een vogel die uit het Oosten afkomstig is, getuige alleen al maar de naam ervoor in verscheidene talen; zoals "kalkoen" (Calcutta), "dinde" (d'Inde, uit Indië) of "turkey" (Turkije). Of het christendom dat niet eens in Europa ontstaan is, en onze contreien pas met een vertraging van een half millenium bereikte!!! Zal ik nog wat voorbeeldjes uit mijn mouw schudden? Citaat:
En wel omdat een tikkeltje anarchie me niet vreemd is. Het werkwoord "moeten" vervoeg ik al jaren niet meer. Het enige wat ik "moet" is op een dag doodgaan. En mijn werk, dat doé ik gewoon. En ik doe dat werk gráág. En ik doe dat werk graag góéd. En "moeten" heeft daar niks, maar dan ook niks mee te maken. Ik ben dus absoluut TEGEN een streng beleid. Mijn vrijheid is me daarvoor te dierbaar. Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat je tenminste VOOR humor bent. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() Beter gezegd, TEGEN een gebrek aan humor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() De griekse beginselen genoemd naar... de oude grieken